Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-23, 09:37   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg gruffer bare over at jeg har fått mye dårligere syn det siste året og optikeren var klar på at jeg må skjerpe meg og bruke briller hele tiden. Jeg HATER å bruke briller!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-04-23, 15:20   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Microfuckingsoft! Jeg har to ulike brukere, og det er kul umulig å få til å fungere. Det vil si, det funker når jeg jobber i nettleseren, men der er jo ikke alle funksjonene tilgjengelige. Og når jeg åpner i filer i den brukeren som ikke er registrert på programvaren på maskinen så korrumperes tydeligvis filene, ingenting blir lagret noe sted og alt går til helvete.

Jeg har fortalt oppdragsgiver at enten må de tillate at jeg arbeider på egen OneDrive og laster opp ferdig produkt til dem. Eller så må de go meg en egen pc jeg kan jobbe på. For dette funker virkelig ikke.

To timers jobb det til helvete (les finnes ikke) og jeg må bruke tid på å legge skrive alt inn fra det som var i fila fra før inn på nytt, for copy paste fører bare til at feilmeldingene følger med.

Gammel 22-04-23, 17:55   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Milfrid: akk, jeg føler med deg! Jeg kommer meg ikke inn i Teams på privat-laptopen av samme grunn. Men da slipper jeg å tenke på teamsmeldinger i helga, om ikke annet!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 24-04-23, 13:58   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greide å legge igjen Kindle'n min i setelomma på flyet til Amsterdam onsdag.

Har fylt ut et "lost object"-skjema på nettsiden til Schiphol flyplass, men har lite håp om å få det tilbake.

Gammel 25-04-23, 13:42   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Greide å legge igjen Kindle'n min i setelomma på flyet til Amsterdam onsdag.

Har fylt ut et "lost object"-skjema på nettsiden til Schiphol flyplass, men har lite håp om å få det tilbake.

Og der har jeg fått mail om at den er funnet! Jeg kan hente den på flyplassen, eller den kan sendes ...til den nette sum av 133.95€

Ny Kindle da kanskje.

Gammel 24-04-23, 14:01   #6
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sur vaskemaskin. Sur bil. Sure penger. Sur meg.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 24-04-23, 14:27   #7
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Sur vaskemaskin. Sur bil. Sure penger. Sur meg.

Vaskemaskinen kan ta en runde på 90 grader med eddik- det hjelper på sur lukt der iallefall. Ellers skal du få en

Gammel 24-04-23, 17:01   #8
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Vaskemaskinen kan ta en runde på 90 grader med eddik- det hjelper på sur lukt der iallefall. Ellers skal du få en

hadde den enda bare luktet surt, neida, jeg må mest sannsynlig kjøpe ny. Reservedelen jeg kjøpte forrige uke gjorde ikke susen.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 24-04-23, 17:18   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

hadde den enda bare luktet surt, neida, jeg må mest sannsynlig kjøpe ny. Reservedelen jeg kjøpte forrige uke gjorde ikke susen.

Æsj, så kjipt.

Gammel 24-04-23, 14:02   #10
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig drittdag med dårlig form og mye smerter. Har ikke tid!

Gammel 24-04-23, 18:57   #11
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Vaskemaskina seier den ikkje får vatn. Har krangla med den i heile dag og no held den fleecejakken min som gissel. Møkkamaskin. Skal prøve ein ting til og så er det slutt.

Gammel 24-04-23, 19:23   #12
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det snør......

Input er ikke aktiv  
Gammel 24-04-23, 19:31   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det snør......

Var sludd her en kort stund, nå regn.

Gammel 25-04-23, 06:36   #14
Input

Input sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Var sludd her en kort stund, nå regn.

Her har det snødd MASSE som ligger på bakken i natt.

Input er ikke aktiv  
Gammel 24-04-23, 19:49   #15
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Ræma 1000. Annonserer med fiskemandag Æ- tilbud på fb-siden sin. Laks 400g. 40% av 86 kr/kg. Veldig fin pris, tenkte jeg, og dro ens ærend for å handle. Men på plakaten der står det 40% av 109 kr/kg. Jeg spurte en som jobba der, og butikkprisen var den riktige. Det visste han, for mange hdde lurt på dette. Men rette opp feilen brydde de seg ikke med. Jeg endte med å legfe på plass varene mibe igjen og handle på Kiwi istedet. #furtenisse.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 24-04-23, 20:14   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jepp, snør så det legger seg.

Gammel 25-04-23, 06:50   #17
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

April, april. Gjør som han vil.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 25-04-23, 13:13   #18
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg gruffer litt over snøen jeg også, men trøster meg med at den forsvinner raskt i det minste. Litt rart å tenke på at for fire dager siden satt jeg ute i sol og 19 grader. Både vinter og sommer på under en uke.

Gammel 25-04-23, 07:15   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Snø. Sove dårlig.

Gammel 25-04-23, 07:16   #20
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vinteren tilbake ja Her snør det heldigvis ikke, men 4 grader og masse sur vind er ikke toppers det heller.

løve70 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.