|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#441 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Marsipanegg fra Anton Berg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler også å få noen andre til å åpne vinflaska ...
![]() |
#443 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Å spise årets første middag på platten/ verandaen i nydelig våvær på tross av at det kun er i begynnelsen av mars. Nå ser det ut til at det tar slutt med finværet her også, men sannelig var det morsomt å kunne spise ute i går. Det var veslas forslag og hun fikk det som hun ville. Men jeg anbefaler også å servere noe barna liker fremfor å prøve noe nytt som kyllingklubber som da har bein. "Mamma, spiser vi et DYR"??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
![]() |
#445 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler nattdrakt med glidelås til små nudister som liker å kle av seg etter leggetid. Når pysjen først er av, må hun selvsagt trekke av seg bleien også. Bill mrk: vått i senga.
![]() |
#447 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Morgentrening; skikkelig hard trening klokken NULLSEKSFØRTIFEM om morgenen!
![]() |
#448 |
This is normal!
|
Jeg finner bare mening i dette utsagnet hvis jeg bytter ut "trening" med "trenering". Det driver ungene med klokken nullseksførtifem hver dag.
![]() |
![]() |
#449 |
Hertuginne
|
Dette har jeg gjort noen mandager nå, krever at jeg kommer meg på toget som går klokken seks. Det er en ehhhh..... interessant måte å starte uken på, men godt å allerede kunne hake av en treningsøkt allerede klokken åtte mandagsmorgen.
![]() |
#451 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å komme seg til legen når man er syk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2014
![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler en lysvekkerklokke med fuglekvitter, så man våkner naturlig i mørke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Antibiotika. Fra helvetes innerste forgård til ... nåja, ikke himmelen, men i alle fall tilbake til svangerskapslimbo, i løpet av et par dager, bare. Livet er ikke så verst.
![]() |
![]() |
#454 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?"Lover, Where do You Live?" med Highasakite. Høyt! :gåsehud all over the place:
![]() |
#456 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Amadeus på Hålogaland teater. Det er nok ikke en perfekt forestilling, men slutten er fantastisk, og de gjør en veldig god jobb med å innfatte den overjordiske, udødelige musikken i Salieris svarte, forkrøplende sjalusi. Jeg har hodet fullt av Mozart fortsatt.
![]() |
#457 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?I dag anbefaler jeg solsystemet i riktig skala:
![]() |
#458 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å finne frem solbrillene. Da er man klar til sola som kommer (i alle fall i Oslo) i morgen.
![]() |
#460 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg klarer faktisk ikke å tro på noen sol. Det har vært 9 soltimer i år, og da har nok jeg vært innendørs (i mitt kundekontor uten vindu ut), og gått glipp av dem.
![]() |
|
|