Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-13, 14:47   #461
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Jeg er ikke ferdig med vinteren enda. Nytt ullskjerf fra FWSS:

-Pippi
Robyn er ikke aktiv  
Gammel 07-02-13, 19:30   #462
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nye bukser!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 07-02-13, 20:05   #463
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Genser fra ONLY i dag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 10-02-13, 10:58   #464
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har krympet betydelig det siste halve året, litt uten å mene det. Nå har livet stabilisert seg litt, og da tenkte jeg at jeg skulle ha som mål å holde min nye fasong. Dermed trengs det klær som passer - jeg har hatt samme størrelse i sikkert ti år.

Jeg syns det er utrolig vanskelig å finne klær som passer og vite hva som kler meg, at jeg ofte bare går ut av butikken igjen. Så i går gikk jeg til en liten, lokal butikk og ba om hjelp. Og så ikke på prislappen. Det ble dyrt, men det var en god start.

Jeans

Bluse

To basic singletter

To t-skjorter

Og så gikk jeg langt utenfor meg selv og kjøpte jakke og belte. :vill og gal: (jakken ser heldigvis mindre "spjåkete" ut i virkeligheten)

Gammel 10-02-13, 10:58   #465
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Å, så mye fint Sol!!

Gammel 10-02-13, 11:26   #466
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor kjøpte du dette belte/hva slags merke er det?
Fint

Gammel 10-02-13, 11:29   #467
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Hvor kjøpte du dette belte/hva slags merke er det?
Fint

Bælte Kompagniet. Dansk merke.

www.baeltekompagniet.dk

Gammel 10-02-13, 12:22   #468
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeans:

Genser:

(begge fra Oasis).

Ina er ikke aktiv  
Gammel 10-02-13, 13:02   #469
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Denne har jeg bestilt meg i dag!

Gammel 10-02-13, 13:22   #470
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Så mye fint, Sol! Veldig min stil Kanskje med unntak av beltet, siden jeg veldig sjelden har på meg noe som gjør at beltet syns. Dermed blir det bortkasta penger å ha spjåkebelte Jakka så kjempetøff ut! Er det krage på den, eller har dokka på seg noe under jakka? Hadde vært fint å se den på deg for å få et inntrykk...

Gammel 10-02-13, 13:59   #471
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Beltet er skikkelig ikke meg, heller. Som sagt var jeg litt vill og gal og spanderte på meg noen nagler. Beltet mitt syns ikke særlig ofte, heller, men jeg kan jo pynte meg for meg selv.

Jakken har krage, den kan tas av. Bilde av meg!? Erru gal? Vi får se. Jeg skal ta det opp til vurdering.

Gammel 10-02-13, 15:41   #472
Engasjert
Stressa før

Engasjert sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jakken har krage, den kan tas av. Bilde av meg!? Erru gal? Vi får se. Jeg skal ta det opp til vurdering.

Gammel 10-02-13, 16:11   #473
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Denne har jeg bestilt meg i dag!

Er det en overlock? Pris?

Gammel 10-02-13, 16:15   #474
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er det en overlock? Pris?

Det er en overlock ja , kr 4.995,-.
Fritt levert.

Elna 664 PRO.

Gammel 10-02-13, 16:27   #475
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Denne fine jakken fra Kari Traa fant jeg på 50 % i går!

Mrs. Wallace er ikke aktiv  
Gammel 10-02-13, 16:28   #476
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er en overlock ja , kr 4.995,-.
Fritt levert.

Elna 664 PRO.

Oi, billig. Og den er bra?

Gammel 10-02-13, 16:32   #477
Mrs. Wallace
Fullverdig medlem

Mrs. Wallace sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Mrs. Wallace har et hav av muligheter foran seg
Standard

Og denne fra Åsnes. (Er en dypere/mørkere rødfarge i virkeligheten.)

Mrs. Wallace er ikke aktiv  
Gammel 10-02-13, 16:41   #478
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det beltet var flott Sol!! Og singletene just hva jeg er på utkikk etter. Hvor handlet du? (Prikk?)

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 10-02-13, 17:06   #479
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Standard

Får ikke prikket deg. Det var på Aneli på Røa.

Gammel 10-02-13, 21:21   #480
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Oi, billig. Og den er bra?

Nå skal ikke jeg påberope meg store overlock-kunnskaper.
Dette er en overlock og ikke en babylock (som er meget dyrere) eller coverpro, de er gjerne litt dyrere. En overlock ligger rundt den prisen. Jeg har prøvd denne og det jeg syntes var fint med den var at du har displayet som b.la. viser trådspenning som kan være vanskelig å få riktig når det kommer til overlock (slik jeg har forstått det ihvertfall).

Men som sagt, jeg er ganske grønn på området, spurt litt rundt, lest litt på forskjeller og kommet frem til at Elna'en vil være en fin start for meg.

Jeg har kjøpt den i en butikk som ligger i Bergens området og har visst ganske bra priser på maskiner. www.sysiden.no

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42.