![]() |
#461 |
can-jur
|
![]() Sv: Donald TrumpEtter å ha hørt både Biden og Trump JR tale så tror jeg det er på tide å legge seg. Og håpe at verden er i vater igjen i morgen. Den ene taler rolig om samarbeid og fellesskap. Den andre rabler vei om valgfusk og søksmål.
![]() |
#462 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald Trump...og der begynte Trump å tweete, og de ble umiddelbart markert av Twitter. Han slenger ut påstander om valgfusk. Pennsylvania tillater ikke valgobservatører og i Michigan har det blitt observert at store mengder stemmer er kastet (så derfor erklærer han seier der).
#463 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpJeg ser at mitt kræsi politiske aktive familiemedlem fra Minnesota har tatt agnet fra Trump - hook, line and sinker... Det er åpenbart valgfusk, og hans tilhengere er så enige. Og de er så fornøyde med at presidenten ikke gir seg så lett, så dette er er jo et veldig spill også for Trump. Han må spille rollen sin fullt ut, og han er jo en furten kar. Det skal vi virkelig få oppleve frem mot januar tenker jeg... |
![]() |
![]() |
#464 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Donald TrumpMens vi er bestyrtet over at poststemmer i USA forsvinner, vil jeg minne om at i Norge har vi regler for at stemmer som kommer fram for seint ikke blir telt. Blant annet her, hvor posten brukte 4 dager på å levere en tykk bunke med stemmesedler fra Tromsø til Tana: https://www.ifinnmark.no/nyheter/ma-...s/1-49-6857028
#465 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Donald TrumpNå har Fox 264 til Biden og 214 til Trump. NYTimes har 253 Biden, 214 Trump. CNN har 253 213.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#466 |
heimføing
|
![]() Sv: Donald TrumpJa, gajamor, det der har vært et gjentakende problem i mange sametingsvalg. Jeg fatter ikke at de tør å stole på posten, på jobben min sender vi masse pakker hele tiden og vi hadde aldri tort å sende noe viktig på den måten de gjør med valgstemmer. |
![]() |
![]() |
#467 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Donald TrumpI Norge har vi ihvertfall helt klare regler, som er like i hele landet. Og som ikke finnes på av øverste leder underveis i valget. Stor forskjell.
#468 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Donald Trump
For all del. Men det gjør det likevel ikke greit at vi ikke teller alle stemmer i Norge. Og siden vi er enige her landet om at demokrati er en fin ting, så bør vi jo klare å rydde opp i det.
#469 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpFor de av dere som fortsatt følger valget og begynner å bli lei enkelte valgsendinger.. Anbefaler å lese Kanye West sine siste Twitter innlegg, i det minste underholdende.
#470 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Donald TrumpPå siden: Jeg synes at Joe Biden virker innmari gammel på alle måter - og ble ikke veldig imponert over gløden og engasjementet i talen jeg så i natt. Han er HELT klart mer statsmann, og en nye mer rolig og samlet fyr enn DT, men jeg føler det er noe som mangler... Veldig glad for at han har med Kamala Harris på laget, som på alle måter fremstår som både et friskt pust og en dame som USA Virkelig trenger nå.
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 05-11-20 kl 08:25. |
![]() |
![]() |
#471 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
De er jo gamle menn begge to. |
![]() |
![]() |
#472 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Og jeg lurer fortsatt på hvorfor ikke USA klarer å hoste opp en noe yngre person til å bli president men det går vel på penger..
#473 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Donald TrumpHan ER gammel. Han fyller 78 år senere denne måneden. Han blir tidenes eldste president hvis han vinner. Gjennomsnittlig levealder for en mannlig amerikaner er 78, 6 år.
#474 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Donald TrumpRart demokratene ikke klarer hoste opp en hvit, høy, mørk, kjekk, rik, trygg fyr. Sånn tekstbok amerikaner. De er såå mange millioner der borte og det eneste de klarer hoste opp er gærninger og bestefedre. |
![]() |
![]() |
#475 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Donald TrumpJeg VET at Biden er gammel, 77 år. Men poenget var at han virker gammel i sinn og skinn også. Det er drøssevis med folk som er vitale og energiske, og som fremstår lite preget av sin biologiske alder. Biden er ikke en av dem, og jeg blir alltid litt overrasket når jeg hører ham tale. Kanskje det er urettferdig å sammenlikne med Willoch - som fremstår sylskarp og klinkende klar selv om han har passert 90...
#476 |
can-jur
|
Og hva skjer da? Jo Harris blir president
![]() |
#477 |
Introvert optimist
|
Det kan jo ha noe med å gjøre at han snakker litt langsomt og tydelig for å ikke stamme også. Det har i hvert fall jeg innbilt meg.
#478 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg er enig i at Biden ikke er en veldig energisk kandidat, og jeg er oppriktig bekymret for hva som vil skje om han ikke greier å få opp gløden litt mer. Demokratene er avhengig av en presidentperiode nå som tar grep, og får gjort endringer for de fattige, arbeiderklassen og lavere middelklassen i USA. Se bare på Thomas Seltzer sin serie, der kusinen hans syns at Trump er FANTASTISK fordi de har satt opp trygden hennes med knappe 50 dollar, etter at den har stått stille lenge. Selvfølgelig føler hun at det er presidenten for henne.
#479 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Donald TrumpBiden er gammel, men han har kloke folk rundt seg som han lytter til. Demokratene taper mindre på at han taper til Dump, enn om de sender ut nyere, yngre stjerneskudd. De kommer om fire år og står nok klare til å overta da.
#480 |
Tatt på
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg blir så oppgitt.
|
|