Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-22, 10:02   #421
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Min lekre nye Kenwood Chef XL Titanium som smiler mot meg på kjøkkenet. Den gamle, billige Braun maskinen fra 900hundreogdentid, har nå gått over i en velfortjent pensjonisttilværelse.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 19-07-22, 10:16   #422
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny grønn sommerkjole.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 19-07-22, 10:40   #423
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ferie, sol og drikke kaffe på verandaen og se på båtene. Vi trives så godt i ny leilighet.

Gammel 19-07-22, 11:31   #424
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

I går var vi i klatrepark og det gjorde meg veldig glad!
Glad fordi jeg tar med barna på en slik aktivitet selv om jeg lider av sterk høydeskrekk, både på egne og barnas vegne. Glad fordi jeg klarte å prøve litt, delv om jeg ga meg fort. Og så er jeg glad for at jeg ikke har overført mine fobier på barna.

Det hjelper også veldig å ha prøvd aktiviteten selv og oppleve at det er klin umulig å falle ned og dø med det sikkerhetsopplegget som er i klareparken.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 20-07-22, 19:19   #425
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Helten og jeg har hatt en alldeles nydelig og lang spasertur i Vigelandsparken inkludet en slags middag. Deretter gikk turen til fots ned til Aker Brygge via en drøss småveier og koselige områder jeg ikke har vært i på rundt tretti år. Nå koser vi oss på Aker Brygge og mimrer om brygga i min onkels tid (Aker mek) og den tiden Helten jobbet her (helt ferskt byggeprosjekt). Hukommelsen er visst lang.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 20-07-22, 20:46   #426
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Årets første bad i sjøen.

Gammel 20-07-22, 21:33   #427
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det hørtes trivelig ut.
Jeg trodde alle kjentfolk var reist på ferie, men så ringte ei venninne som enda var igjen her i byen og så dro vi opp med fjellheisen og gikk lang tur oppå der. Hadde flaks med timingen da vi skulle ned igjen og var før alle turistene som det sto hele fem busser og ventet på nede på parkeringen.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 20-07-22, 21:45   #428
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lært datter 1 å strikke sokker og hun er så ivrig!

Gammel 20-07-22, 22:42   #429
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferien!

Gammel 21-07-22, 09:47   #430
Novla

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Skulle bestille togbilletter til ferien i UK, og ble litt svett da jeg ble omrutet fra Nationalrail til togselskapet for bestilling, og fikk beskjed om at prisen jeg hadde valgt ikke lenger var tilgjengelig. Viste seg at prisen faktisk ble halvert(!), så vi kommer oss t/r London-Yorkshire for under 1500 NOK for hele familien.

Gammel 21-07-22, 10:46   #431
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Vi har fått gipsplater og foringer levert, nå blir stua ny!

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 21-07-22, 18:27   #432
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Helten og jeg har rydda stranda/fjellet og jeg har bada i dag også. På hjemveien spiste vi lønsj på Kolonialen. Etterpå fikk jeg bada ennå en gang i saltvannet og prata med hyggelige folk jeg aldri har møtt før. Folk er så trivelige.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 21-07-22, 20:35   #433
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Når mannen ut av det blå spør om vi alle fire skal gå ut å spise enn at jeg skal stå i grytene her hjemme. Og for en koselig tur det ble også!!

Gammel 21-07-22, 21:26   #434
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

På roadtrip med tenåringen. I dag har vi både fått nydelig sandstrand og utendørsbasseng. Akkurat som i syden det!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 21-07-22, 22:16   #435
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Når mannen ut av det blå spør om vi alle fire skal gå ut å spise enn at jeg skal stå i grytene her hjemme. Og for en koselig tur det ble også!!

Herlig!

Gammel 21-07-22, 22:16   #436
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

På roadtrip med tenåringen. I dag har vi både fått nydelig sandstrand og utendørsbasseng. Akkurat som i syden det!

Akkurat hva dere trengte.

Gammel 21-07-22, 22:54   #437
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Ferie. Både alenetur i skogen etter blæbær og tur med familie. Deilig når dagene inneholder litt.

Gammel 23-07-22, 16:34   #438
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Eldste barnebarn er nå halvveis bursdagsgaven sin fra oss, en skikkelig kosedag i Oslo/Tøyen med alt mulig gøy. Nå sover hen på vei hjem, til mat og overnatting uten småsøsken. Vi er så innmari heldige.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-07-22, 20:17   #439
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Søke opp «ten sounds your dog will love», spille den av for hunden og se hans reaksjon. Han virkelig elsket det og uuuuuuulte med helt ekstatisk mens halen gikk helt trommestikke. Vi holdt på å le oss i hel av hvor utrolig skjønn han var.

Noba er ikke aktiv  
Gammel 23-07-22, 22:24   #440
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg knapt var andpusten etter turen opp åsen. I fjor var jeg helt skutt på toppen og måtte stoppe flere ganger på vei opp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.