Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-25, 16:45   #441
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd

Takk! Kom på at jeg kan jo høre tidligere påskelabyrinter og.

Gammel 14-04-25, 17:32   #442
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig fortvilende, Taien!

Gammel 14-04-25, 17:37   #443
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Og nå har vi fått avslag på sosialhjelp...jeg lurer på hva de mener vi skal spise I påsken og fremover? Kokt ris? Jeg er fly forbanna, fortvilt og kjenner at Nå orker jeg ikke mer.

Beklager alt gullet mitt om økonomi, men jeg har ikke andre steder å lufte...og jeg bare må få det ut av systemet. Jeg må liksom holde fasaden for absolutt alle, og det er så slitsomt!

Uff, det er virkelig helt vanvittig!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-25, 18:14   #444
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis dere ikke har penger i det hele tatt så søker dere nødhjelp. Dvs skriv nødhjelp. Da har de 24-48 timer svarfrist.

Gammel 17-04-25, 19:09   #445
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Uff, Taien det høres bra ut. Hvorfor fikk dere avslag?
Jeg har måttet kutte mye etter at jeg over på aaap. Det er noe herk.

Vi tok med oss to av tre hunder på hytta til samboeren min. Gjett hva som står igjen hjemme? Alt tørrforet og godbitene. Den ene er på slanke for og den andre på allergifor. Hadde heldigvis fått med råforet for det lå i kjølebaggen. Så de fikk middag og de får frokost. Men spørsmålet er om vi må dra hjem i morgen eller om vi får tak i noe for på lokalbutikken. Der er det søndagsåpent.

Gammel 17-04-25, 19:27   #446
star
bits and pieces

star sin avatar

star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Bilen, igjen. Vi kom nesten hjem før den begynte.
Vi kom oss hjem heldigvis, men motorlampa lyser og du kan ikke tråkke på gassen som vanlig. Må være forsiktig.
Redd det var spikeren i kista denne gangen, men krysser fingrene for noe enkelt.

Gammel 18-04-25, 08:11   #447
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mange år etter at jeg var sikker på at jeg i løpet av tenårene et sted vokste av meg pollenallergi en min, lurer jeg sannelig på om den er tilbake.

For et par dager siden begynte jeg å nyse. Irriterende nysing. Jeg tenkte ikke videre over det, observerte at mannen snufset og sjekka som jeg ofte gjør på denne tiden av året pollenvarselet.
Bjørka er i gang, så på tide med øyedråper og nesespray for den som trenger, sa jeg til mannen og sønnen som er allergiske. (Tabletter går i alle fall sønnen på hele året. Mannen har startet på sine også)

Men hvem er det som ligger her og snufser da? Og faktisk tårer litt/klør i våte øyne? Og nyser. Og starten på denne oppførselen fra kroppen min sammenfalt perfekt med at "bjørkepollenspredningen er i gang i lavlandet" dukket opp på pillevarslet for her jeg bor.

Ja, jeg var allergisk mot pollen en eller annen gang i barndommen, men ikke sånn at jeg var veldig plaget av det. Jeg har egentlig tenkt at jeg vel knapt kunne regnes som allergisk. Jeg ble litt snufsete bare. Også får jeg røde prikker på huden av å sitte i gress. Særlig nyklippet gress.

Men dette er ikke gøy om det skal begynne på igjen i år altså. Så jeg har bestemt meg for å håpe inderlig at jeg bare fikk en eller annen forkjølelse, akkurat denne påska

Gammel 18-04-25, 09:54   #448
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Hode og kropp som ikke funker..

Gammel 21-04-25, 16:21   #449
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Barnefar som nok en gang ikke funker. Som svikter både ikkevoksne og voksne unger, og dropper dem til fordel for egne hobbyer og interesser. Jeg prøver å ikke vise ungene hva jeg synes om prioriteringene, men faen heller! Det holder hardt nå, altså.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-25, 13:27   #450
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Tap i kamp 2 i sluttspillet etter spilleforlengning Det var ikke fortjent, og det hadde vært sååå digg med å ligge over med 2-0 i kamper før de to neste på hjemmebane.

