|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Gruffetråden #8
Takk for tilbudet, men jeg vet ikke om det går heller. Jeg har ikke mottatt den, den ligger bare på nett, så jeg finner den når jeg logger inn. Den skal da i teorien kunne lastes ned derfra. Gode idéer? Det er da Digital Editions man trenger.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #8Oi må måtte jet tenke.... Jeg vet gstrnavney.... Og dr var hundre og tjue noe.... 129? Jeg hadde måttet Google for å huske det, og jeg har bare bodd her i 9 år
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gruffetråden #8Har prøvd å booke feriebolig gjennom Airbnb. Herlighet så vanskelig det skulle være.
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gruffetråden #8Jeg har i alle fall ikke meldt min 4. klassing ut av Sfo eller sagt opp plassen, bare søkt plass til den kommende førsteklassingen.
|
|
#6 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gruffetråden #8Taxi som står en time på tomgang rett utenfor soveromsvinduet vårt med høy radio. Fra kl.6 til jeg snakket til han rett over kl.7. |
|
|
|
|
#7 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Gruffetråden #8Vi er et team på tre, vi jobber med hyggelige salgsoppgaver og kunder, så hvorfor skal alle teamets IT og logistikk sakene havne på meg.
|
|
|
#9 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Gruffetråden #8Det er sant. Vi har noen kvm skvallerkål. Det vi ikke har, er hagenellik, georginer og sibirvalmue.
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: Gruffetråden #8Men herregud da!!
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Dessuten har jeg med meg kaffe mens jeg venter. Og munnbind. En føkkings umulig kombinasjon.
|
|
|
#13 |
|
I endring
|
Sv: Gruffetråden #8Det er fordi denne personen også skal hjelpe til med å forstå spørsmålene, ikke bare lese dem opp. Om man "bare" trenger å høre spørsmålene så lurer jeg på om ikke PCene som man tar prøven på har det alternativet for enkelte førerkortklasser.
|
|
#14 |
|
can-jur
|
Det var slik jeg i litt enfold trodde det fungerte. At han fikk det lest opp av PC-en bare. Men tror ikke det var mulig nei.
|
|
|
#16 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Gruffetråden #8Pokkers jækla busselskap som roter og roter til. Plutselig går det bare en buss i timen forbi her. Veiarbeid og ruteomlegging, må skjønne... Sist redigert av Kaija : 09-06-21 kl 21:30. |
|
|
|
|
#17 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden #8Kaija, det er jo fullstendig uholdbart! |
|
|
|
|
#18 |
|
|
Jepp, så nå har jeg brukt messenger, telefon og mail, og vært sinna og krevende kunde, og fått utfordret sosialfobien grundig. Det kunne vel hende det skulle komme et månedskort i kompensasjon, eller noe, for de var enige i at dette var ugreit. Jeg vil i grunn heller ha busser som kommer omtrent når de skal, og som plukker med seg ungene når de står på holdeplassen og venter. |
|
|
|
|
#19 |
|
|
Og busselskapet takket og bukket for tilbakemelding, og lovte å se hva de kunne gjøre med saken. |
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Gruffetråden #8Digre spyfluer som går fullstendig bananas innomhus i varmen. Summer som et uvær, kræsjer i tak, vegger og vinduer i rasende fart. Hva er greia egentlig? Begge dørene står på vidt gap - går det ikke an å bare fly ut? Jeg skal liksom prøve å konsentrere meg her.
![]() |
|
|