|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fårikål med mandelpoteter til unger, mams og meg og kjøttkaker til en fårenekter av en mann.
|
|
#2 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag kom vi sent hjem og måtte ha lettvint og småtrollfengende middag. Så da ble
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Laks med kokte beter, gulrøtter og fullkornsmakaroni med pesto og ost Sist redigert av Nip : 23-09-13 kl 18:35. |
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag ble det spaghetti med "kjøttsaus" og nystekt ciabatta.
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Penne all’ arrabiata.
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Jeg har lagt meg på middagsplanleggeren til rema i matidetørke. Idag ble det fiskekaker med gulrotsalat. (God. chilli, ingefær og mandler, olje, sitron og salt blandet med gulrøtter)
|
|
#8 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag hadde vi asiatisk laks med en veldig god bulgursalat til. (Jeg synes ofte at bulgursalat smaker kjedelig, men nå har jeg funnet en oppskrift som er meget god.) Og så har jeg, inspirert av en annen tråd her, bakt et lass med polarbrød til fryseboksen.
|
|
#9 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag hadde vi Salmalaks med wokede grønnsaker og nudler. |
|
|
|
|
#10 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det kässler med rosenkål og fløtesaus |
|
|
|
|
#11 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det en slags pizza med kylling. |
|
|
|
|
#12 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Det står kyllingsalat på middagslista, men jeg har ikke lyst på salat, jeg er for kald til det! Så da tror jeg det blir laks istedet.
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Søndag: komle m/ bacon, svineknoke, vossakorv og kålrotstappe.
|
|
#14 |
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag kommer mamma og mormor på fårikål |
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Fiskekarbonader i går, pølselapskaus i dag, Hellstrøms blomkålsuppe i morgen og heimelaga karbonader på torsdag. (ukeplan) |
|
|
|
|
#17 |
|
koko
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Blomkålsuppe og hvitløksbrød. Alt gikk med, og hvitløksbrød laget av hjemmebakt grovbrød ble innmari godt. Luftig inni, sprø utenpå.
|
|
#19 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag hadde vi skikkelig husmannskost; kjøttkaker med brun saus, poteter, gulrøtter og ertestuing. For første gang lagde jeg ertestuingen fra bunnen av. Ikke vanskelig, men tok laaang tid.. |
|
|
![]() |
|
|