Gammel 22-04-25, 13:52   #451
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er det du heier på Izzi?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-25, 14:54   #452
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Avalanche Stått meg nær siden storhetstiden på starten av 2000-tallet med Foppa, Drury, Roy, Sakic og en fin gjeng ellers. Og så er jeg også glad i Panthers. De har jeg fulgt siden 90-tallet, da ting ikke gikk like på skinner som nå, med Bure som hadde det vakreste målene (men skydde defensiv sone som pesten) Mine lag ellers har funnet frem golfkøllene etter sine 82 kamper for sesongen... Forhåpentligvis får vi setter noen av de i VM

Gammel 22-04-25, 15:26   #453
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Jeg har et menneske i nærheten i flere sammenhenger som ofte spyr ut aggressiv negativitet, og jeg er ikke sikker på om det vil være hensiktsmessig å ta det opp.

Det hadde vært personlig tilfredsstillende å gjøre vedkommende oppmerksom på hvordan omverdenen oppfatter atferden, men jeg vet ikke om det vil endre vedkommende til det bedre fremover.

Så da er det kanskje ikke noen vits i.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-25, 16:44   #454
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

I dag tidlig kjørte jeg som vanlig til jobb. Under 5 min bak meg på samme vei kjørte mor til en unge i 10. trinn. Som ikke kommer hjem.

For der traff en lastebil den bilen hun kjørte i. Eller hun traff lastebilen. I alle fall traff de hverandre. Jeg vet ikke hvilken tiendeklassing, jeg kjenner en del av de tiendeklassingene, jeg har en unge i 8 og en som gikk tiende i fjor. Og selv var jeg altså bare noen få minutter forran.

Og dette var altså når jeg vr på vei til jobb i morges. Nå når arbeidadagen er over, så hr veien akkurat åpnet igjen for manuell dirigering, lastebilen står er enda. Det var krevende slukking av brannen som oppsto i elbilen.
Det ble endret retning på noen ferger så det har faktisk vørt teoretisk mulig å komme seg til og fra kommunen i dag, men i praksis altså stengt fra 8:48 til 16:30. Det hadde vært fint med mer enn en bilvei, dette er jo altså landets mest dødelige vei pr meter eller noe sånn. med en døgntrafikk på 22,5K.

Men nå er veien åpen, så jeg kan kjøre hjem og kose ungene mine og klemme dem litt ekstra i kveld (Ingen av dem er vel hjemme når jeg kommer hjem, eldste og yngste går til korps siden vi ikke rekker hjem i tide og mellomste var med ei veninne hjem)

Sist redigert av Malama : 22-04-25 kl 19:29.
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-25, 16:46   #455
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, forven forferdelig opplevelse! Og så utrolig trist. :leiseg:

Gammel 22-04-25, 17:28   #456
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Så forferdelig Malama

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-25, 17:50   #457
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fryktelig, Malama.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Bilen, igjen. Vi kom nesten hjem før den begynte.
Vi kom oss hjem heldigvis, men motorlampa lyser og du kan ikke tråkke på gassen som vanlig. Må være forsiktig.
Redd det var spikeren i kista denne gangen, men krysser fingrene for noe enkelt.

Defekt dynamo? Vi fikk en masse lysende lamper på dashbordet forleden, stadig flere. Til slutt lyste alle, og bilen begynte liksom å miste krefter og funksjoner. Hauggammel Toyota. Jeg googlet, og dynamo dukket opp i alle treff. Da vi stoppa på en bensinstasjon, fikk vi ikke starte igjen - redningsbil og full pakke, og en reparasjon på 8000-9000 for ny dynamo.

Gammel 22-04-25, 17:52   #458
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Trist, Malama. man vet liksom aldri hva morgendagen bringer.

Gammel 22-04-25, 18:12   #459
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Huff, så fælt Malama.

Gammel 22-04-25, 18:50   #460
star
bits and pieces

star sin avatar

Standard

Vi får dommen i morgen, Martis. Bare motorlampa som lyste denne gangen.

Så tragisk og trist, Malama.

Gruffer over kreft. (ikke meg eller mine altså)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.