|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #5
Det er ikke noe rosemaling på min FB. |
|
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #5Jeg blir mer enn gruffete over at det klages på ventilering. Jeg har ansvar for 27 ungdommer, i tillegg til mine egne tre. Av de på jobb er det tre - 3 - som rapporterer at de har det fint. Mitt yngste barn er iferd med å gå helt i oppløsning. Hvor kan man egentlig søke støtte i en, unnskyld at jeg sier det, bedritent jævlig livssituasjon? Veldig fint at ikke alle sliter, det betyr ikke at det er helt jævlig for dem som gjør det (og alle som er hjelpeløse vitner).
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden #5Moralen er vel at det må være greit å formidle begge deler, uten å bli mistenkeliggjort og uglesett.
|
|
#4 |
|
søt
Sv: Gruffetråden #5Jeg kan jo godt nevne i gruffetråden at mine to ungdommer ikke sliter i det hele tatt.
|
|
#5 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Gruffetråden #5Jeg velger å gruffe over isende kald nordavind. Jeg hadde planlagt en lengre fjelltur, men det er så iskaldt, at jeg vet ikke om jeg gidder. |
|
|
|
|
#6 |
|
søt
Sv: Gruffetråden #5Det er søren meg iskald nordavind her og. Brrrrrr. Helt fryktelig å være ute.
|
|
#8 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gruffetråden #5Korona er tydeligvis over i følge idretts stadionen i mitt område.. stapp fullt.. alle aldre
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gruffetråden #5Jeg opplevde det første innlegget som direkte knebling, men skjønner jo at det er såre tær på mange sider her. Jeg har lest hele tråden om igjen (hvordan har du det) og kan ikke en eneste gang de at det blir sagt at det ikke er greit å være fornøyd?
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden #5Knebling? I gruffetråden?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 05-05-20 kl 12:31. |
|
|
|
|
#14 |
|
...we have cookies
|
Sv: Gruffetråden #5Jeg er smått irritert på kollegaer som styrer mye med noe som tydeligvis involverer meg. |
|
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Gruffetråden #5Bobbelur: Kan du si fra at dette synes du er rart og unødvendig? Er det en logisk grunn til at du ikke blir involvert? Er noen såre for at nettopp du har fått vikariatet? |
|
|
|
|
#16 |
|
...we have cookies
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
...we have cookies
|
Sv: Gruffetråden #5Strå, jeg tror at de ikke involverer meg fordi det vel er en sak de jobber med fafgforeningen om, og at den i og for seg ikke handler om meg, men at den handler om at de er sure på sjefen og synes hun har håndtert det at assistenten som hadde vikariatet burde få fortsette i det. |
|
|
|
|
#18 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden #5Så ugreit, Bobbelur. Jeg kan ikke fordra sånn tusking og luring. Jeg var skikkelig ukomfortabel og mistrivdes på jobb den tiden slikt foregikk på min arbeidsplass, selv om misnøyen og tuskingen ikke angikk meg. Heldigvis er det stort sett helt slutt på det nå. Slik oppførsel er i grunn sak for verneombud/sjef, for uansett hvor misfornøyde man er, er man medansvarlige for arbeidsmiljøet. |
|
|
|
|
#19 |
|
...we have cookies
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
WF: Sausnebbet
|
Haha, nei, det blir vel litt snodig. Men det er ikke noe i veien for at sjef eller VO skal kunne si at slikt tull får en holde seg for god til på jobb. |
|
|
![]() |
|
|