Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-24, 23:20   #421
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.651
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror evnen til selektiv refleksjon er ganske godt utviklet hos politikere på det nivået

Det tror jeg også. Og ganske gode på juge til du tror det sjøl.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-24, 23:37   #422
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.381
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

En ting skal hun ha, hun innrømmet alt med engang og la seg flat.

Jeg synes ikke hun skal _ha_ noe som helst i denne saken her, annet enn skam og skyld. Og selvfølgelig legger hun seg flat, alt annet hadde jo gjort vondt verre, så det å legge seg flat er heller ingen bragd. Jeg er kjempeskuffet over en politiker jeg egentlig hadde litt sans for, selv om hun ikke tilhørte "mitt" parti.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 00:05   #423
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.859
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Juksemaker pipelort. Dette er så flaut at jeg nesten ikke tror det kan være sant. Og tenk at dette har hun tilsynelatende levd helt greit med i alle disse årene, for et moralsk fall.
Hun som har gått så hardt og brutalt ut mot såkalt "selvplagiering" mens hun selv altså har gjort noe langt mer alvorlig, nemlig god gammeldags plagiering. Ren juks. Håper hun blir fratatt masteren sin.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 00:28   #424
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Vanvittig pinlig.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 00:36   #425
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Jeg får skikkelig angst om jeg gjør noe feil på jobben. Får ikke sove. Klarer ikke spise. Den gjengen der, derimot.. godt de ikke jobber med noe der de kan ta livet av folk. Null moral.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 06:39   #426
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.888
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Det er jo flaut helt uten sidestykke. Ekstra ille når hun har vært så beinhard og kompromissløs i tidligere plagiatsaker. Herlighet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 07:07   #427
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.660
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Jeg tenker litt på ordbruken hennes, «jeg gjorde en feil». For meg høres det… hva skal jeg si, litt ansvarsfraskrivende ut? «Oooops, jeg gjorde en feil», alle gjør vi jo feil, vi er mennesker. Hun kunne sagt «jeg har gjort noe jeg absolutt ikke burde gjort» e.l. Hva tenker dere?

Ellers, for en hykler hun er, som har gått etter den stakkars studenten som har selv-plagiert så hardt. Der må jeg innrømme at jeg har ganske mye mer forståelse, uten at jeg har inngående kjennskap til den saken. At man kan tenke at man hadde en del gode formuleringer, som kan være fine å gjenbruke? Men Borch var knallhard og sa at regelverket er enkelt å forstå.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 08:23   #428
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.937
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg synes ikke hun skal _ha_ noe som helst i denne saken her, annet enn skam og skyld. Og selvfølgelig legger hun seg flat, alt annet hadde jo gjort vondt verre, så det å legge seg flat er heller ingen bragd. Jeg er kjempeskuffet over en politiker jeg egentlig hadde litt sans for, selv om hun ikke tilhørte "mitt" parti.

Jeg tenkte mer i retning de som sier nei jeg har ikke gjort noe galt gang på gang til de til slutt innrømmer at de har gjort det. Vært flere av de i denne regjeringen som er blitt tatt som har begynt der. Hun sa med engang, hva hun hadde gjort.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 08:37   #429
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Jeg har gjort feil, legger meg flat og melder avgang på rekordtid. I håp om å legge saken raskt død, fordi det er mer?

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 09:22   #430
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.899
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg tenker litt på ordbruken hennes, «jeg gjorde en feil». For meg høres det… hva skal jeg si, litt ansvarsfraskrivende ut? «Oooops, jeg gjorde en feil», alle gjør vi jo feil, vi er mennesker. Hun kunne sagt «jeg har gjort noe jeg absolutt ikke burde gjort» e.l. Hva tenker dere?

Ellers, for en hykler hun er, som har gått etter den stakkars studenten som har selv-plagiert så hardt. Der må jeg innrømme at jeg har ganske mye mer forståelse, uten at jeg har inngående kjennskap til den saken. At man kan tenke at man hadde en del gode formuleringer, som kan være fine å gjenbruke? Men Borch var knallhard og sa at regelverket er enkelt å forstå.

Gjorde en feil, ja - høres liksom så tilfeldig og uflaks ut. Hun har gjort noe galt - kalkulert og gjennomført - og det var det hun burde ha sagt. jeg har gjort noe galt - noe jeg absolutt ikke burde gjort.

