|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#481 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Skitur i dag, kom meg fra jobb litt tidlig slik at jeg fikk med meg solnedgangen og en times tur før det ble mørkt. Magisk! (Og kaldt).
|
|
|
#482 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Fin kveldstur.
|
|
|
#483 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg (eller rettere sagt eldstejenta) fant igjen gavkortet med verdi på over 2000 kr, som jeg fikk som avskjedsgave fra kollegaene i min gamle jobb, da jeg sluttet rett før jul. Hadde havnet med jentungens ting i farta under juleryddekaoset, og nå, da jeg ville se om jeg fant noe å bruke det på, kunne jeg ikke finne det noe sted. Var redd det hadde havnet i søpla med alt gavepapiret, men det hadde det heldigvis ikke.
|
|
|
#484 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Et sted i Tyskland, så finnes et "sanctuary", der de redder vær som nekter å parre seg med søyer (visstnok er 8% av sauer homofile, 22% bifile), og som da ville blitt slaktet. De får være sammen med hverandre på grønne enger, og ullen brukes til å lage diverse kleskolleksjoner som selges til inntekt for LBGTQ+-greier.
|
|
|
#485 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Dette!
|
|
|
#486 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Nydelig vintervær.
|
|
|
#487 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har pakket og er klar for Londontur i morgen. Snooker selvsagt, masters i Ally Pally. Vi blir der i en drøy uke. Helten vet å gi meg gaver jeg setter stor pris på. |
|
|
|
|
|
#488 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Akkurat kommet inn etter kveldstur med hunden, var skikkelig magisk ute med knitrende snø, snøkrystaller som glitret og i det hele tatt skikkelig eventyraktig.
|
|
|
#489 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Tur i dag. Bitende iskaldt og jeg gikk et sted uten sol, men fortsatt magisk fint.
|
|
|
#491 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vi er i London og er pulikum på Masters 2026 i snooker på Ally Pally/Alexandra Palace og det er så mange gode spiseplasser rundt der vi bor denne uken. Gåturen mellom der vi bor og der vi skal heie er fin og lang nok. Og buss er et reellt alternativ. Vi koser oss. |
|
|
|
|
|
#492 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg ei uke inn i ny jobb, etter å ha fått innføring i prosjektene jeg er tenkt å skulle delta i, føler meg stadig sikrere på at jeg har kommet til riktig sted.
|
|
|
#493 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Så godt å høre, My.
|
|
|
#494 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Så flott, My!
|
|
|
#495 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At det fungerte å sykle, selv med snø og sprengkulde! Sykkelen har vært og fått ny motor, så jeg har ikke fått virkelig testet ut vintersyklingen før i dag. Spent på hjemveien, siden det snør tett nå.
|
|
|
#496 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Og så er jeg glad for at jeg var vrang med alarmselskapet, som ville ha betalt for å bytte ut et utstyr hjemme, pga. oppgraderingsbehov hos seg (2G?). Det syns jeg var urimelig, så jeg sa at hvis jeg uansett skulle til og betale en engangskostnad og ha folk hjem til å bytte ting, så kunne jeg like godt sjekke med andre leverandører med det samme, og vips, så var det gratis.
|
|
|
#497 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Bra jobba, Polyanna!
|
|
|
#498 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vi har vært på besøk på landbruksskolen med Lillesøster. Det var vanskelig å komme seg dit, men hun greide det.
|
|
|
|
#499 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20På SATS: Vi lå fire tilfeldige folk på rad på hver vår benk ved manualene, og alle holdt tilfeldigvis på med brystpress med manualer. En med 1 kg manualer, en med 15, en med 25 og en med 35. Stort spenn i alder og, åpenbart, styrke, men alle jobbet med sitt, og av en eller annen grunn syns jeg det var veldig fint.
|
|
|
#500 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Ja, dette får meg til å tenke på en samtale jeg overhørte mellom to menn (ca 50-60 år) på jobb nylig.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 13-01-26 kl 16:19. |
|
|
|
![]() |
|
|