Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-23, 10:09   #461
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.434
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Du vet du er på Montebello når terrasseleiligheten har eget svømmebasseng.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 10:11   #462
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Hva med et nordlandshus med 230 m strandlinje og adkomst med båt?

https://www.finn.no/257341440

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 10:39   #463
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Du vet du er på Montebello når terrasseleiligheten har eget svømmebasseng.

Jeg tror faktisk nesten alle leilighetene i det komplekset har basseng!

Jeg liker leiligheten, og har fantasert om å belegge den peisen i bladgull, slik som peisen på Energihotellet. Og male vekk alt det grå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 12:58   #464
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.033
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva med et nordlandshus med 230 m strandlinje og adkomst med båt?

https://www.finn.no/257341440

Jeg har allerede hytte med adkomstproblemer. Trenger ikke en til, selv om den har strandlinje. Men fristende fin er den.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 14:31   #465
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror faktisk nesten alle leilighetene i det komplekset har basseng!

Jeg liker leiligheten, og har fantasert om å belegge den peisen i bladgull, slik som peisen på Energihotellet. Og male vekk alt det grå.

Jeg vet ikke hvem som har bygget dette, men på andre siden av Mærradalen så har Selvaag bygget mange terrasseblokker som er veldig fine. Altså, ikke nødvendigvis på utsiden, men de har rause og fine planløsninger som gjør dem til skikkelig gode familieboliger. Varierte størrelser og så har de ofte fine uteområder.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 14:44   #466
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet ikke hvem som har bygget dette, men på andre siden av Mærradalen så har Selvaag bygget mange terrasseblokker som er veldig fine. Altså, ikke nødvendigvis på utsiden, men de har rause og fine planløsninger som gjør dem til skikkelig gode familieboliger. Varierte størrelser og så har de ofte fine uteområder.

Arkitekten het John Engh, og er den samme som tegnet Ind-eks-huset på Solli, bl.a. og Sandakersenteret med blokkene bak!

Jeg syns det boligkomplekset på Montebello er kjempefint. Det er et privateid boligselskap, Søndre huseby boligstiftelse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 14:46   #467
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Aah, skjønner. Indeksbygget kjenner jeg godt, fra loft til kjeller (de var en gang i tiden kunde for meg da jeg solgte energi, så jeg har stått i kjelleren og studert fyrkjelene nøye. , pluss jobbet der etter at det ble renovert).

Dette var definitivt penere på utsiden enn Selvaagblokkene, men begge er forbilledlige når det gjelder plass og luft.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 16:17   #468
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Jeg digger de leiligheten på Montebello - og Selvaagleilighetene som finnes mange steder.
De er romslige, gode boliger, med fine sosiale soner og god plassutnyttelse. Vi så på flere av dem før vi kjøpte hus utenfor byen istedet for,

Noen venner av oss solgte digert hus på Romerike, kjøpe leilighet på Sørenga og holdt på å bli gale av bråk og støy og badende fokk døgnet rundt første sommeren der - og havnet i terrasseleilighet på Montebello. Bassenget på terrassen er ikke like imponerende som indre Oslofjord, men det er minimalt med nattlige badegjester som ikke er invitert - og spektakulær utsikt.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-23, 16:23   #469
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg har allerede hytte med adkomstproblemer. Trenger ikke en til, selv om den har strandlinje. Men fristende fin er den.


Litt for langt å reise for meg desverre. Men jeg synes variasjon er gøy, så DNT hytter holder for meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:15   #470
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Her vil jeg rette oppmerksomheten til navnet på meglerhuset.
https://www.finn.no/realestate/homes...kode=294533353

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:19   #471
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.033
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Her vil jeg rette oppmerksomheten til navnet på meglerhuset.
https://www.finn.no/realestate/homes...kode=294533353

Tre plan og totalt under 90 kvm, det blir mye trapp og lite bolig. Det hjelper ikke ned snasent meglerhusnavn.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:22   #472
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Poenget var at meglerhusnavnet kanskje ikke er så veldig snasent.

Selve annonsen har jeg ikke sett på. I Oslo er det en helt vanlig rekkehusleilighet, det var altså ikke den som var poenget.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:22   #473
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Her vil jeg rette oppmerksomheten til navnet på meglerhuset.
https://www.finn.no/realestate/homes...kode=294533353

Ja, jeg ler av det der hver gang jeg ser dem. Har veldig lave tanker om alle som ville valgt en megler med det navnet (og ikke minst den aksentføringen)!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:24   #474
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja, jeg ler av det der hver gang jeg ser dem. Har veldig lave tanker om alle som ville valgt en megler med det navnet (og ikke minst den aksentføringen)!

Jeg tror ikke jeg hadde greid å velge dem. Lurer på om noen har fortalt dem det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:26   #475
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

På firmaets side:

Sitat:

[bele:´vən]; stammer fra det danske ordet belev(t), som betyr “påvirket av å leve”. I norsk etymologi betyr ordet en som er dannet og verdensvant, opptrer høflig, selvsikkert og kultivert.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:27   #476
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Vittig at de har greid å få aksenten riktig der da, men IKKE i navnet sitt. Vitner ikke akkurat om å være kultivert og verdensvant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:29   #477
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vittig at de har greid å få aksenten riktig der da, men IKKE i navnet sitt.

Ja, utrolig fascinerende.

Jeg har en kollega som heter Andrè. Jeg har så lyst å si Andræ til ham. Det kan jo være foreldrenes feil, men da skulle jeg ha endret navnet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:35   #478
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja, jeg ler av det der hver gang jeg ser dem. Har veldig lave tanker om alle som ville valgt en megler med det navnet (og ikke minst den aksentføringen)!

Hvordan skal man uttale det med den aksenten? Jeg klarer ikke lese det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:35   #479
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Altså, det er jo ikke som om den transkripsjonen er riktig/konsekvent heller. (Det er de aldri i reklamemateriell av den typen, det er et sorgens kapittel.) Trykket ligger på den andre stavelsen, og det er sikkert det de prøver å indikere med den teite aksenten sin, men det er jo INGEN tradisjon i norsk for å gjøre det, og man ser bare dum ut når man prøver, særlig når man velger grav aksent på toppen av det hele. Etymologien er også bare tull, det kommer fra nedertysk beliebt ‘elsket', og dessuten tror de at etymologi betyr «nåværende betydning».

Hvorfor ikke spørre noen som har greie på det av og til, liksom?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-23, 10:38   #480
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

«La meg demonstrere hvor dannet og verdensvant jeg er med å vise min bunnløse uvitenhet om språk.»

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no