|
|
#441 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Billetter i skuffen?
Da er billettene bestilt. Jeg reiser 3. oktober og kommer hjem en uke senere. Jeg skal bo her: http://www.sjomannskirken.no/newyork
|
|
#442 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen?Jeg har billetter til Penthouse Playboys vrikker julen inn på Rockefeller i desember |
|
|
|
|
#443 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Billetter i skuffen?Jeg og gubben drar en tur med Købenbåten om et par uker. |
|
|
|
|
#446 |
|
Passiv
|
Sv: Billetter i skuffen?Liten rundtur denne uka: til Lillehammer med nattoget på torsdag, så til Stavanger på lørdag og hjem igjen på mandag |
|
|
#447 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Billetter i skuffen?Om 2 uker reiser på dametur til Spania. 4 hele dager alene, uten mann og barn, skal bli fantastisk deilig! |
|
|
|
|
#448 |
|
Passiv
|
Sv: Billetter i skuffen?22. oktober reiser jeg til Oslo på konferanse, etterpå blir det et par dager på Lillehammer før jeg returnerer |
|
|
#449 |
|
Stiv
|
Sv: Billetter i skuffen?Har billetter til en sydentur til hele familien om noen uker. Det blir strandliv på Gran Canaria, tidlig i seng og tidlig opp, lite turer på byen og på grisefester, og jeg gleder meg utrolig til å reise!
|
|
|
#450 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen?Skal til København i månedskiftet oktober-november med et vennepar. |
|
|
|
|
#451 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billetter i skuffen?Skal en tur til Stockholm i november med jobben |
|
|
|
|
#452 |
|
Passiv
|
Sv: Billetter i skuffen?Til Riga i begynnelsen av november |
|
|
#455 |
|
Ad astra
|
Sv: Billetter i skuffen?Til Edinburgh i oktober.
|
|
#456 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Billetter i skuffen?Vi har bestilt oss tur til Gran Canaria i påsken. Sunwing. |
|
|
|
|
#457 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Billetter i skuffen?Til London og Guilford i midten av desember, langhelg for å besøke venner.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
#459 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Billetter i skuffen?Reiser til øslandet i midten av oktober. |
|
|
|