|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter her i singlet og fryser med en kopp kakao. Skal snart hoppe i dusjen og dra på kurs. Men så finner jeg ikke innkallelsen, og husker ikke når kurset begynte, så jeg må vel ta et pat telefoner.
|
|
|
#422 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og kjenner på posene under øynene etter en søvnløs natt. *gjesp*
|
|
|
|
#425 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ungene bader og jeg går og flirer for meg selv. Fordi. Ungene skulle kjøpe is på Ikea i dag med hver sin penge. De visste ikke helt hvor de skulle gå når de kom til køen, så jeg sa ganske høyt at de skulle stille seg bak han med svarte. Rett etterpå så jeg at han var afrikaner i tillegg til svart bekledning. Off, også måtte jeg le. Og jeg ler ennå, det var litt sånn komiskflaut.
|
|
|
#426 |
|
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og ser på Bølla som leker. Venter på at han skal gi tegn til å være ferdig, så jeg kan putte han i seng. (Som oftest avbryter jeg når klokka er ti på åtte, men i kveld leker han så fint, og er småsjuk, så han får holde på)
|
|
|
|
#430 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Lurer på om jeg må finne meg noe kveldsmat snart. |
|
|
|
#432 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Forer bikkja med godbiter i en sånn aktivitetsball i håp om å få være litt i fred noen minutter.
|
|
|
#433 |
|
Pauset
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Tenk deg å ha en femåring alene.. |
|
|
|
|
|
#434 |
|
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg har sett på kvalitets-tv i kveld, både Ungkaren og Glamourjentene. |
|
|
|
|
|
#436 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og loker foran pcn mens jeg psyker meg opp til å lage morgendagens 7 matpakker.
|
|
|
#439 |
|
Pauset
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Overlevde du? |
|
|
|
![]() |
|
|