Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

"Hvilken film?"-sitatkonkurranse

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 15:21   #441
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Hvilken film?"-sitatkonkurranse

Her er neste:
I done handcuffed lightning, thrown thunder in jail. That's bad! Only last week I murdered a rock, injured a stone, hospitalised a brick! I'm so mean I make medicine sick!

Gammel 11-05-09, 16:19   #442
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Livsvisdomstråden til aC!!!!

Præhæ.

:bidrar:

Denne tråden er frustrerende. Jeg gjetter på at "den derre, vet dere! Åh, jeg VEEET det jo egentlig! " ikke godtas som svar?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 16:49   #443
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Hint: Dette er en dokumentarfilm.
Nytt sitat:
I'm young, I'm handsome, I'm fast, I'm pretty and can't possibly be beat.

Gammel 11-05-09, 17:31   #444
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har så klart ikke peiling, men tipper Sicko.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 18:07   #445
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg har så klart ikke peiling, men tipper Sicko.

Dessverre ikke.

Nytt sitat:
And you're always talking about, "Muhammad, you're not the same man you were 10 years ago." Well, I asked your wife, and she told me you're not the same man you was two years ago!

Gammel 11-05-09, 18:22   #446
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Den filmen om Muhammad Ali som jeg ikke husker navnet på (og ikke har sett)?

Gammel 11-05-09, 18:26   #447
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heter den ikke Ali? :heller ikke sett:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 18:27   #448
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg googlet tittelen - When We Were Kings. Stemmer det? (Ser at "for noen år siden" vil si 1996. Eller kanskje jeg tenkte på spillefilmen, den ser jeg er nyere.)

Dette kan vel neppe regnes for å ha klart oppgaven.

Gammel 11-05-09, 18:54   #449
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg googlet tittelen - When We Were Kings. Stemmer det? (Ser at "for noen år siden" vil si 1996. Eller kanskje jeg tenkte på spillefilmen, den ser jeg er nyere.)

Dette kan vel neppe regnes for å ha klart oppgaven.

Nært nok, synes jeg. Ny oppgave? :ivrig:

Gammel 11-05-09, 19:07   #450
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

OK, here goes (gjengitt etter hukommelsen):

- So what do you do?
- Professional killer.
- You get dental with that?

Gammel 11-05-09, 19:12   #451
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lyst til å si den derre med John Cusack. Hvor han er leiemorder på skole-reunion.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:15   #452
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Den med Bruce Willis, The Whole Nine Yards eller noe sånt?

Gammel 11-05-09, 19:16   #453
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grosse Point Blank! Det er den med John Cusack i allefall.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 19:17   #454
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Standard

Kif og Glitter - riktig. Vet ikke hvem som skal ha denne, jeg?

Gammel 11-05-09, 19:59   #455
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Kif og Glitter - riktig. Vet ikke hvem som skal ha denne, jeg?

Jeg vet ikke om jeg hadde gjettet det hvis ikke Kif hadde fått meg på riktig spor (da husket jeg sitatet så der, det er en av mine yndlingsfilmer), så jeg syns hun skal ha det.

Gammel 11-05-09, 20:08   #456
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes dere skal ta noe Disney jeg. :sutrestemme:

Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 20:11   #457
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Jeg legger inn en pausefisk for å få litt fart i tråden mens vi venter på Kif:
Mum! Mum! The Pakis are here!

Gammel 11-05-09, 21:33   #458
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri husket tittelen. Og det er jo det som teller?
Foreslår at vi går videre med Kaz sin (som jeg ikke kan)

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 21:39   #459
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

OK, Kaz sin it is. Som jeg ikke kan. Har til og med googlet den, og ikke funnet det ut. Jo forresten! Nå vet jeg hvilken det er, etter googling så det teller ikke, men jeg mistenkte at det kunne være den. Hvilken annen, liksom.

Gammel 11-05-09, 21:40   #460
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg legger inn en pausefisk for å få litt fart i tråden mens vi venter på Kif:
Mum! Mum! The Pakis are here!

Denne var litt vanskelig, men er det Øst er øst?

:låner film på biblioteket:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.