|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#461 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Tur til London, helt alene.
![]() |
#462 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Denne vinteren tror jeg den sola vi gleder oss til er den beste, ikke den vi faktisk ser.
![]() |
#463 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
Den var fin. "Most of space is just ... space."
![]() |
#466 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Ikke ha på parkas hvis du skal til London. Jeg ble ganske svett i går.
![]() |
#467 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Å gi mannen den tidligere nevnte listen når han våger seg på å spørre etter den. Da kan man komme hjem fra en lang dag på skøytebanen og løpetur, til ryddet loft, ryddet sportsbod og skrudde ikeamøbler.
![]() |
#469 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Å ha en periode med å bruke opp all gammel mat i fryseren! Da kan man ha et par "billige" måneder, avise og vaske fryseren, for deretter å fråtse litt i Sverige og få en ryddig, velfylt og organisert fryser.
![]() |
#470 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler på det aller sterkeste å surfe på Youtube for å finne en fin sang til bursdagen til en fin dame. Når Bowie er temaet er det en uutømmelig kilde til magiske stunder, spesielt livemusikk. Jeg tror ikke jeg kommer meg i seng denne natta. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?... ellers anbefaler jeg i dag, det vil si, jeg OPPFORDRER til, og la det være sagt at dette nok aldri kommer til å skje igjen - til å se på MGP på NRK i kveld kl. 20:05, og stemme, stemme, STEMME!!! på låt nr. 2 - El Cuero - There ain´t no love in this city no more. |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Tur sammen med tiåringen. Vi har skravlet og skravlet. Kjempekoselig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Tur i parken.
![]() |
#476 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Å sende barna ut å leke, ha lydbok på øret mens man legger sammen en haug med klær, skifter på senger, lufter ut i hele huset og om man plutselig får ånden over seg også vaske badet og rydde klesskapene til alle unntatt mannen. Plutselig har man en hel sekk med for små klær til overs og veldig ryddige klesskap!
![]() |
#477 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Samme her! For en fantastisk serie! For noen fantastiske skuespillere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg henter opp igjen denne!
![]() |
#479 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler kundeservice hos lille vinkel sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|