|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeje. Makan til syt og bersel Soak it up. Jeg driter i om jeg mister tilgangen, selv om jeg har kjøpt en god del her. Jeg skal innrømme at jeg hovedsaklig brukte FP til akkurat dette lenge. Kjøp av fine klær til en rimelig penge, og det er ikke et slikt forum det er ment å være. Jeg ser den og innfinner meg med ståa. En vakker dag kommer jeg meg sikkert inn igjen, det er jo faktisk opp til hver enkelt å legge ned litt effort for å opparbeide seg akkurat dette renoméet, markedsplassen blir et gode, ikke noe for gud og hvermann. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniMeissa, du har kanskje brukt lang tid på å få hundre poeng, men det tror jeg har høy sammenheng med lav aktivitet, du har jo enda ikke seks hundre innlegg. Du har et snitt på ett inlegg pr dag, og uansett om du har tittelen superaktiv, så er ikke det særdeles aktivt, akkurat...
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Det tror jeg også, for jeg har nemlig klart å få 100-ish poeng siden jeg skrev det første innlegget mitt i denne tråden, og det er 12 dager siden....
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 18-06-11 kl 11:43. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Jeg vet jeg ikke er superaktiv og burde kanskje endre den tittelen.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniEn utstengningsmetode kan feks være å først få en advarsel og så ved neste utestegning i feks 6 måneder eller noe slikt. Og jeg mener de som kun ønsker å være på markedsplassen må jo tross alt få hundre i rykte ikke bare i innlegg. Så da må de jo skrive noe vettugt i hvertfall. Men jeg skall slutte å gnåle har tross alt ikke kjøpt en ting en gang jeg på markedsplassen men jeg liker å se og planen var å handle masse når jeg endelig har nådd vekten min |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Det man egentlig lurer på, tror jeg, er hvordan du mener Admin skal finne ut hvem som snakker sant og hvem som lyver i en konflikt mellom to brukere. Si den ene nekter for å ha mottatt varen f.eks. Små ting sender man gjerne uten sporing, og da har man ikke bevis for å ha sendt det.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg må innrømme at jeg glemmer litt å prikke folk.. så leser jeg litt mer enn jeg skriver. Ikke alltid det er tid i disse travle dagene. Men liker å se om jeg finner noe rimeligere ting epå markedsplassen så syns det er litt kjipt med disse reglene. Selv om jeg kanskje skjønner det litt
|
|
|
|
#9 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniÅ..nei da må vi ikke det
|
|
|
|
#12 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSkjønner ikke helt hva man tjener på at aktive brukere uten nok prikker stenges ute. Da blir det jo færre å handle med for dem som er "inne". |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Jeg synes selv jeg har forklart ganske greit hvorfor rykte også bør telle, men jeg kan godt utdype litt: Jeg synes det er forskjell på å lire av seg 500 innlegg helt uten substans, og å diskutere godt, dele erfaringer og historier og generelt skrive ting som andre setter pris på, kjenner seg igjen i, synes er godt sagt eller hva man nå vil prikke for. Hvem som helst kan skrive 500 innlegg. Hvis man vil handle med hvem som helst, så kan man gjøre det på finn.no.
Vissvass, for å si det med Teo. Jeg kjenner noen av brukerne her inne IRL. Det er nesten aldri dem jeg får prikker av, og jeg prikker så godt som aldri dem heller. De snakker jeg jo med i bloggene eller utenom forumet. Det er mye lettere å prikke noen man ikke kommuniserer med på annen måte. Så vidt jeg kan huske pleier de som kjenner mange her inne å hevde det samme - det er liksom ikke behov for å si seg enig eller skryte av noe bra pr. prikk, det gjør man i andre sammenhenger.
|
|
|
|
#14 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er formålet med å henge her å kunne handle?
|
|
|
|
#15 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Det er sikkert ulike formål med å være her, men FP er ett litt mindre og mer intimt forum i forhold til mange andre, dermed blir ett av formålene ved å være her er å oppleve å være inkludert og verdsatt. Prikkesystemet er en måte å rangere brukerne på og det kommer man ikke utenom.
|
|
|
#16 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg synes det er litt synd om markedsplassen skal være et slags symbol på "det gode selskap", jeg, da. Hele poenget er vel at det er forumet som skal være hovedmotivasjonen til at man bruker nettstedet, ikke markedsplassen.
|
|
|
|
#17 |
|
Rockesøster
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg tenker at forumet øker, og for å holde på kvalitet og interesse må slike justeringer gjøres innimellom. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg blir litt matt jeg. Meissa, ville du ha reagert på samme måte dersom du hadde fått en ny jobb og sett at de etablerte kollegene hadde et fellesskap du ikke fikk være med på? Unnskyld meg, men dette blir for dumt. |
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er vel ikke så rart om man føler seg utenfor hvis man ikke får være med i et etablert fellesskap? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Nei, det synes ikke jeg i hvert fall. Og om kollegene mine hadde et "etablert fellesskap" jeg ikke fikk være med i fordi jeg var ny, hadde jeg nok ikke blitt værende på den arbeidsplassen særlig lenge.
|
|
![]() |
|
|