![]() |
#481 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Påskeferie - sjøl om jeg er mest utlada og har lyst til å dunke kunnskapsministeren i hodet med noe hardt, så blir det bra med noen dager fri.
![]() |
#482 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10
Mange takk. God påske.
Jeg sendte Helten og har nå både rødvin og portvin i hus. |
![]() |
![]() |
#483 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Tok tur på butikken i lunchen i dag, og der greide jeg jaggu å havne opp i en situasjon med en mannsom opptrådte agitert, og som jeg etterhvert vurderte det som hjerneslag og fikk rette instanser på plass.
#484 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Nextlife: Så bra at du var der. |
![]() |
![]() |
#485 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Enkelt: Smitte på eldste sitt trinn, og hun var ikke på skolen de aktuelle datoene så vi er utenfor karantene osv. Det er gyldne, fantastiske nyheter for lillebror.
#486 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Jeg oppdaget nettopp at klokken skal stilles frem en time i natt.
#487 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10At jeg ENDELIG er kvitt betennelser i kroppen, etter 3 måneder med smerter og 3 kortisonsprøyter. |
![]() |
![]() |
#488 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Ikke bare i dag, men hele uka, nesten. Tirsdag morgen sprakk bobla og jeg fikk vite at eldste hadde glemt å søke studielån for våre. Overførte noe penger med en gang som akutt nødhjelp. Da jeg ringte han igjen utpå ettermiddagen kunne han fortelle meg at han nesten hadde en jobb i boks. I går ringte han igjen strålende fornøyd. Min han hadde bestått opplæringskurset med glans og var best i gruppa. Litt av en seier for han. Så han skal ha sine første arbeidsdager i påska som selger. Grunnlønna er omtrent det han pleier å få utbetalt i studielån og så får han bonus på toppen. I tillegg har han landet sommerjobb for første gang. Jeg er så imponert og stolt. Han klarte nesten å ordne opp alt før jeg fikk vite noe (fikk vite det fordi husverten ikke fikk kontakt ned ham og leien for mars ikke var betalt - hun var bekymret for han). Så med litt lån fra oss kommer han seg over kneika.
#489 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Blånn, så herlig. Godt når ungene blir store og ordner mer og mer opp for seg selv. |
![]() |
![]() |
#490 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Vi har satt opp trampolina idag. Skikkelig vårfølelse selv om vi sikkert må måke den snart |
![]() |
![]() |
#491 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Etter regn kommer sol! :værsyk: og tung i humøret hele dagen.
#492 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Bytur med 07-jenta. Og gleden hun viste over de nye joggeskoa hun fikk.
#493 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Storesøster kom overraskende hjem på perm til påske
#494 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Det var jo en flott overraskelse Billa. |
![]() |
![]() |
#495 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Så koselig Billa!
#496 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Så fint, Billa! |
![]() |
![]() |
#497 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Så koselig Billa |
![]() |
![]() |
#498 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Påskekos på hytta med Izzi-mannen og Minsten, og en nesten-migrenefri dag
![]() |
#499 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #101,5 mils gåtur. Først runden med ungene og så bare med mannen. I sol. Deilig!
#500 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10Sol! Vår i hagen og varme i solkroken! At jeg fikk satt opp trampolina i dag, og at guttungen og to kompiser bruker den akkurat nå!
|
|