|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Nesten alt i vaskekjelleren er vasket. De maskinene som ikke nådde ut i sola i dag er klare til å fraktes ut i morgen tidlig. To maskiner igjen til i morgen. Jadda det er lenge siden forrige vaskedag. |
|
|
|
|
#2 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Det som gjorde meg glad nå på formiddagen var at gutta har hatt overnattingsbesøk av bestevenninna, og de koser seg sånn sammen. Gutta er så greie med hverandre når hun er her. Og hun er som en datter så det er veldig enkelt å ha besøk. Nå har vi hatt søndagsfrokost med egg og bacon og gode samtaler. Det varmer så inderlig en sliten kropp!
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Lillesøster som er minst sosial var på overnatting hos venninne, neste dag gikk de og fire andre jenter fra klasen til svømmehallen, på kafè og til slutt ble en med hjem til oss på middag. Hun var veldig sliten i dag tidlig.
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Gratulerer, Maverick!
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Nydelig høstvær og gåtur i lunchpausen.
|
|
#10 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Uoppfordret tilbakemelding fra en av de jeg har personalansvar for, om at hun føler seg sett og ivaretatt.
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7At jeg på grunn av innlegg i gruffetråden omsider fant ut hvordan jeg fikk skrudd av barnesikringa på koketoppen en gang for alle, med hjelp fra Pappalille og Matilda.
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #717 åringen var sammen med en kompis etter skoletid i dag. Det har vel knapt skjedd de siste to-tre årene. |
|
|
|
|
#15 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Jeg er glad for at mellomste hadde med en kamerat hjem i dag, for at jeg har tatt hull på rettebunken min, for at vi har så fine familier som stiller som barnevakt og er der for ungene våre, og for at ungene har fått dilla på gamle Muppet show-sketsjer.. (Og så er jeg ganske knust for et dødsfall som påvirker jobbungene mine, og for at nok en person i omgangskretsen min har fått påvist kreft, men det er vel sånn det er i livet. Litt av hvert.)
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Glad og glad, denne fikk meg i alle fall til å le i dag (inkludert kommentarfeltene).
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Jeg er i ekstase over at lensmannen i Berlevåg har sagt ja til å hjelpe meg med å gjøre etterforskningen i krimmanuset mitt så troverdig som mulig.
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Det er sånn deilig stille og rolig på jobb ( støymessig, sitter i landskap).
|
|
#20 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #7Fikk vite at siden jeg fyller rundt år snart så får jeg gave fra jobben til inntil kr. 4000,- Så utrolig flott. Så nå er problemet, hva skal jeg kjøpe.
|
![]() |
|
|