Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-09, 09:39   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Jaja, nå er ikke gulvet representativt for smaken min, men takk for komplimentet. ( )

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 02-06-09, 11:08   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hørt at man kunne bruke sukkerbiter i forbindelse med lampeledninger osv. Min kjære mor holdt på å ordnet med en ledning og ber sin datter om å finne en sukkerbit til henne. Jeg går i sukkerskålen og henter en vanlig sukkerbit.

Gammel 03-06-09, 22:46   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke oppbevar Nan-pakka i fin krabbehøyde.

Gammel 03-06-09, 23:05   #4
solstråler
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
solstråler har et hav av muligheter foran seg
Standard

haha, jeg digger denne tråden altså

Gammel 04-06-09, 10:36   #5
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Ikke oppbevar neglelakkfjerner og øyesminkefjerner ved siden av hverandre i skapet. (Kan bli skummelt når du skal fjerne sminken).

Når du striper håret hos frisøren og du begynner å kjenne deg veldig veldig varm i topplokket ikke vent til det begynner å ryke før du sier ifra.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 10:42   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver gang jeg ser denne tråden kommer jeg på de intense magesmertene som gjorde at den oppsto i det hele tatt. / :selfpity:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 10:51   #7
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ganske nytt: Vei melis om du skal lage Sara Bernard, 7dl melis er ikke det samme som 700g melis. m det ser ut som knekk og smaker som knekk, så er det knekk:

Gammel 04-06-09, 15:11   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke min livslærdom, men...

Vær obs på hva som er tilgjengelig i stua dersom du har planer å sove litt lenger på søndagsmorgenen og bruke "Bjørnen i det blå huset" som barnevakt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg index_195.jpg (71,7 KB, 160 visninger)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou

Sist redigert av kie : 04-06-09 kl 15:20.
kie er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 15:13   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Vær obs på hva som er tilgjengelig i stua dersom du har planer å sove litt lenger på søndagsmorgenen.

Åhåi! Se det lykkelige gliset dah!

Gammel 04-06-09, 19:46   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vær obs på hva som er tilgjengelig i stua dersom du har planer å sove litt lenger på søndagsmorgenen og bruke "Bjørnen i det blå huset" som barnevakt.

Er det maling!

Jeg kjenner jeg hadde hatt litt problemer med å takle den der på en pedagogisk måte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 22:54   #11
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Tåler dere ikke såpass da, damer? Ok, jeg skal ta bort gigantkvisa. :fjerner:

Neste gang lar du det ligge litt lenger så jeg får sett det, ok?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kjenner jeg hadde hatt litt problemer med å takle den der på en pedagogisk måte.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv  
Gammel 05-06-09, 10:17   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Tiltredes.
Dette her er, til opplysning, et bilde fra min nymalte stue i fjor sommer:

Man bør pakke vekk den svarte malingen til fondveggen når man går og legger seg, selv om man har tenkt å fortsette dagen etter.
Det kan nemlig hende at noen våkner før deg, og vekker deg altfor sent med et strålende "Æ måtte bare male litt!!"

Gammel 05-06-09, 10:24   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Oy.....

Gammel 05-06-09, 10:56   #14
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke bruk hårfjerningskrem som balsam. Mammas erfaring.

Gammel 05-06-09, 22:32   #15
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Å, guuuud....

*medynk*

Gammel 04-06-09, 16:07   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Å fy fader. Glad det ikke er min stue.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 16:16   #17
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Vanilja er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 18:24   #18
Skvetten
Passiv

Standard

Så fornøyde de var kie.

Gammel 04-06-09, 18:33   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Albertine, kan du fjerne det bildet?

Claire er ikke aktiv  
Gammel 04-06-09, 18:43   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Albertine, kan du fjerne det bildet?

Eller vi kan spamme tråden med fjas sånn at en ny side vil få det bort.

Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.