Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-23, 09:33   #461
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Jeg tror jeg klarte å lage karameller som er passe seige uten å smelte til en klump i krukken!

Gammel 07-12-23, 09:36   #462
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Gjentar

Nydelig!

Gammel 07-12-23, 12:41   #463
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bagasjen min er funnet og blir sent hjem til meg!

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 12:44   #464
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den tradisjonelle førjuls- og bursdagshelga hos mamma, sammen med søstrene mine. Hadde litt ferie til overs, så jeg har tatt fri i morgen. Gleder meg!

Gammel 07-12-23, 12:54   #465
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Snart helg med masse planer!

liefje er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 13:19   #466
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gikk bra på muntlig eksamen i dag. Jeg så utrolig lettet. Ikke det at jeg egentlig trodde det skulle gå skikkelig dårlig, men deilig å være ferdig.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 13:33   #467
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Helsenorge.

De kan handle fort av og til altså. Mandag var jeg hos legen med mellomste, oppfølging etter to uker med hodepinedagbok. Legen mener det trolig er spenningshodepine, men særlig det at hun flere dager våkner med hodepine, så ville hun høre med en kollega og endte med henvisning til rm av hodet bare sånn for å utelukke. Jeg forventet som det meste annet på sykehus, det tar tre mnd ventetid det, så på nyåret en ang? Neida, jeg fikk en telefon jeg nå for en halvtime siden, de har en time i morgen tidlig klokka 9, for all del, det er sikkert en avlysning eller noe sånn, men det gikk jo fort som fy, hun rekker nesten ikke grue seg, jeg må bare kjøpe emblaplaster på vei hjem vi må møte til blodprøve en time i forkant.

Gammel 07-12-23, 13:36   #468
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Googla nå, sykehuset her har oppgitt 7 ukers ventetid. Vi ventet altså 2 dager. Jeg tolekr det som en avbestilling, ikke at de ser noen grunn ti lat det haster. Det er jo trolig absolutt ingen funn på den, bre forå ha gjort det, for evt utredning videre ang migrene, men det synes ikke legen det virket som (hun har hatt en bedre periode de to ukene med hodepinedagbok, egentlig alltid hodepine, men mest bare så den ligger der, med et og annet sterkere innimellom, men bare 4 paracetbehov på de 14 dagene, og en av dem var like mye for feber )

Gammel 07-12-23, 13:49   #469
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror ikke dette er en avlysning, jeg tror dere har fått prioritet. På sykehusene har de jo kategorier av hastegrad på henvisninger på CT feks, innenfor 20 min, innenfor 4 timer, innenfor 24 timer etc. Sønnen min fikk tid til CT innenfor 4 timer, og da satt det en lang rekke med folk og ventet som ble tatt etter han når vi kom dit feks. Vil tro det finnes noe lignende også for MR.

Gammel 07-12-23, 14:23   #470
Malama

Malama sin avatar

Standard

Trolig, jeg har bare LYST å tenke avlysning, heller enn at det skyldes at hun våkner med hodepine og er kvalm. og Mr med kontrast. Og prioritet. For da tenker de svulst.

De er mye kjekkere å tenke avlysning. Men det er høyst utrolig ettersom det jo er sånn at da ville de vel kanskje valgt noen andre enn den henvisnignen de ca akkurat har fått.

Godt det er i morgen tidlig, og i dag skal jeg altså først snskke med HS om han som jeg skrev om i gruffetråden, så via apotek etter embla, hjem, middag, julefest/nissefest på skolen til jeg skal legge unger, og så er det grytidlig opp i morgen for å ha henne klar på sykehuset før 8, embla på før 7, frokost spist før 7 leste jeg et sted, og avfreise er jo senest 7.30, trolig 7.15 egentlig, så hei og hu som det går.

Hverken hun eller jeg rekker grue oss så mye.

Gammel 07-12-23, 14:28   #471
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Malama

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 15:29   #472
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Malama
Min sønn fikk MR like raskt da han hadde hodepine for noen år siden.

Gammel 07-12-23, 15:45   #473
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De tar ingen sjanser med barn. Sønn fikk CT i løpet av 20 minutter da han fikk (ufarlige) symptomer flere mnd etter ett brudd. Riktignok et nakkebrudd men alle, inkludert legen var 99,9% sikre på at alt var i orden. Men det tar ingen sjanser med barn. Det er bra. Alt var helt som det skulle og symptomene forsvant med tiden som de skulle.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 17:05   #474
Malama

Malama sin avatar

Standard

Takk for oppløftende innlegg.

Jeg er jo virkelig glad for at Helsenorge virker så bra. Det ble bare så brått. Siden legen sa at det kommer et brev ettehvert så hadde jeg ikke forventet en telefon i dag.

Gammel 07-12-23, 17:15   #475
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Lykke til imorgen.

Gammel 07-12-23, 18:01   #476
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lykke til i morgen ja!

Helsenorge har kalt meg inn på mammografiundersøkelse, som jeg var på tidligere i dag. Det gjør meg glad og takknemlig.

Gammel 07-12-23, 18:17   #477
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bør kanskje ta inn at arbeidsgiver sa de hadde fått inn høyt kvalifiserte søkere og jeg var en av de de tok inn til intervju.

Gammel 07-12-23, 21:21   #478
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg bør kanskje ta inn at arbeidsgiver sa de hadde fått inn høyt kvalifiserte søkere og jeg var en av de de tok inn til intervju.

Ja, det skal du ta med deg uansett utfall .

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 07-12-23, 21:28   #479
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Artig buldreøkt sammen med kolleger. Vi er på ca samme nivå, men klarer forskjellige ruter og kan tipse hverandre underveis.

Gammel 08-12-23, 12:33   #480
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Håper det gikk bra i dag, Malama!

Vi var hos legespesialist for sjekk i dag, og det går rette veien. Jeg er så lettet at jeg kan ikke beskrive det. Jeg har vært så redd, men har ikke turt å kjenne på det, og har heller latt som om det ikke finnes noe å bekymre seg for, for ikke å uroe ungdommen. Så i kveld skal vi kose oss sammen, og feire at det går rett vei.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.