Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-11, 22:26   #1
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

"If I was Steve Jobs I would engrave on my tombstone: iDied."

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 22:32   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Og denne har en del av ungdommen i kveld.

Noe er jo så dårlig skrevet at jeg ikke skjønner sammenhengen, mens innhold er jo bare horribelt!

Det er jammen meg noe av det verste jeg har sett på FB noensinne. Hva går det av folk?

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 23:25   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Og denne har en del av ungdommen i kveld.

Noe er jo så dårlig skrevet at jeg ikke skjønner sammenhengen, mens innhold er jo bare horribelt!

Hoho, nå kommer vi nok til å droppe som fluer!

Gammel 02-10-11, 19:10   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

De er heldigvis ikke her heller!!

Gammel 02-10-11, 19:18   #5
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

En liten gutt sa til mammaen sin:

Mamma jeg har tegnet på lakenet ditt med leppestift,
moren ble så sur på han slo gutten bevistløs, moren ba gutten om å åpne øynene, men det var for sent.
Hans lille ♥ hadde sluttet og slå. På lakene sto det: Mamma, jeg elsker deg ♥

Kopier denne om du er imot barnemisshandling

Denne florerer for tiden blandt ungdommene jeg har på min venneliste. Den er grusom, og jeg kjenner jeg får vondt hver gang jeg ser den.

Kreps-77 er ikke aktiv  
Gammel 02-10-11, 22:34   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dagens beste herfra: (Må leses på bergensdialekt. )

rine er ikke aktiv  
Gammel 06-10-11, 09:32   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dagens beste herfra: (Må leses på bergensdialekt. )

Gammel 02-10-11, 22:44   #8
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 03-10-11, 07:54   #9
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne florerer jo for tiden:

Sitat:

LYKKE TIL ALLE! ~ ~ Årets oktober har fem mandager, 5 lørdager og 5 søndager. Dette skjer en gang hvert 823 år. Dette kalles penge poser. Så kopiere denne til statusen din og pengene vil komme innen 4 dager. Basert på kinesiske Feng Shui. (Den som ikke kopierer , vil være uten penger. Kopier innen 11 minutter etter lesing

(Og litt festlig er det at dette skjer jo hver gang 1. oktober er på en lørdag - neste gang i 2016 )

Gammel 03-10-11, 11:11   #10
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Til og med "penge poser" du. Hva i all verden er det? Og tenke seg til, fem mandager, er det noe stas da?

Gammel 03-10-11, 12:16   #11
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slepp taket i alt som vil dra deg ned,
hels velkommen alt som løfta seg :-) ♥

Når livet e som hardast å
ser ut t å ikkje gå din vei.....
Tenk då på att da e
mange som e gla i -
Og tenke nettopp på deg ♥

Da goda med ekta vennskap er
att me kan veksa opp kvar for seg
uten å veksa frå kvarandre :-) ♥

Facebook er tydelegvis blitt den nye "minneboka" med små, søte dikt.

Gammel 03-10-11, 12:29   #12
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...at me kan veksa opp kvar for seg...

rine er ikke aktiv  
Gammel 04-10-11, 11:47   #13
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Den var det.

(Og min sønn ville ikke visst hva den øverste VAR engang.)

Gammel 04-10-11, 23:46   #14
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ronny og Kalle var øltørste, men hadde bare en skarve 50-lapp å dele på. - Vent, jeg har en ide, sa Ronny og løp inn på butikken og kjøpte ei stor pølse. - Er du ikke klok! Nå har vi ingen penger i det hele tatt, sa Kalle. - Slapp av, bare bli med meg, sa Ronny. De gikk inn på en pub og Ronny bestilte to halvlitere og to whisky. - Har du blitt helt gæren? Skjønner du ikke hvilken knipe du setter oss i..? Vi har jo ikke et rødt øre på oss! sa Kalle. - Ta det rolig. Jeg har en plan. Skål! sa Ronny med et stort smil. Da de to karene hadde vært på puben ei stund og drukket opp alt, så sa Ronny: - OK, nå stikker jeg pølsa gjennom glidelåsen, du går ned på kne og tar den i munnen. Bartenderen så hva de holdt på med, ble rasende og kastet dem på hodet ut av puben. Ronny og Kalle gikk fra pub til pub og ble fullere og fullere og slapp unna regninga hver gang med sin geniale plan. Da de kom til den tiende puben sa Kalle: - Nå orker jeg ikke å gjøre dette her mer. Jeg er dritings og knærne mine tar knekken på meg! Da svarte Ronny: - Hvordan tror du jeg kjenner meg da? Jeg mistet pølsa på den tredje puben!!

Gammel 05-10-11, 15:41   #15
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette bildet med mattips til ungene så jeg i dag:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 05-10-11, 16:24   #16
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Stilig!

Gammel 05-10-11, 16:43   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke en 2 år gammel tråd her inne med de bildene? Jeg har ihvertfall laget sånn pasta for lenge lenge siden etter tips herfra.

Isolde er aktiv nå  
Gammel 05-10-11, 20:06   #18
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Den unge sønnen spør sin far: ”Pappa, hvordan kom jeg egentlig til verden?” Faren svarer: ”Min kjære sønn, det er vel på tide at jeg forteller hvordan det gikk til.” Hør nøye etter nå; Pappa traff Mamma i ett ”Chat-room”. Senere møttes vi på ”Cyber-Kafé” og på toalettet ville mamma gjøre ett par ”downloads” fra pappas ”joystick”. Da pappa var ferdig å ”uploade” oppdaget vi plutselig att vi ikke ha...dde satt opp noen ”brannmur”. Det var da for sent å trykke på ”Cancel” eller ”Escape” og meldingen ”Er du sikker på at du vil laste ned” hadde vi haket bort i ”Innstillingene for brukerkontroll”. Mammas ”virusskanner” hadde ikke blitt oppdatert på lenge, så den kjente ikke igjen pappas ”Blaster-virus”. Så vi trykte på ”Enter” og mamma fikk meldingen ”Beregnet nedlastningstid 9 måneder!” Slik forteller man ”det” for dagens barn, blomster og bier er helt UT!

Gammel 06-10-11, 12:17   #19
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne så jeg i dag.

Gammel 06-10-11, 19:30   #20
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Svanen:

Éowyn er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.