Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-07, 09:17   #461
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grey's anatomy

Marker teksten (spoileren), eller trykk ctrl+A

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 09:19   #462
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn som denne tråden har utvikla seg hadde det vært enklere å skrive "spoilertråd" i tittelen og slutte å bruke spoilermerking i innleggene; de er jo blå alle sammen. :lei:

Gammel 09-06-07, 10:12   #463
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg er ikke overrasket. Synes det lå i kortene etter slutten sist.

Absolutt.

Men han hadde jo tydeligvis skjerpet seg IRL. Derfor var jeg redd de skulle beholde ham. Det var vel derfor han var så sur for å få sparken, IRL. Men ut fra sesongavslutningen var det ingenting som tydet på at han skulle kunne forhandle seg til lønnsøkning, nei ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 20:11   #464
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Ny episode i kveld - forhåpentligvis klar for nedlasting i morgen tidlig!
Etter hva jeg har lest, bør man ha snørrfillene klare..

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:13   #465
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for påminnelsen. Godt å være i gang igjen!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 05:51   #466
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hurra!

Gammel 11-01-08, 07:21   #467
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

endelig!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 08:15   #468
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Går treeegt i dag. Er vel fordi det har vært torke på nye episoder såpass lenge at "alle" skal laste ned.

Dette er vel forresten den aller siste de rakk å ferdigstille for streiken startet?

Gammel 11-01-08, 08:34   #469
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det har ikke begynt ny sesong her i Norgen enda SANT??

Jeg dropper nedlastningen denne sesongen tror jeg.

Gammel 11-01-08, 09:01   #470
Frantzen
Passiv

Standard

Håper den er klar til i kveld!

Svar med sitat
Gammel 11-01-08, 09:26   #471
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dette er vel forresten den aller siste de rakk å ferdigstille for streiken startet?

Ja, og derfor skal jeg laste den ned, og så skal jeg vente med å se den til det kommer nye.

Gammel 11-01-08, 11:31   #472
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Oj, selvdisiplin Desembermamma!
Her er det 20 min til den er ferdig nedlastet, og den skal sees med engang!

Gammel 11-01-08, 11:58   #473
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lastet ned og sett allerede. :fri fra jobben i dag:

Gammel 18-02-08, 00:21   #474
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 11 episoder av sesong 4 som er lastet ned fra nettet. Er det fler episoder ute og går, eller er dette alle? Noen som vet?

Gammel 18-02-08, 00:26   #475
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Niks, det har ikke kommet ut flere enn 11 episoder til nå i sesong 4.

Gammel 18-02-08, 08:58   #476
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kipt... Hva skal jeg se på når jeg har sett alle de episodene da.

Takk for svar.

Gammel 01-03-08, 04:59   #477
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Det er visst laget 16 episoder av sesong 4, og den 8. ble vist på amerikansk tv i kveld. Det var egentlig planlagt 23 episoder til sesong 4, men 7 av dem ble kuttet bort pga. streiken. De puttes vel inn i sesong 5, tenker jeg.
Jeg begynte å følge med for 2-3 uker siden ved å leie dvder, og er snart ferdig med sesong 3. Noen som sa at man blir hekta på denne serien? Etter 10 min. av første episode var jeg solgt. Håper virkelig de legger ut flere episoder før jeg har sett de 11 jeg har på iTunes nå. *junkie*

Gammel 01-03-08, 06:40   #478
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det er visst laget 16 episoder av sesong 4, og den 8. ble vist på amerikansk tv i kveld. Det var egentlig planlagt 23 episoder til sesong 4, men 7 av dem ble kuttet bort pga. streiken. De puttes vel inn i sesong 5, tenker jeg.

Det er ikke skrevet/ laget flere enn 11 før streiken var et faktum. Episode 11 ble vist (i USA) i januar, så de viser repriser om dagen. Men det er riktig som du sier at det kun blir 16 episoder (av planlagte 23) denne sesongen. Episode 12 kommer 24. april, ser det ut til. Det er jo kjempelenge til.

Gammel 01-03-08, 07:38   #479
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Det er ikke skrevet/ laget flere enn 11 før streiken var et faktum. Episode 11 ble vist (i USA) i januar, så de viser repriser om dagen. Men det er riktig som du sier at det kun blir 16 episoder (av planlagte 23) denne sesongen. Episode 12 kommer 24. april, ser det ut til. Det er jo kjempelenge til.

Hvordan skal jeg klare meg med 11 episoder på bare litt over en måned?

Gammel 01-03-08, 10:01   #480
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Hvordan skal jeg klare meg med 11 episoder på bare litt over en måned?

Godt å se det er fler enn meg som fikk den følelsen når jeg hadde sett ferdig alle episodene.

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.