Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-07, 12:27   #461
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Jeg må slutte å nevne navn. I ammetåken glemmer jeg jo alle, men det flaueste er selvsagt at jeg i tåkelandet mitt glemte en superkoselig middag med Dragen, Agre (NM) og Frida28 (NM).
Så jeg er faktisk så heldig å ha møtt den vakre, smarte Dragen, og gjør det gjerne igjen.

Hvor er Agre forresten, Dragen?

Gammel 26-03-07, 12:31   #462
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skarrer plenty. Alltid. Selvfølgelig. Og er av det!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 12:54   #463
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg er veldig nysgjerrig på nolo, Lille Ru, blå og Anne M. Samt Magnolia, LilleLeo og andre som skarrer på r-en. Jeg tror vi har mye å snakke om.

Jeg "skarrer" men er ifra Stavanger, ikke Bergen

Det er mange her inne jeg kunne tenke meg å treffe/bli bedre kjent med,
men er ikke så flink å komme på treff : pyse:

Gammel 26-03-07, 12:57   #464
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Skarring?

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 14:06   #465
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bare lurer på om denne tråden har kommet på villspor?

:skarring?:

Ellers er jeg nyskjerrig på Anne M, jeg er ikke helt sikker på om jeg traff henne fra september 2002 klubben eller ei?
Skylder på :ammetåke: eller :alzheimers:

Og ja: Vimsen! Men hun tror jeg aldri kommer til å rikke seg fra der hun bor for å komme på treff i Oslo.

Gammel 26-03-07, 18:22   #466
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Guniss: Du sendte prikk til feil person .

Tror den kanskje skulle til innlegget under mitt .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:11   #467
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Guniss: Du sendte prikk til feil person .

Tror den kanskje skulle til innlegget under mitt .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:21   #468
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg skarrer også, btw

Gammel 27-03-07, 13:22   #469
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Både jeg og mannen min skarrer, og så terper vi på skarre r-er på storesøster.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 17:18   #470
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

og så terper vi på skarre r-er på storesøster.

Hvorfor det?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 17:22   #471
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke gift, men har barn med en som skarrer.

jeg vil treffe lil`c, Line*, Nelle og sikkert flere.

Gammel 27-03-07, 17:23   #472
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil å bli med! Skarrer så det holder!

Gammel 27-03-07, 17:23   #473
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Og selvsagt deg!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 17:26   #474
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Og selvsagt deg!

Selvsagt. I sommer er vi nesten på dine trakter. Rett forbi Nelle kjører vi også. tenkte jeg skulle høre om hun hadde en kaffekopp å by på da. Hvis hun ikke er på ferie da.

Gammel 27-03-07, 17:35   #475
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har truffet Lil'c.

Hun er greiere enn man skulle tro.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 19:23   #476
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Selvsagt har jeg det Men du kunne ikke tenke deg noe sterkere og bedre saker da siden du er på mine trakter?

Vi bare kjører igjennom skjønner du.

Gammel 27-03-07, 19:48   #477
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vi bare kjører igjennom skjønner du.

Joda men mere enn kaffe skal det da bli

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 19:49   #478
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Joda men mere enn kaffe skal det da bli

Gleder oss til det.

Gammel 27-03-07, 21:33   #479
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Hvem på FP er du nysgjerrig på?

Opprinnelig lagt inn av Kate

(..) jeg vil treffe lil`c, Line*, Nelle og sikkert flere.

I lige måde snuppa, det er helt klart!

Opprinnelig lagt inn av Pastill

Jeg har truffet Lil'c.

Hun er greiere enn man skulle tro.

Det er du og.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:00   #480
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Hvorfor det?

Fordi det ikke høres særlig bra ut med bergensdialekt med rulle-r eller ingen r i det hele tatt. (Det er ikke sånn seriøs terping, bare litt innøving innimellom når vi kommer på det.)

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.