Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 22:55   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Atte. Jeg skjønner ikke bæret. Fikk ikke høstet og slettet åkeren min.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-04-09, 22:59   #2
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Var den klar for høsting?

Gammel 14-04-09, 23:54   #3
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har blitt naboen din!
Og jeg fikk høsta et par lapper .

Gammel 14-04-09, 23:35   #4
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Inter: tusen takk for trærne! Beklager at jeg ikke kan gi mer enn appelsintrær tilbake, si i fra dersom du foretrekker noe annet.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 00:07   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et rent fp-nabolag nå. Detta var koselig dere!

Ser også at Knerten har vært iherdig!

Joika er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 00:09   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke jeg. Er det ikke noe annet enn å tigge etter jobb å gjøre når man har høstet og sådd egen åker?

Kjedelig da.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 00:30   #7
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg trenger flere naboer. Kjeder meg en del i dette spillet.

Gammel 15-04-09, 00:37   #8
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Inter: tusen takk for trærne! Beklager at jeg ikke kan gi mer enn appelsintrær tilbake, si i fra dersom du foretrekker noe annet.

Det går helt fint med appelsintrær. Trær er velkomne.
Bare hyggelig.

Gammel 15-04-09, 00:45   #9
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har det virkelig vært aktivitet i dag ja.
Jeg har vært på uni med tullenett, og godt er vel egentlig det. Har hørt rykter om at man burde få med seg noe fagstoff før eksamen.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 00:49   #10
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger også flere naboer. (Selv om jeg har veldig gode FPnaboer fra før altså. )

Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 07:16   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en del ris, hvete, tomater og poteter som er klare for høsting. Møt opp på Hillbillyhelvete for jobbintervju.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 07:54   #12
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har en del ris, hvete, tomater og poteter som er klare for høsting. Møt opp på Hillbillyhelvete for jobbintervju.

Noen er tidlig oppe ser jeg. Alt er allerede høstet hos deg.

Men hos meg er det plenty! Jeg blir på gården min en liten stund og venter på noen som er interessert i litt arbeid.
Jeg vandrer litt frem og tilbake, men er innom til stadighet hvertfall.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 08:01   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har 2 mais flekker som skal høstes og enda flere som er 96% ferdige.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 08:16   #14
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Knerten og Isolde, vi er vel ikke naboer enda. Da kan jeg vel ikke komme til dere og jobbe, da.

Gammel 15-04-09, 08:18   #15
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Jeg har 3 flekker med poteter som må høstes.

Gammel 15-04-09, 08:20   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Jeg har også en del som skal høstes.
Isolde, har du svart på naboforespørselen min?

Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 09:02   #17
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Knerten og Isolde, vi er vel ikke naboer enda. Da kan jeg vel ikke komme til dere og jobbe, da.

Så rart! Jeg godtok alle jeg kunne i går. Det var vel to jeg måtte vente med til idag siden jeg hadde tatt alle jeg kunne på en dag eller noe. Kanskje du er en av dem?
Jeg prøver igjen!

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 08:32   #18
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Noen er tidlig oppe ser jeg. Alt er allerede høstet hos deg.

Men hos meg er det plenty! Jeg blir på gården min en liten stund og venter på noen som er interessert i litt arbeid.
Jeg vandrer litt frem og tilbake, men er innom til stadighet hvertfall.

Alt er høstet hos meg nå. Nå skal jeg i gang med total ombygging av gården min.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 08:37   #19
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Propella har en god del som skal høstes.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 15-04-09, 08:37   #20
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har godtatt alle forespørsler jeg har fått jeg. Tammeren har jeg ihvertfall. Og krystallklar har jeg prikket mener jeg.

Isolde er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.