|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg kan forklare hva jeg liker med den:
|
|
|
#2 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva lurer du på i dag? #03
Jeg brukte 3 dager på å se 1 episode, og klarer ikke se lenge av gangen. Jeg blir skikkelig stressa av å se, men det kan ha med min tilstand å gjøre, at jeg ikke takler stress.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Jeg lurer på om det bare var meg som i flommen av katastrofenyheter, rett og slett misset at Berlin mistet strømmen i flere dager etter terrorangrep like etter nyttår? Det er jo egentlig en gigantisk nyhet, og understreker virkelig behovet for beredskap. Strømnettet er sårbart for angrep, både fysisk og av hackere, og vi bor i et kaldt land.
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Det er ikke bare deg.
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva lurer du på i dag? #03I dag lurer jeg på (fordi det er kaldt) hvorfor kaffe ikke har den samme varmende effekten på meg som andre varme drikker. Hvis jeg er kald hjelper det å drikke varm saft, te, kakao, toddy eller buljong, for eksempel, men kaffe føler jeg ikke varmer meg i det hele tatt. Og motsatt, jeg kan fint drikke kaffe selv om jeg befinner meg i 30 varmegrader, men det kunne aldri falle meg inn å drikke te eller kakao.
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Det må være noe eget med kaffe. Det virker som om kaffe har helt egne fysiske lover. Prøv bare å glemme en kopp. Når du kommer tilbake til den er den iskald. Selv om det er 20 grader + i rommet, så er kaffen mye kaldere enn det. Det er mystisk.
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Ja, mystisk.
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg har ikke peiling, men kan det være at koppen trekker til seg varmen fra kaffe? For meg er det i hvert fall påfallende hvor varm koppen holder seg mens kaffen blir kaldere og kaldere. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva lurer du på i dag? #03Ja, den holder seg varm mye lenger i en tynn pappkopp enn i et krus.
|
![]() |
|
|