Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm Town, den andre tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 20:34   #461
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farm Town, den andre tråden

Ja, da kan de som vil komme innom og plukke jordbær.

Gammel 21-04-09, 20:39   #462
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ja, da kan de som vil komme innom og plukke jordbær.

Jeg er på plass.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 20:41   #463
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Om det kniper på pengene for noen, så har jeg over 50 trær som kan høstes

Gammel 21-04-09, 20:44   #464
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er også hos deg Mamma Rosa, men det ser ut som det meste er tatt alt. Dere er alt for kjappe altså.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 20:45   #465
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kan godt høste litt. Har jeg deg på lista mi?

Gammel 21-04-09, 20:49   #466
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Om det kniper på pengene for noen, så har jeg over 50 trær som kan høstes

Jeg vil gjerne. Står der inne nå.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 21:06   #467
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

:surrer:

Gammel 21-04-09, 21:08   #468
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg er også hos deg Mamma Rosa, men det ser ut som det meste er tatt alt. Dere er alt for kjappe altså.

Det ble fort tomt ja.

Gammel 21-04-09, 21:19   #469
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Puh, det begynner å bli mye jobb å pløye og så! Jeg fatter og begriper ikke hvor mange timer dere på level mangeogtjue har sittet. Det spørs om jeg blir lei før jeg når så langt...

Rug er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 21:20   #470
Slettet bruker
Passiv

Standard

jeg gleder meg til avlingene mine blir ferdige nå, for jeg har fått til å så med overlapp. Dæggern så fort pengene forsvant når jeg skulle så.

Gammel 21-04-09, 22:06   #471
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har masse poteter hvis noen vil jobbe litt.
Da må dere komme inn til meg nå.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 22:12   #472
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kommer ikke inn der i det hele tatt.

Gammel 21-04-09, 22:14   #473
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Kan vi møtes hos Iset, MammaRosa eller Fibi, Obelix?

Gammel 21-04-09, 22:21   #474
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Karamell: såg deg der inne, skulle akkurat til å si deg noe, og der forsvant du.

Hvem er Moster Helle, hun stod der inne i en evighet.

Gammel 21-04-09, 22:23   #475
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kan vi møtes hos Iset, MammaRosa eller Fibi, Obelix?

Er ikke gården min bra nok liksom.

Nå er jobben gjort og nå skal jeg forsøke overlapping.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 22:25   #476
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Men er vi naboer, da?

Gammel 21-04-09, 22:39   #477
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Ja. Sine.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 22:40   #478
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan får jeg til å legge lappene helt inntil hverandre? Jeg trenger ikke overlappe men legge inntil.

Gammel 21-04-09, 22:41   #479
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Jeg trenger forklaring på overlapping.
Får det ikke til.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 21-04-09, 22:45   #480
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Obelix: har du sett den youtube-snutten her i tråden? Var sånn jeg lærte det. Men det funker KUN i internet explorer, ikke i Firefox og sikkert ikke i andre nettlesere heller. Det er veldig, veldig enkelt, men litt vanskelig å forklare uten å vise.

Emneord
farm town, overlapping

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.