|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Ja, det er nesten så jeg ikke tror det er mulig. Og så det gliset hans.. Fortsatt?! :grøss:
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeTenk at byrået E. Hartmann leder (og er medeier i) har laget kampanjer for Barne, Ungdom og familiedirektoratet for rekruttering av nye fosterhjem, samt kampanjer for Støttesenter mot incest. Samtidig som hun fisker og spionerer på et barns FB-konto. Pengen rår ja. |
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er enig med deg, Pelen. Det har jo vært diskutert før, men hadde RØ vært ordfører for FrP, er jeg helt overbevist om at han hadde vært behandlet helt, helt annerledes av media.
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Helt enig. Også i det kie skriver der. |
|
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg skjønner godt at han velger å smile litt sånn godslig i media, jeg. Jeg er ganske sikker på at mange blir forferdet over det de hører og leser, men så ser de en blid bamse med glimt i øyet opptre som om han er på en eller annen snorklippeseanse og blir forvirret. Eller at det kræsjer med hva de ser for seg at en overgriper ser ut som og dermed er mer villige til å avfeie ting som har kommet frem i retten. "Han der? Næsj. Han kan da vel ikke gjøre en flue fortred? Se så hyggelig han ser ut, da!"
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Han ser jo riktig ekkel ut synes jeg, og det tenkte jeg første gang jeg så han.
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeFascinerende: |
|
|
|
|
#8 |
|
This is normal!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHvilken galakse lever han i egentlig?
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake... Sist redigert av Slettet bruker : 29-10-12 kl 23:59. |
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg synes hele fyren virker litt... mentalt begrenset. |
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er åpenbart tøffe tak for vennene til jenta også: |
|
|
|
|
#15 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg håper hele bygda leser denne tråden. |
|
|
|
|
#16 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er definitivt mange som hadde hatt godt av å lese denne.
|
|
#17 |
|
This is normal!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg håper virkelig vennene hans, om det er Stoltenberg eller andre, tar kontakt med ham og understreker at han må slutte å legge ansvaret på jenta. At det eneste han kan gjøre nå for å redde siste rest av ære - og vennskap - er å fortelle alt og ta alt ansvar for det som har skjedd. At de forventer at han gjør dette, ellers bryter de med ham.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg syns Stoltenberg kan ta seg en tur på skolen til denne jenta og snakke med klassen hennes jeg, for å være helt ærlig. Såpass kan han faktisk gjøre her. Han har latt seg bruke som verktøy for en overgriper - det er hevet over enhver tvil at denne jenta har stått i et helvete og at Stoltenbergs støtte til overgriperen har vært en belastning - han kan ta ansvar for akkurat det. For eksempel på mandag. |
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
God tanke, men det blir vel feil mens rettssaken pågår. Men jeg synes faktisk han burde vitnet om middagen hos ham, og ikke minst om denne middagen jenta ikke kom til var hun ment å være der, hadde statsministeren tenkt å invitere klassen hennes på besøk, eller var dette mere sprøyt |
|
|
|
|
#20 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeMen har Stoltenberg virkelig gitt noe støtte til ordføreren etter at saken ble kjent?
![]() |
|
|