Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen 2

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 19:13   #421
small
ny

small sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Vestlandet
small har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Billetter i skuffen 2

Blåtur med jobben i oktober.

"Still på Flesland med pass" er eneste vi vet (samboer er også invitert).

Gammel 11-09-12, 10:47   #422
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så spennende, Small !!

Gammel 11-09-12, 10:58   #423
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Da blir det 'hytta' i Spania i romjulen

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 11-09-12, 12:53   #424
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Reiser til Island på fredag!

Gammel 11-09-12, 13:31   #425
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv

Mirmell sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

London-tur, kun mannen og jeg, i november.

Mirmell er ikke aktiv  
Gammel 11-09-12, 22:12   #426
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Disney on ice billetter, sammen med ei venninne og datteren hennes som kommer på besøk fra Kristiansand.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-09-12, 22:33   #427
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Reiser til Island på fredag!

God tur! Jeg har vært der i helgen. Fantastisk land med mye god mat.

Gammel 12-09-12, 00:07   #428
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

God tur! Jeg har vært der i helgen. Fantastisk land med mye god mat.

Oh! Gleder seg enda mer!

Det er en jobbtur da. Med lite jobbing.
Bading i den blå lagune fredag etterfulgt av middag.
Kort møte på morgenen og valgfri aktivitet på lørdag (jeg skal på sightseeing og riding). Etterfulgt av middag og fæst på kvelden. Søndag har vi fri frem til avreise.

Gammel 15-09-12, 14:13   #429
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siden sist har vi bestilt billetter til Tenerife i nyttårshelga, reiser 30. desember.

Og billetter til juleforestilling for hele familien i Sola Kulturhus 8. desember - Svartnissen.

Gammel 22-09-12, 23:55   #430
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Gran Canaria en uke i november med en venninne. Skikkelig ferie med enerom, all inclusive og overhode ingen planer om annet enn å bare slappe av, bade og lese bøker.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 23-09-12, 00:06   #431
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjærestetur til Sharm al Sheik i oktober. Dette hotellet
Leilighet på Hovden i julen sammen med kjæresten og barna
Billetter til Hakkebakkeskogen på teateret første helgen i desember
Og sist, men ikke minst kjærestetur til Barcelona nyttårshelgen. Gleeeeder meg

Gammel 23-09-12, 16:29   #432
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tre billetter for høsten er booket; Trondheim, Berlin og Oxforddistriktet. Ønsker meg i tillegg nok en Berlintur før jul for å gå på julemarked med datteren min, men det spørs vel.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 05-11-12, 11:37   #433
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal å se mine gamle helter fra 90-tallet på Valle Hovin 21. mai.
Bon Jovi billettene er i boks.

Gammel 05-11-12, 13:28   #434
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bestilt tur til Praha med en vennine i mars, jentetur til London med snuppa og mamma i påsken og overraskelsestur til mannens bursdag i august til Gdansk/Sopot. I tillegg skal hele hurven tre uker til Spania i sommer. :-)

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 05-11-12, 13:31   #435
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal til La Gomera i desember sammen med lillesøs.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 05-11-12, 13:47   #436
Novla

Novla sin avatar

Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Jeg har billetter til Oslo om to uker for å feire bursdagen til en viss kul dame sammen med en haug andre kule damer. Derfra har jeg billetter videre til London for førjulsshopping og -kos med en venninne.

Novla er ikke aktiv  
Gammel 05-11-12, 13:53   #437
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Nå i november skal jeg til Bodø på langhelgsvisitt. Gleder meg til å se igjen gode venner, og til og med til å treffe mamma.

Og jeg skal til og med ha ekstra lang juleferie hjemme i Bodø i år, over to uker. Hadde i utgangspunktet gledet meg veldig til det, fordi dette er julen da søsteren min også skal komme hjem, men nå ser det ut til at det kan spøke for det. Blir koselig med hjemmejul likevel, men ikke det samme uten søsteren min. Det er jo ikke så ofte jeg ser henne lengre, siden hun bor i utlandet.

Og så har jeg 2 konsertbilletter liggende: Skunk Anansie og Stone Sour, i tillegg til billetter til Ricky Gervais.

Gammel 05-11-12, 15:37   #438
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

One Direction i Oslo og London. Begge i mai.

Gammel 05-11-12, 16:18   #439
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg skal å se mine gamle helter fra 90-tallet på Valle Hovin 21. mai.
Bon Jovi billettene er i boks.

ohhh takk for tips

Gammel 06-11-12, 12:32   #440
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

På Jungelboken på Norske Teater neste uke! Det tror jeg blir morsomt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.