Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-13, 16:24   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg støtter Niobe. Undertøybilde er godt egnet til å avlede. Jeg hørte forøvrig akkurat på nyhetene at fruen angrer hele bildet og ser at det ikke var et pr-stunt. Tenk at slik kommer i nyhetene på radio, da gitt.

Det er jo ingenting. Hun har nettopp vært gjest i Good Morning America.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 16:25   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Det er jo ingenting. Hun har nettopp vært gjest i Good Morning America.

Ja! Nemlig! Tenk så kult når de inviterer polyanna etter hennes undertøybildet! Noen vi kjenner på Good Morning, America!

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:51   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Ja! Nemlig! Tenk så kult når de inviterer polyanna etter hennes undertøybildet! Noen vi kjenner på Good Morning, America!

Har Polyanna lagt ut undertøysbilder!? //

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:54   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Har Polyanna lagt ut undertøysbilder!? //

nei, ikke enda. Men vi har rådet henne til å gjøre det, så det er nok bare å følge spent med, tenker jeg.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 17:26   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjente kun på en følelse når jeg så bildet: Misunnelse. Elektrikerfrue er ikke like kult som fotballfrue heller....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 21:18   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjente kun på en følelse når jeg så bildet: Misunnelse. Elektrikerfrue er ikke like kult som fotballfrue heller....

Mens jeg fikk en "ææææ, dette er altfor intimt!".

Jeg synes det er tacky med undertøys-selfies av hvem-det-skulle-være, helt uavhengig av kroppsform.

Gammel 06-12-13, 00:31   #7
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Fotballfruens mann har jo en blogg. Mulig det var der han en gang skrev at Beyonce Knowles er minst 20 kilo overvektig?

Edit: Nei, det var visst på konas blogg. http://www.kjendis.no/2009/11/08/kje...nking/8918510/

Gammel 06-12-13, 09:30   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt en kan rote seg inn på å lese når en prokrastinerer istedet for å lese til eksamen.
Jeg syns jo det ser litt mer nyansert ut når jeg leser det han skriver her da:

Den uttalelsen kom i forbindelse med en person som trakkaserte Caroline, hvor vedkommende brukte Beyonce som et eksempel på hvordan en jente burde se ut. Vedkommende var direkte slem mot Caroline, og beskrev hennes kroppsfasong som helt ekstremt tynn. Jeg poengterte da at folk har forskjellige smak, men at jeg aldri ville gått bort til Beyonce og fortalt henne at hun er 20 kg for tung bare fordi jeg foretrekker en annen kroppsfasong. 20 kg var en kraftig overdrivelse som jeg brukte fordi jeg følte vedkommende overdrev i sin beskrivelse av Caroline, og dermed noe jeg brukte for å få frem et poeng i en ganske opphetet diskusjon.

Jeg ser ingen grunn til å trekke tilbake noe som helst, bare understreke at jeg selvfølgelig ikke synes at Beyonce er 20 kg for tung. Jeg synes tvert i mot at hun er ganske flott, men jeg synes Caroline er enda flottere

Maria says:
Jo, jeg er enig med deg i at det er feil å trakkasere i dette tilfelle, din kone for hennes kroppsfason/störrelse. Jeg synes det er fint at du understreker at du ikke synes Beyonce er 20 kg for tung, det var den bemerkelsen jeg önsket en uforbeholden beklagelse rundt. Jeg tolker det at du trekker det tilbake, som at du selv forstår at det var feil. I fohold til BMI, vekt og höyde er nok Beyonce helt innefor sin ideal vekt, godt trent er hun også. Hvis man skal jobbe som ernäringsfysiolog, har selv gått til en grunnet anoreksi, så er det viktig å väre objektiv i forhold til kropp. Din kone, (dette vet jeg da jeg tidligere har fölget bloggen hennes) har selv uttalt at hun i flere tilfeller ikke kan bruke vanlige klesstörrelser som S. Så hun er under gjennomsnittet tynn, men skal selvfölgelig ikke trakkaserer av den grunn. Men, jeg synes, med tanke på alle de unge jentene som leser bloggen hennes at det ligger et ansvar der om å formidle det. Misforstå meg ikke, hun har all rett til å väre så tynn hun bare vill, men kropper er forskjellige og en som er like godt trent som din kone, men med en annen kroppsfasong vil ikke bli like tynn. Jeg synes det er okay å inspirere mennesker til trening og en sunn livsstil, men har personlig et önske om at det kunne värt mindre kroppsfokus. Hva tenker du ?

