|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Vet det er en rantetråd, men iler til (veldig raskt og kort!) med tips om Johaug longs - den har høyt liv! Lover! |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Men er det plass til store rumper?
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Ja, det vil jeg si. Vær obs på at den går litt ut, men er i tillegg veldig myk og god. Den jeg har er den grå med svarte prikker - finnes i andre farger. |
|
|
|
|
#4 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TPODCASTREKLAMEN TIL UNIVERSITETET I TROMSØ!! Her skal de reklamere for hvor bra det er å studere i Nord-Norge og så er stemmen en kjekkas fra Østlandet. Har de ikke selvtillit nok til å bruke en nordnorsk aksent i egen reklame en gang. |
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Kvitterer med at jeg prøvde en (grønn) Johaug-skijakke i 2019. Den hadde plass til omtrent like store hofter som ei Barbie-dokke. 😖 Jeg bruker vanligvis S eller XS i overdeler, men her hadde jeg ikke nubbsjans på M.
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKanskje de som lager strømpebukser kan samarbeide litt med de som lager stillongs og superundertøy? Da kunne man fått en mellomting mellom strømpebuksenes kombinerte "bh-og-longs" snitt og stillongsens rørleggersprekk |
|
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TI hear ya, sistah Luftslottet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THer skulle jeg til å si at det hjelper å være lav, men så erindrer jeg at Luftslottet heller ikke er noen kjempe? Jeg bruker ullundertøy i en større størrelse enn jeg trenger for å få det langt nok opp på magen (det hjelper jo ikke at man er utformet slik at alt ekstra på kroppen er nettopp på magen) og har en fin liten krøll av stilongs nede ved anklene.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TStrømpebukser... HVOR VANSKELIG KAN DET VÆRE å lage en som ikke ruller?!????
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ikke sant?! Det er over femti år siden man greide å sende folk til månen, men dette, det ser ut til å være umulig.
|
|
#11 |
|
Klar
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg kan jo rante videre: Hvorfor kan ikke verden klare å spa opp bukser for oss som har mest rundt magen og mindre på beina?? Finner jeg bukser som er vide nok i livet, så ligger buksestoffet i folder nedover lårene. |
|
|
|
|
#12 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Vet dette ikke er tråden for å være løsningsorientert, men det er faktisk et stort problem for oss med smal midje og brede hofter/store lår/legger også. For at det skal passe i beina så blir det alt for stort rundt midja. KLÆR ASS.
|
|
#13 |
|
Dragedytteren
|
JA!
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JA! Og jeg er IKKE akkurat smal i midjen (langt derifra
|
|
#15 |
|
geskjeftig
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har nesten ikke bein, det hjelper ingenting at de er korte, nei.
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg har det samme forholdet til stillongs, og jeg er jo lav - men med hofter og rumpe. Dessuten er jeg åpenbart konstruert slik at det på null tid slites høl i ræva på ullbukser, for å si det på godt norsk.
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TSiden vi er inne på dette med kvinneklær. Hva faen er vitsen med å lage beltehempe om de bare har plass til en sytråd?!??
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TDette er grunnen til at jeg hater bukser! Jeg lurer oppriktig på: er det virkelig mulig å finne jeans som sitter pent på og som ikke er vonde å ha på? Som ikke sklir ned, som ikke klemmer ubehagelig på mage når man sitter, som ikke gnager mellom lårene? Finnes det???
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg vet ikke om det er lov å komme med forslag til løsninger her, men jeg prøver meg. |
|
|
|
|
#20 |
|
|
Jeg blir VELDIG takknemlig for forslag til løsninger, særlig på jeans-problemet!
|
![]() |
|
|