Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-24, 11:31   #461
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det snødde på 17. mai i 2020, det husker jeg fordi Lillesøster var baby og jeg bar henne i sjal, og hadde bærejakke utenpå bunaden. Men det var jo også covid, så ingen feiret 17. mai skikkelig. Jeg var skikkelig lei meg, fordi jeg hadde kjøpt bæresjal som matchet bunaden min, og da ble det hormonutløst krise at ingen fikk se det.

Våren 2020 var generelt ille, både sosialt og værmessig.

Jeg driver med turorientering, og normalt kommer postene ut i midten av mai her. I 2020 ble det utsatt til et stykke inn i juni pga. mye snø i marka, og så seint som etter skoleslutt (altså mellom 20. og 25. juni en gang) var jeg på en tur der jeg vassa til knærne i råtten snø for å finne postene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 20:00   #462
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg husker 17. mai 2020 som relativt pent vær? Eldstemann hadde hagefrokost med noen få venner (som utartet til et sjøslag og første alkohol-incident for oss, men det er en annen historie). 2021 bøttet det ned hele dagen. Det var en skikkelig møkkadag.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 20:11   #463
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.783
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg har sjekket bildene mine

17. Mai 2020 så står et vått korps i regnfrakker mellom søepyttene.

17. Mai 2021 kaster de skygger der de står i solskinn.

Så her på Sunnmøre var det i alle fall slik, på øya vår i alle fall.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 20:51   #464
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg har sjekket yr. 2020 var 4-14 grader i Oslo, og sol. 2021 regnet det ikke så mye som jeg husket.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 21:00   #465
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.199
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg husker 17. mai 2020 som relativt pent vær? Eldstemann hadde hagefrokost med noen få venner (som utartet til et sjøslag og første alkohol-incident for oss, men det er en annen historie). 2021 bøttet det ned hele dagen. Det var en skikkelig møkkadag.

I mitt stor-Oslo område var det fint i 2020. Vi var på tur i skogen i delvis sol.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 21:41   #466
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.807
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Snø 16.mai i 2020 her, og kaldt regn den 17. Ok i 2021, men ikke noe å rope hurra for. I 2022 var det fint, i fjor var det helt krise. Verste 17.mai-været jeg kan huske. Det var ille i 2012 også (husker det fordi det var eldstes første år i skoletoget), med silregn hele dagen, men i fjor var det kraftig vind i tillegg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 21:41   #467
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.709
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det snødde her på toppen. Jeg ble usikker nå, men sjekket bilder, og det er tydelig snø i lufta. Svigermor og jeg gikk en runde i nabolaget bare på trass.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 21:42   #468
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.709
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

I 2021 var vi ikke i Oslo, men det PØSTE ned der vi var. Noen mil nord-øst. Svigermor hadde planlagt masse uteleker som ikke ble noe av.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 22:10   #469
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.950
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

17. mai 2007/2008 husker jeg fyr I peisen og gløgg. Lite is spising.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-24, 23:11   #470
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.657
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

17.mai 2012 på Sola var det 4-5 grader og sludd. Eldste gikk i 1.klasse og skulle aldri mer gå i tog erklærte hun! Året etter var det sol og ca 18 grader.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:02   #471
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.783
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

17. mai 2011 var en sånn våt og kald og ekkel dag hvor eldstemann, da 2,5 år gammel fastslo at han liker ikke 17. mai. Man blir bare våt og kald og ekkel. Vi hadde den lille søstra hans i vogn, og ham på ståbrett/gikk selv med barnehagen, men vi bare gikk ut av toget og rett hjem da de nærmet seg skolen, puttet ham i badekaret.

Han ville aldri igjen feire 17. mai

Et har heldigvis gått seg til, og da jeg et forvirra øyebklikk etter å ha prøvd på søstrene festdrakter og funnent ut ha som må gjøres med dem så på ham og, ehh, ja... du må nok ha ny dress til bryllupet i sommer, du har vokst siden konfirmasjonen, men 17. mai da har du.... Han ser oppgitt på meg... men mamma da, jeg går jo i uniform. (Ja, jeg var jo tilstede og hjalp til å organisere prøving hvor han får ny uniform til 71. mai) Korpsguttn min som liker 17. mai. Selv om man noen ganger blir våt og kald fortsatt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:09   #472
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.894
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

17 mai 2008 snødde og blåste det her. Det var vårt siste år før vi hadde skolebarn, så vi droppet å gå ned til sentrum, og ungene fikk kakao i stedet for is.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:25   #473
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg er dypt fascinert over i hvilken detalj dere husker været for mengder av år siden. Går dere tilbake og sjekker, ellerno?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:27   #474
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.199
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er dypt fascinert over i hvilken detalj dere husker været for mengder av år siden. Går dere tilbake og sjekker, ellerno?

Jeg husker skogsturen og at vi har bilder med sol pga veldig annerledes 17 mai.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:35   #475
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.807
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er dypt fascinert over i hvilken detalj dere husker været for mengder av år siden. Går dere tilbake og sjekker, ellerno?

