Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 21:24   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Åh, tusen takk!

Gammel 24-10-11, 21:32   #2
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Me har prøvesmaka Dots med pepperkakesmak, og kan konstantera at dei var veldig gode.
No set eg og vurderer om eg skal kjøpe "Juleminner" i år. Har ikkje sett så mykje i den, men idéen er bra.

Gammel 24-10-11, 21:55   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sparer forøvrig disse juleinspirasjonsbladene fra år til år - da får jeg flere og lese for hver jul. De går jo aldri av moten og jeg lar meg inspirere av nye ting hvert år.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 22:03   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg sparer forøvrig disse juleinspirasjonsbladene fra år til år - da får jeg flere og lese for hver jul. De går jo aldri av moten og jeg lar meg inspirere av nye ting hvert år.

Det gjør jeg også. Det første fant jeg frem i september.

Gammel 24-10-11, 22:05   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det gjør jeg også. Det første fant jeg frem i september.

Godt å høre at det er noen som er "verre" enn meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 22:10   #6
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Godt å høre at det er noen som er "verre" enn meg.

Gammel 25-10-11, 12:18   #7
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

I går bestilte jeg og femåringen nye pepperkakeformer til samlinga. Årlig tradisjon.

Gammel 25-10-11, 13:19   #8
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

I går bestilte jeg og femåringen nye pepperkakeformer til samlinga. Årlig tradisjon.

Hvor da?

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:30   #9
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Vi bestilte fra formina.se. Finnes sikkert billigere og mer på ebay og alskens, men jeg har ikke sjekka ut det.

Gammel 25-10-11, 16:20   #10
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Vi bestilte fra formina.se. Finnes sikkert billigere og mer på ebay og alskens, men jeg har ikke sjekka ut det.

Takk for supert tips om side; virkelig mange artige og fine. Skal spare linken til neste år når når de er store nok til å være skikkelig med.

Gammel 25-10-11, 13:38   #11
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 15:50.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-11, 13:39   #12
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

I går var jeg innom på BodyShop og kjøpte noen julegaver til venninner. Kan tipse om at de har 3-for-2-salg der hvis flere vil handle julegaver der.

Gammel 25-10-11, 22:34   #13
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

-Kalender til ungene er bestilt i dag.
-Julegave til jentungen til ei venninne er bestilt.
-Noe klær til snuppa mi (som skal sammen med noe annet) er bestilt.
-Julekort er bestilt.
-Tre kaffekrus med bilde av ungene på er bestilt. (Oldeforeldre som ønsker seg, de får dette og litt annet.)

Så da er jeg i gang!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 00:03   #14
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Er det noen som har kjøpt julebladet Eplas jul og kan si noe om innholdet/ verdt pengene?

Gammel 26-10-11, 12:11   #15
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Heeei!

Redd Barna har jukekalender! Gavepakke med materiell, limpistol og lim, hvor man gjenbruker melkekartonger o.l. Overskuddet går til Redd barna, den koster 389. Fås kjøpt hos Princess, Panduro og

www.reddbarna.no/butikk

Www.reddbarna.no/jul

viser Shane Brox hvordan dagens figur lages, han lager barnetv m.m.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 13:08   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et tips (julegave)

Det er salg på Jernia nå, en sånn Stelton presskanne som koster rundt 650 kr normalt (står det, men jeg finner den til 350 kr p ånett) er nedsatt til 99 kr. Men det er kun i dag tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 26-10-11 kl 13:15.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:30   #17
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg handler kalendergaver gjennom hele året, og i går sorterte jeg alle gavene og laget liste. Det eneste jeg mangler er å brodere ferdig kalenderen til minstemann (ikke så mye igjen), strikke blånisseluer og blånissevotter til dem begge, pluss lage julestrømper til dem. Det tror jeg blir bra!

Minstemann fikk barnehagebildene i går, det var kjempefine, så da er en del av gavene i boks.

Ellers har jeg begynt å planlegge gaver som ungene kan lage. Minsten liker å lage mat, så han tror jeg at jeg skal prøve å lage hjemmelaget fuglemat med, sånn meisebolleish. Det er sånt som er fin gave til oldeforeldrene. Snuppa skal få lage bordskånere av ullkuler, og tegne på kluter. Begge skal få lage fyrstikkesker og lys med motiv på. Jeg tar gjerne imot flere forslag på hjemmelagede gaver for en 2,5- og 6,5-åring!

Jeg tror også jeg skal bedrive litt småstrikk som jeg kan gi til venninner. Jeg har ikke mange gavene jeg skal gi, så det er egentlig ikke noe stress.

Gammel 26-10-11, 14:55   #18
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det er salg på Jernia nå, en sånn Stelton presskanne som koster rundt 650 kr normalt (står det, men jeg finner den til 350 kr p ånett) er nedsatt til 99 kr. Men det er kun i dag tror jeg.

Det tror jeg ikke gjelder alle Jernia-butikker. Den jeg var innom for rundt 5 minutter siden hadde i alle fall ikke det salget.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 14:59   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det tror jeg ikke gjelder alle Jernia-butikker. Den jeg var innom for rundt 5 minutter siden hadde i alle fall ikke det salget.

Det kom ikke veeldig godt frem der jeg var heller, men jeg spurte. Og da fant jeg de

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-11, 15:00   #20
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Det kom ikke veeldig godt frem der jeg var heller, men jeg spurte. Og da fant jeg de

Vel, jeg spurte, og da fant de det ikke.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.