|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Ang ketose, så er vel det litt personavhengig. Jeg spiser ikke havregrøt og svært lite karber, men jeg har aldri kommet i ketose, såvidt jeg vet eller har merket selv. |
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Det er nok veldig personavhengig.
Spisdegslank leverer i Stavanger:
|
|
#3 |
|
Curlingkone
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Her ble det brød til frokost i dag, siden jeg bakte brød i går. To skiver med smør og hvit ost.
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg har også vært utrolig umotivert i en periode nå, og har fyst på alt sånt jeg ikke kunne spise. Tror jeg har klart å hente meg inn igjen nå. Har vært så ufattelig drittlei av å måtte lage alt mulig hele tiden. Sjelden noe lettvint. Men nå har jeg bakt opp brød, og har i frysa, og jeg skal lage knekkebrød i dag. Og så er vi vel back on track. |
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Takk, Imma! Jeg har ikke testet, nei. Men jeg burde vel merket NOE? |
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: CC, fløte, mandler og en ts syltetøy |
|
|
|
|
#8 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Åkkei, jeg har kjøpt og mottatt 5 grisedyre brød fra SDS, og håper på at det hjelper litt på den akk så vanskelige frokosten. Det er nemlig som regel der det skjærer seg, og skjærer det seg der er hele dagen ødelagt. |
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg skjærer de opp i forholdsvis tynne skiver i fryst tilstand Salt, og tar opp to skiver om dagen. Varer vel 5 dager iallefall.
|
|
#10 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Ja, de så jeg. Får bestille noen sånne neste gang, men da tror jeg at jeg skal hente selv. Sparer jo 135,- på det, i allefall! |
|
|
|
|
#11 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 skiver soft gourmet fra SDS med grov leverpostei, majones og agurk ( Sist redigert av Salt : 12-10-10 kl 23:34. |
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Jeg har vært litt halvlei en stund og bare kuttet karber til middagen, men i dag prøver jeg skikkelig igjen.
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2En ukes pause i høstferien, og jeg savnet faktisk lavkarbo.
|
|
#14 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 skiver SG fra SDS med leverpostei og majones, og hamburgerrygg og majones |
|
|
|
|
#15 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 skiver SG fra SDS med hamburgerrygg, vann Sist redigert av Salt : 14-10-10 kl 16:18. |
|
|
|
|
#16 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Frokost: 2 skiver SG fra SDS med leverpostei / majones og kaviar / majones |
|
|
|
|
#17 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2I går: |
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2Prøver meg frem på litt lavkarbo jeg og.
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2
Hmf, nei, det tenkte jeg ikke på, så bare på karboinnholdet jeg. Da er det sikkert det i Kesam med vanilje også da, som jeg kjøpte i steden for Skyr i dag.
![]() |
|
|