Jeg husker det på grunn av spesielle hendelser knyttet til det bestemte året. Som jentungens første skoletog, for eksempel, der hun var så stolt av bunaden sin at hun nektet å ha på seg yttertøy, og det så ikke så aller verst ut i starten så vi lot henne få viljen sin. Men der himmelen åpnet seg etter en liten stund, og mannen måtte tråkle seg gjennom folkemengdene for å finne igjen det klissvåte, blåfrosne barnet i toget, for å få gitt henne en jakke. At arrangementet i skolegården ble flyttet innendørs i gymsalen, og vi dro hjem midt på dag for å skifte og tørke opp. Også husker jeg 2020-2021 på grunn av den spesielle situasjonen, og i fjor fordi det var så ekstremt (og bare ett år siden). Men de andre årene greier jeg ikke å skille fra hverandre uten å se på bilder.

Men jeg har også et vagt minne om å surre småfull og happy rundt på studentbyen i snøvær natt til 17.mai, en gang i nittenpilogbue. Jeg tror jeg vet hvor jeg bodde da, for jeg ser for meg veien jeg gikk for å komme dit. Det må i tilfelle bety at vi snakker om 1995 ... ?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 22-04-24 kl 09:54.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:36   #476
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.443
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg husker en 17. mai før 2006 der jeg spilte althorn og måtte regelmessig tømme hornet for regnvann for i det hele tatt få lyd i det.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:43   #477
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg også knytter det til spesielle hendelser. Sjøslaget i hagen 2020 ("første covid-17. mai") og året etter fordi mannen hadde rundt dag i forbindelse med 17. mai, og vi hadde fått lov til å invitere (eller være?) 10 mennesker pluss vaksinerte, så han fikk overraskelsesfest av familien sin og det var så helt fantastisk fint, men så kom den 17. mai og var så usigelig trøstesløs.

Men jeg husker jo ikke en eneste 17. mai mellom 1990 og 2019, tror jeg, sånn som en enkelthendelse.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:56   #478
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.147
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

17. mai 2020 stod jeg på en nesten tom slottsplass, og kjente at verden var veldig langt unna normalt. Knertens skole skulle egentlig gått først i toget på grunn av jubileum, og alle avgangselevene var derfor invitert til å stå på plassen med faner fra alle byens skoler (med 2 meters avstand mellom alle). Det var en veldig rar dag. Jeg hadde på meg bunad med ullgenser under. Knerten hadde dress og sleit med å holde fanen oppe i vinden.

Akkurat den dagen glemmer jeg ikke så lett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 09:59   #479
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.783
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er dypt fascinert over i hvilken detalj dere husker været for mengder av år siden. Går dere tilbake og sjekker, ellerno?

Jeg dobbeltsjekket med bilder det med 2020 og 21, men jeg husker det ja, fordi 2020 var så pass spesiell 07. mai siden "ingenting var lov" og jeg husker at jeg i ettertid angret på at jeg tok på meg bunad når jeg bare skulle kjøre musikanter fra sted til sted (tror jeg hadde to i bilen et par ganger, det kan jo nesten ikke ha vært lov...) for det var så ekstremt dårlig vær. Det ar ikke annonsert hvor de skulle spille, for det var ikke lov å samle folk.

Året etterpå var det blittelitt mer lov så da var det annonsert hvor de skulle spille, også gikk de fra sted til sted, og speideren kjørte forran med et anlegg i en åpen bil og spilte musikk mens de gikk, det var fortsatt ikke lov å gå i tog, men korpset gikk fra sted til sted og spilte. Den åpne bilen gjør at jeg husker at det ikke pøsregnet. Bildene mine bekrefter sol.

Jeg husker 2011 også, fordi det var mellomste sin første, og det var førte toget vi gikk i med eldstemann også.

Jeg klarer ikke huske eksakt hvilket år alt annet var, det året det var så varmt at vi holdt på å renne vekk, de to eldste gikk i bhg, men eksakt hvilket av de årene e ar, trolig året før eldste begynte på skolen basert på hvor vi feiret og hvilke under som var født. Sånne knagger henger jeg det på. Trolig fordi jeg er såpass tradisjonsbundet og liker 17. mai godt, så det er sånne ting jeg husker.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-24, 10:04   #480
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.783
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Men jeg husker jo ikke en eneste 17. mai mellom 1990 og 2019, tror jeg, sånn som en enkelthendelse.

Det er jo mange som går i ett ja, men så er det enkeltår som står ut. 2020 og 21 pga det var som det var, men jeg klarer også å huske år som første pret eldste gikk på skolen, første toget vi gikk i med ham, og minstemor i vogn, bagvogn, så det var det året hun var født, (den gang minste, nå mellomste) og sånne ting.

Men de er mange som jeg ikke husker spesifikt ja.

Men jeg tar alltid bilde av ungene mine pyntet opp utenfor huset 17. mai, så jeg kan se tilbake på de bildene, og det tilsier egentlig bra vær (om enn kaldt) mange år, for jeg har flest bilder forran hekken hvor de er å stå slik at ingen får sol i øynene, og ikke så mange hvor de står under tak... Men 2020 er de avbildet under tak utenfor mine foreldre sitt hus faktisk, så det var visst lov å besøke dem.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no