Lars-Kristian Eriksen says:
Beyonces BMI blir helt meningsløst å diskutere, det samme gjelder egentlig hvem som helst sin BMI. Man burde i det store og det hele holde seg for god til å diskutere andre personers utseendet og vekt. Grunnen til at jeg gjorde det var at vedkommende jeg svarte brukte henne som eksempel, pluss at jeg rett og slett ikke tenkte over at dette var en “ekte person”.

Enig i det du sier om objektivitet, det er noe jeg etterstreber, og også føler at jeg er. Problemet er at folk liker å tillegge meg, og Caroline også for den saks skyld, meninger vi ikke har. Et eksempel er jo denne saken. Jeg mente aldri at Beyonce var 20 kg for tung, men likevel har det i enkelte miljøer etablert seg en oppfatning av at det var det jeg mente. Du kan godt se på det som at jeg trekker tilbake uttalelsen, selv ser jeg heller på det som at jeg aldri mente det, og at journalisten tok seg litt vel frihet i å ta ting ut av sammenheng.

Caroline er under gjennomsnittet ja, men gjennomsnittet er jo ikke ensbetydende med hva som er “riktig”. Vi er alle enkeltstående individer, og bør i større grad akseptere at vi ser ulike ut. Caroline har BMI innenfor det som betegnes som normalvektig, og sånn sett så er det ganske trist at enkelte ser på henne som “for tynn”. Det viser jo egentlig bare at hva som oppfattes som normalt, stadig flyttes mot en høyere BMI.

Hverken jeg eller Caroline føler at hun har et så stort kroppsfokus som enkelte hevder. Ja, bloggen handler mye om trening og mat, men hun har aldri skrevet noe om slanking, eller frontet noe slags ideal, men heller sagt at man skal være fornøyd med seg selv. Om hun har et kroppsfokus, så er det i så fall i kraft av å ha en kropp som mange andre kunne tenkt seg, sammen med den posisjonen hun har i dagens samfunn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 12:30   #9
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nuvel. Jeg syns nå elektrikerfrue høres mye mer praktisk ut. Jeg ville heller valgt det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 14:02   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Nuvel. Jeg syns nå elektrikerfrue høres mye mer praktisk ut. Jeg ville heller valgt det.

Mye mer praktisk. Dessuten, det er jo ikke akkurat Ronaldo eller Beckham hun er sammen...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-13, 14:43   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Mye mer praktisk. Dessuten, det er jo ikke akkurat Ronaldo eller Beckham hun er sammen...

Det er jo strengt tatt hun som er kjent og ikke mannen.

Gammel 03-12-13, 18:49   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sier bare "stay tuned".

Gammel 03-12-13, 19:34   #13
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg sier bare "stay tuned".

Det er ikke farlig. :btdt:

Gammel 03-12-13, 19:53   #14
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Saint; er du Fotballfruen?

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 19:33   #15
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg er iallefall kjempegira på å sjå litt på kroppen til Polyanna.

Gammel 03-12-13, 20:22   #16
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Nå skal de jammen diskutere kvinnemagen etter fødselen på aktuelt (nrk2), om jeg hørte riktig.

Gammel 03-12-13, 20:27   #17
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Nå skal de jammen diskutere kvinnemagen etter fødselen på aktuelt (nrk2), om jeg hørte riktig.

Ha ha, hva skal de diskutere, da? Hvordan den bør se ut? Så kan begge "leire" argumentere for at mager bør være hhv flate eller deigete?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:31   #18
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Det aner jeg ikke, litt i tvil om jeg vil høre (eller gud forby se) hva de har planer om å presentere.

Gammel 03-12-13, 22:11   #19
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hadde det ikke vært for denne tråden, hadde jeg aldri beveget meg inn på bloggen hennes. Og da hadde jeg ikke funnet oppskrift på en helt fantastisk god granola/musli "ting". Som også kan brukes til å lage sunn sjokoladesnacks.

:bidrar:

Så takk til HI!

Gammel 03-12-13, 22:45   #20
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Hadde det ikke vært for denne tråden, hadde jeg aldri beveget meg inn på bloggen hennes. Og da hadde jeg ikke funnet oppskrift på en helt fantastisk god granola/musli "ting". Som også kan brukes til å lage sunn sjokoladesnacks.

:bidrar:

Så takk til HI!

Du minte meg nettopp på at jeg må lage de Bountyene hennes til jul. De var åraken til at jeg sullet meg inn dit i første omgang. Oppskriftene er ganske ok selv om resten av dama er veldig komersiell.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.