Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-10, 19:54   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Hamptons-trøyen fra Boden er en ny favoritt. Jeg startet med å bestille den i vinterhvit med mørkeblå striper, og etter å ha fått den har jeg bestilt den i rosastripete, gråstripete og ensfarget hvit. Elsker den trøyen. Den har fått veldig mange positive omtaler på nettsiden, og det skjønner jeg. Den koster ikke mer enn ca. 200 inkludert porto heller.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-09-10, 21:27   #2
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vant auksjon på Tradera i går. Sommerens tunikaslager fra Odd Molly, helt nydelig i grått

Gammel 12-09-10, 23:29   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vann- , vindtett og pustende jakke med lett vattering (10.000 mm vannsøyle).

Og denne røde skalljakka med 15.000 mm vannsøyle. (vann, vindtett og pustende)

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 00:25   #4
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter en tur innom Bravissimo-butikken i London på fredag, gikk jeg ut 1000,- fattigere, og en del undertøy rikere.

Denne bh-en:

Denne bh-en:

Og dette settet:

Masse fint i den butikken!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 09:36   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie: jeg skulle ha kommet å prøvd de støvlettene dine, kjenner jeg. Har vi samme størrelse fremdeles?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 09:39   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nessie: jeg skulle ha kommet å prøvd de støvlettene dine, kjenner jeg. Har vi samme størrelse fremdeles?

Ja, det tror jeg da vi har? Det er iallefall str 41.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 09:40   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir de for store i leggen til meg? Jeg skal jo egentlig ha El N, men så likte jeg den rynkingen godt! Men er skeptisk til såpass med hæl da ...

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 09:41   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Blir de for store i leggen til meg? Jeg skal jo egentlig hae El N, men så likte jeg den rynkingen godt! Men er skeptisk til såpass med hæl da ...

Det er jo litt hæl, men jeg synes den type hæl er ok å gå i.
Jeg tror det kan gå i leggen altså, de blir kanskje ikke helt sånn stram, men det gjør ikke noe når de er sånn rynkete vil jeg tro? Er du hjemme idag da? Kan stikke innom evt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 10:20   #9
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Mye finere og mattere IRL

Gammel 19-09-10, 08:23   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

I dag kom det en pakke fra Ellos til meg, bl.a med denne. Jeg ble så positivt overrasket. Den satt som et skudd, er vann og vindtett. Anbefales!

Har også bestilt disse.

Gammel 20-09-10, 20:39   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

I dag kom det en pakke fra Ellos til meg, bl.a med denne. Jeg ble så positivt overrasket. Den satt som et skudd, er vann og vindtett. Anbefales!

Har også bestilt disse.

Sånne sko kunne jeg også ha tenkt meg. Har du fått de eller har du nettopp bestillt de?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 20-09-10, 21:56   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

[quote=MissS;2443836]I dag kom det en pakke fra Ellos til meg, bl.a med denne. Jeg ble så positivt overrasket. Den satt som et skudd, er vann og vindtett. Anbefales!

Hvordan er jakken i str?

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 09:42   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Er hjemme ja. Send en melding først.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 22:29   #14
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt sko til min bedre halvdel:

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 22:54   #15
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Er på støvlettkjøret for tida.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg sort.jpg (34,8 KB, 35 visninger)
Filtype: jpg brun.JPG (31,4 KB, 13 visninger)
MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 23:40   #16
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Er på støvlettkjøret for tida.

De til venstre er de varme, hvor og pris?
Veldig flotte støvletter!

Neados er ikke aktiv  
Gammel 13-09-10, 23:43   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

:intrisert:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 08:46   #18
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neados, her.

Ellos. De er ikke foret, og er i syntet. Jeg foretrekker vanligvis skinn, men siden jeg ikke bruker sort særlig ofte gadd jeg ikke bruke all verdens på disse. De koster 399,- og kommer i hvitt, rødt og blått også.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 19:29   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har shoppa i dag! Hadde med mamma og da blir det handla.

Fra HM.
Til å slenge over bikinen på stranda

Squin jeans i en ganske fin vask synes jeg, satt som et skudd

Rosa cardigan (finest uten belte på meg, utrolig deilig på)

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-09-10, 19:30   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter handleturen fikk jeg ta en "handlerunde" i klesrommet (ja, det er et rom ) til mamma. Den dama er ikke sann, hun handler så mye fint tøy som hun aldri bruker. Men det er jo helt topp for meg. Dagens fangst, alt er ubrukt og noe med lappen fortsatt på.

Strikket Bruuns Bazaar genser, utrolig deilig på

Saint Tropez silkeaktig topp i grått

Fantastisk lekker og utrolig deilig kjole i grønn med sort silkekant. Denne satt virkelig som støpt på meg, men er for lang til mamma. Fra Twin-Set Simona Barbieri.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.