|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til desember, røde stearinlys, baking, matlaging, lytte til "Desemberbarn", drikke svensk julegløgg, Københavntur med mann og barn, julekonsert med Bugge Wesseltoft og SKRUK, få ferdigrettet 100 heldagsprøver i norsk hoved- og sidemål, få julebesøk av foreldrene mine - ja, rett og slett til desember.
|
|
|
#422 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg er nysingel på 3-4 uka, og gleder meg til huset jeg har leid meg kommer helt i orden og att jeg har alt jeg trenger!
|
|
|
#423 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGleder meg til å ha juleferie og ingen spesielle planer utenom å kose meg hjemme med ungene...og kanskje mann(hvis han får fri). |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å dra på teater med gutta mine og min beste venninne i morgen. |
|
|
|
|
|
#427 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden12 dager til jeg reiser til sydenlandet.
|
![]() |
|
|