Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 22:26   #421
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg heier på deg, Hasselnøtt.

Gammel 19-09-07, 22:28   #422
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Med nært forestående mener jeg innen noen uker, og det skal vi nok få til.

Ja, det høres realistisk ut! (Jeg begynte nedtellingen i uke 38, og måtte vente nesten 5 uker til, nemlig. )

Olympia er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 22:28   #423
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes fødslene i dag så helt perfekte ut. Det er sånn jeg vil ha. Blir nok verre med nestemann ut, på onsdag.

Så ut som det kommer til å bli litt action da ja.
Jeg fikk ikke sett hele idag, måtte kjøre venninne til eldste hjem.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 22:28   #424
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg heier på deg, Hasselnøtt.

Jeg også! Heier og håper at du får en drømmefødsel (hva nå det er)

Lykke til

Koma er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 22:32   #425
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Fint at dere heier fra sidelinja, Koma og Blondie! ( <--- følelsesladd og meget høygravid... )

Jeg har nettopp kjørt "kur mot fødselsgruing". Det er visst bare å klappe den sovende poden på kinnet, så er jo alle sorger glemt.

Hasselnøtt er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 22:39   #426
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg takler ikke helt å se dette, jeg. Jeg kjenner redselen og følelsen av maktesløshet og følelsen av å ikke bli hørt når jeg ser og hører sykehuspersonell, fødende, fødeavdeling osv. Jeg sliter skikkelig med dette, merker jeg, og tårene som presser på er ikke fordi jeg er rørt.

Gammel 19-09-07, 22:42   #427
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg takler ikke helt å se dette, jeg. Jeg kjenner redselen og følelsen av maktesløshet og følelsen av å ikke bli hørt når jeg ser og hører sykehuspersonell, fødende, fødeavdeling osv. Jeg sliter skikkelig med dette, merker jeg, og tårene som presser på er ikke fordi jeg er rørt.

Du trenger deg en god fødsel, da blir alt så mye bedre etterpå. Bare se på sistfødende i dagens episode.

Gammel 19-09-07, 22:51   #428
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det tårer og snørr i (u)skjønn forening.
Ser serien på nett og stakkars snuppa, som ikke fikk sove og kom opp til sin tårevåte mamma. Heldigvis var det ganske mørkt i stua.

Jeg fikk ikke lyst til å føde flere ganger (og ikke skal jeg det heller). Det er mer et ras av følelser om hvordan det var. Og det var jammen ikke så verst.

Gammel 19-09-07, 22:55   #429
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Slik hadde jeg det også etter min første fødsel som var alt annet enn rosenrød, men fødsel nr.2 ble en drømmefødsel som jeg mestret over all forventning, og no har jeg virkelig fått ro i meg og fått lagt den første fødselen bak meg.

Marge er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 22:57   #430
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ihvertfall ALDRI se på den pokkers nett-tv'n deres igjen. Makan til ræl skal en lete lenge etter. Hakket og stoppet hele tiden, helt håpløst å se på. Og vi har BRA linje, altså. Valgte å se Idol i kveld slik at jeg kune kose meg med Jordmødrene etterpå. Den feilen gjør jeg ikke igjen. Skjønner ikke at de kan reklamere for en sånn søpletjeneste en gang jeg, når det fungerer SÅ dårlig. :furiesint:

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 22:58   #431
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde en drømmefødsel men føler meg like vel litt snytt. Synes alle får så god kontakt med jordmor mens jeg så vit så min innimellom og husker ikke navnet engang.. og hun sa ikke hade engang bare gikk fordi jeg fødte i vaktskiftet.. og ikke fikk jeg vite når vannet gikk..

Men jeg får lyst å føde igjen når jeg ser dette.. og det er ikke 3 måneder siden jeg fødte engang

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 23:00   #432
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg skal ihvertfall ALDRI se på den pokkers nett-tv'n deres igjen. Makan til ræl skal en lete lenge etter. Hakket og stoppet hele tiden, helt håpløst å se på. Og vi har BRA linje, altså. Valgte å se Idol i kveld slik at jeg kune kose meg med Jordmødrene etterpå. Den feilen gjør jeg ikke igjen. Skjønner ikke at de kan reklamere for en sånn søpletjeneste en gang jeg, når det fungerer SÅ dårlig. :furiesint:

Funker som en drøm hos meg. :inviterer deg over hit:

Olympia er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 23:03   #433
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mokkmokk: Kan det variere fra gang til gang?
I kveld var det knakende forhold, men sist var det hakk og hakk. (Har surfet på samme nett begge gangene.)

Gammel 19-09-07, 23:03   #434
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Funker som en drøm hos meg. :inviterer deg over hit:

...men det jeg så, var veldig rørende altså. Sånn innimellom all tilbakespolinga og pausinga og sånn. Måtte grine litt i dag og, gitt.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 23:04   #435
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Kanskje det er mange som gjør som deg, slik at antallet brukere som belaster serveren rett etter Idol gjør at det går tregt?
Jeg har sett den første episoden på nett-TV. Så den på dagtid dagen etter ordinær sending. Det gikk som en drøm.

Gammel 19-09-07, 23:05   #436
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Mokkmokk: Kan det variere fra gang til gang?
I kveld var det knakende forhold, men sist var det hakk og hakk. (Har surfet på samme nett begge gangene.)

Aner ikke, jeg. Men jeg kan ikke skjønne at problemet ligger hos oss, ihvertfall. Jeg koblet til og med læppisen på kabel i forkant slik at ikke det trådløse nettverket skulle forsinke, men det hjalp ikke det spor.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 19-09-07, 23:22   #437
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var hakkete hos meg også. Utrolig irriterende!

Jeg har tre keisersnitt bak meg, og har i meg en slags sorg over at kroppen min ikke er i stand til å føde normalt. Den blir sterkere når jeg ser på programmene nå, selv om jeg ser at fødsler er ganske tøffe påkjenninger i forhold til keisersnitt. Snufs.

cora er ikke aktiv  
Gammel 20-09-07, 01:03   #438
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg blir skikkelig bansjuk av å se på det programmet...

Jeg også...

Gammel 20-09-07, 01:37   #439
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner meg så godt igjen i dette Mim, selv om et par av tårene også er rørttårer. Jeg sitter og funderer på om det er positiv bearbeiding, selvpining eller videre-traume-og-angst-skaping jeg driver med når jeg ser på programmet. Jeg håper det er bearbeiding. Det er med magevondt jeg benker meg foran tv på onsdager. Og ja, jeg gjør det jo (motvillig)frivillig.

Gammel 20-09-07, 01:40   #440
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Som en som har hatt fødselsangst, så kjente jeg meg veldig igjen i henne som fødte sist. Redselen for å ta i og kicket når man klarte det. Da ble jeg rørt.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.