|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Når du er sliten og lei alt og alle, hva gjør du da?
|
|
|
#445 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hvor mye trøkk er det på boligsalg om dagen?
|
|
|
|
#446 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Trener. Det viser seg at alle blir hyggeligere og mer rimelige å ha med å gjøre, når je får trent.
|
|
|
#447 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Vi har vært litt rundt på visninger de to siste årene og ser det samme hele veien. De attraktive boligene blir solgt med en gang, mens andre blir liggende lenge. Da er det gjerne en del å gjøre.
|
|
|
#448 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Vi har i hvert fall kommet frem til at vi skal selge før vi kjøper noe nytt. Det er mye å kjøpe, og vi er ikke sikre på hvor fort det går å få solgt. Konsekvensen av det er at vi bor samme sted med en løs plan om å selge en gang i fremtiden. Nå har vi bodd i leiligheten vår i 8 år, og så lenge har jeg aldri bodd på samme sted før.
|
|
|
|
#449 |
|
lider av tastleksi
|
Og det jeg lurer på i dag er hvordan i huleste det kan være 8 år siden dere flyttet dit.
|
|
|
#451 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Det er ikke 8 år riktig enda, men om et noen få måneder, så er det 8 år siden. Jeg synes også at det har gått helt vanvittig fort. Da vi flyttet dit var knerten en liten gutt og nå er han en ung mann. (Jeg er selvfølgelig helt lik.
|
|
|
|
#452 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på hva vi skal gjøre nå som kattepensjonatet vi har brukt i 20 år, plutselig er lagt ned. Er det noen her inne som har erfaring med selskaper som tilbyr kattepasstjenester. Vi har lyst til å prøve å finne noen som kan komme hjem til oss og se etter pus, men er disse tjenestene til å stole på?
|
|
|
#453 |
|
lider av tastleksi
|
Selvsagt er VI like. Noe annet skulle tatt seg ut.
|
|
|
#454 |
|
Klar
|
Vårt har fått nye eiere. Har ikke prøvd det i det siste, men det kan være et alternativ? |
|
|
|
|
|
#455 |
|
|
Jeg har noen kattemennesker i livet som bruker Pawshake og er veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#457 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Hva er hypen med The Pitt?
|
|
|
#458 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme spørsmål |
|
|