Og enig i alt du skriver om at dette er hyklerisk. Jeg synes selvplagiering er ganske merkelig å slå ned på, det er jo egent arbeid, og ofte arbeider man jo med en tematikk over lengre tid, og da bør man jo både lene seg på hva man har gjort før, og gjerne kunne gjenta det som er bra. (- på jobb gjør vi det absolutt hele tiden.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 09:28   #431
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Det er jo helt krise.
Man blir så drilla på dette.
Du er bra tøff når du sitter i den stillingen og kjører den saken om plagiering vel vitende om hva du selv har gjort.
Hva skal man gjøre med alle disse sakene tro? Er det noe tro igjen på politikerne?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 09:35   #432
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.888
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Dette er jo så elementært at jeg ikke kan skjønne annet enn at det er gjort med overlegg? Det er da helt annerledes enn å å glemme en henvisning eller bruke eget materiale. Frekt, rett og slett.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 10:20   #433
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.909
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Det har vært mange politikerskandaler de siste årene, både i denne og i den forrige regjeringen. Jeg lurer på om vi har fått politikere med lavere moral og flere lik i lasten eller om journalister og samfunnet forøvrig har blitt flinkere til å grave fram dritten? Jeg ser på Makta på NRK for tiden og tenker jo at de store legendene fra den gang definitivt hadde sine svin på skogen også, men for meg virker det som om journalistene var mer kompiser og hjalp til med å dysse ned og holde skjult. Eller handler det rett og slett om at dagens politikere er dårligere mennesker enn de gamle? Jeg vet ikke. Dette må bare snart ta slutt, det spiller ingen rolle hvilket parti det er, det er for mange råtne epler i kurven.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 10:26   #434
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.909
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette er jo så elementært at jeg ikke kan skjønne annet enn at det er gjort med overlegg? Det er da helt annerledes enn å å glemme en henvisning eller bruke eget materiale. Frekt, rett og slett.

Jeg tror også dette er gjort med overlegg. Hun har nok visst at UiT kun gjorde plagiatsjekk mot oppgaver innlevert på eget universitet og ikke mot oppgaver fra andre universiteter. Dermed har hun nok tenkt at det ikke blir oppdaget og helt glemt at verden utvikler seg og at lik i lasten har en lei tendens til å komme for en dag før eller siden. Det utrolige her er jo at hun har tenkt at dette ikke ville bli oppdaget før eller senere. En mastergradsoppgave til statsråden for forskning og høyere utdanning har jo en viss interesse i seg selv, uavhengig av tema eller kvalitet osv. Det er en grenseløs naivitet oppi dette. Jeg har aldri vært en fan verken av damen eller partiet, men dette er jo hinsides på alle vis. Det forundrer meg ikke om det dukker opp flere lik i skapet der.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 10:30   #435
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.937
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Artikkel fra VG om hun mister graden sin eller ikke.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...n-miste-graden

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 10:34   #436
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.657
Blogginnlegg: 261
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Får jo inntrykk av at det er mennesker med litt lav moral som nå jobber seg opp i politikken.
Jeg vet ikke hvor sant det er, men det føles jo sånn nå.
Jeg kunne aldri plagiert eller stjålet ting i butikker eller jukset med midler i jobben, eller drevet med seksuell trakassering, men har heller aldri ønsket å gå inn i politikk. Jeg håper det er mulig å drive et land med folk som er hakket mer prektige enn de vi har sett i det siste. Og jeg mener på ingen måte at politikere må være perfekte mennesker. Men herregud da

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 11:30   #437
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.493
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Denne saken er bare så utrolig pinlig!!

Men - avsporing; Saken har fått meg til å lure på om min oppgave hadde gått gjennom en slik sjekk. Den ble levert i 1992. Jeg mener at jeg har gjort alt riktig, men kan aldri være helt sikker etter dagens standarder. Husker jeg brukte en del engelsk litteratur som kilder, og det kan jo være at jeg har oversatt til norsk, men ikke skrevet nok om på teksten etter dagens standard. Eller at jeg har glemt en kildehenvisning eller glemt å sitere hvis jeg mente å gjøre det. Var det forresten mindre strengt før? Nå er jeg verken politiker eller i jobb, så konsekvensen hadde jo vært liten, men jeg har tenkt på det det siste døgnet.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 11:32   #438
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

E24 har en artikkel med flere eksempler på plagiatet, side om side. Til og med skrivefeil er med

Og på pressekonferansen i går iflg Aftenposten:
« Borch sa på pressekonferansen at hun ikke har full oversikt over hvor mye tekstlikhet det er i masteroppgaven.
– Det kan være flere eksempler enn det E24 har lagt frem, sa hun.».

Flere eksempler??? vet hun at det er mer enn det som har kommet fram til nå da eller?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 12:25   #439
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.197
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Japp, det la jeg merke til at hun sa også… For øvrig helt enig mht bruk av ordet «feil».

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-24, 13:04   #440
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.907
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbrillene til Moxnes, vennene til Trettebergstuen og aksjene til Borten Moe

Kan vi nå få en minister som har i hvert fall et minimum av respekt for sektoren?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no