Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #19

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-25, 11:22   #481
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #19

Herlig Input

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-25, 16:27   #482
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Har fått ryddet ordentlig i brettspill og puslespill.

Igår fikk endelig tak i nye svarte Nike joggesko som ikke er løpesko, men hverdags joggesko.

Gammel 03-05-25, 20:57   #483
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kom hjem i grevens tid før det ble brann i vaskemaskinen. Må kjøpe ny mandag.

Gammel 03-05-25, 20:58   #484
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Oi. Godt du kom deg hjem i tide.

Gammel 03-05-25, 21:18   #485
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shit, millact! En veldig, veldig skummel vekker.

Gammel 03-05-25, 22:19   #486
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Shit, millact! En veldig, veldig skummel vekker.

Ja! Leilighetsbygg. Fremdeles litt shaky. Jeg går normalt aldri fra den på; i dag var et unntak for å kjøre sønn til en venn noen minutter unna. Det var noen få minutter igjen av tiden da jeg dro.

Gammel 03-05-25, 22:42   #487
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Oj, shit. Skummelt!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-25, 22:43   #488
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er høy på meg selv i dag. Har (helt tilfeldig) fått så mange komplimenter i dag, av forskjellige folk, at jeg lurer på om jeg har drømt denne dagen. Helt rart!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-25, 23:30   #489
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har gjort utrolig mye idag til å være helt tom for energi.

Gammel 04-05-25, 07:03   #490
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi! Hvordan oppdaget du at det holdt på å bli brann?

I dag er jeg veldig glad for å våkne i mitt nye hus, og for at mannen og jeg har fått pakket ut alt i løpet av helga. Så nå mangler vi bare å henge opp bilder og noen lyskilder, og få hentet de tingene vi måtte sette på lager før visning, så er vi ferdige med å flytte inn.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-25, 09:46   #491
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går: Glad for at eldstejenta kom hjem etter 3 mnd studier i Paris

Sist redigert av My : 05-05-25 kl 12:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-25, 11:08   #492
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Oj så skummelt. Jeg er utrolig nøye på å være hjemme når elektriske ting står på og får ofte litt småkritikk for det av andre i familien, men nå har jeg fortalt dem om dette, så nå får jeg nok mindre av det fremover. Godt det gikk bra!!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-25, 13:58   #493
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Oi! Hvordan oppdaget du at det holdt på å bli brann?

Det kom røyk ut av vaskemaskinen og den stod på noe feilmelding. Hadde vasket en turbukse og skalljakke på et kort program (vasket en terrasse med klorin) og skulle bare ha av det verste. Snorene har hengt seg opp i gummien innvendig, den var begynt å smelte).

Gammel 04-05-25, 18:00   #494
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det er den tiden på året at jeg er glad for at kroppen funker bra i hvert fall for én ting: Jeg er ikke i nærheten av å reagere på pollen og har aldri gjort det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-25, 09:54   #495
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herremannen kommer hjem etter 4 måneders studier i Singapore.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-25, 10:44   #496
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Tog!
Det er en deilig måte å reise på, når man først må ut på farten!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-25, 13:21   #497
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Tog!
Det er en deilig måte å reise på, når man først må ut på farten!

Veldig enig. Siste halvåret har jeg toget Oslo-Trondheim-Oslo og Oslo-Bergen-Oslo (i tillegg til en-to dager i uka, hvor jeg toger til jobb). Jeg elsker å enten sitte og lese eller oftest titte ut av vinduet på alt som farer forbi.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-25, 09:25   #498
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi må frem til sommeren sykle til dit vi bodde før, og levere Lillesøster i barnehagen. Gruet meg litt til det, men gjorde det for første gang i dag, og det var en innmari fin start på dagen. Det tok 25 minutter, vi fikk sett mye fint og snakket sammen. Det var veldig kos!

Innser også at jeg er veldig heldig som har helse til å sykle og økonomi til å kjøpe en ordentlig sykkel som gjør at det er null stress med 2 mil sykkeltur før jobb.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-25, 11:32   #499
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt i samme gata som input: jeg er glad for at jeg hadde tid til, og kom på, å svinge til fots gjennom vestre gravlund og Frognerparken på vei mellom Borgen og sats Colosseum, i stedet for å stappe meg inn på den trange skyttelbussen-for-bane som jeg er møkklei av. Det ER så fint der!

Gammel 06-05-25, 11:42   #500
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa er hjemme igjen etter 6 ukers reise i Asia. Hun rant rent over av ord da jeg møtte henne på togstasjonen og tok en kaffe, før hun dro hjem for å sove.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.