Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-06, 10:48   #481
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Buksa fra Plastisock er kjøpt her
Og nissejentedrakten er kjøpt her

Lille Rosin: Vi har så skremmende lik smak på barneklær at vi nesten burde starte en byttering

emm er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 10:57   #482
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Buksa fra Plastisock er kjøpt her

LilleRosin:

Jeg måtte handle utenlands pga størrelsen. Her kan du se forhandleroversikt (ulike nettbutikker), om du ikke fant riktig størrelse: www.plastisock.com

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 11:03   #483
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg nettopp en telefon!
Min snille gode mann har sloss med x-antall gale kvinner og sikret meg denne fra Viktor & Rolf (H&M)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bluse.jpg (45,9 KB, 54 visninger)
emm er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 11:09   #484
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Denne

Gleder meg vilt til den kommer!

:ønskermegtiljul:
Nå må jeg styre unna mer shopping, alternativt gå til sjefen, banke i bordet, og få mer lønn.

emm er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 14:18   #485
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Denne

Gleder meg vilt til den kommer!

åååå,så lekker Her pusser vi opp"dessverre"....får håpe på salg over jul

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 14:24   #486
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk kjole fra Danmark i posten i dag. Handlet på nett, og den var skikkelig fin på. Jeg er inne i en retroperiode nå

Denne digget jeg og har derfor bestilt meg helt maken! *hermegås*

Storm er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 14:43   #487
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min snille gode mann har sloss med x-antall gale kvinner og sikret meg denne fra Viktor & Rolf (H&M)

Imponerende!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 15:00   #488
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Han skal du ta godt vare på emm!! Det finnes ikke mange slike menn!

Gammel 09-11-06, 15:08   #489
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Han skal du ta godt vare på emm!! Det finnes ikke mange slike menn!

Wow!! Dette hadde jeg ikke fått sambo til å gjøre

Gammel 09-11-06, 15:28   #490
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING tråden!

Har vært på bytur i dag og ikke shoppa noen ting.

Siri er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 15:50   #491
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dritlekker kjole, emm!

Glemte jo crocsene jeg kjøpte til Aurisen:

Lignet hun ikke litt på Miss Swan på dette bildet, forresten?

Sist redigert av Majsa : 09-11-06 kl 18:59.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 18:21   #492
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og denne (fra Plastisock)skal lillesøster få til jul:

Utrolig kul! :vurdere:

Siri er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 18:57   #493
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er kommer Den er litt lysere i fargen enn på bildet, men jeg elsker den. Så utrolig deilig, forseggjort og "hjemmelaget".
Den er virkelig meg. Også har jeg en elendig PMS-stressedag, så det passet PERFEKT! Nå er kåpa mi fra LaRedoute på vei også.

Gammel 09-11-06, 19:14   #494
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg liftgardiner på Ellos.. det er eneste stedet jeg hittil har funnet liftgardiner som er 160 i bredde... Stort kjøkkenvindu jeg
Så disse skal opp til jul..

Samt denne, tilbud 99 kr

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 19:57   #495
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Den liftgardinen har vi til jul også

Gammel 09-11-06, 20:38   #496
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Fikk vite at jeg får sparken i dag, hvilket er bra økonomisk. Jeg får nå lønn i litt over 3 mnd, med eller uten arbidsplikt (det bestemmes i neste uke) - hvilket er bedre enn arbeidsledighetstrygd som man får når man er permittert

Jeg feiret med å ta en tur på Aker Brygge, prøvde støvletter og kjøpte denne kjolen på:

Den satt som ett skudd, og er finere på enn på bildet.

Gammel 09-11-06, 21:19   #497
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Mens jeg venter på å komme ned i matchvekt, handler og handler jeg til barna mine. Siste fra Frosk i Hagen. Anbefaler denne butikken - veldig god service og masse tøffe klær.

Så fine!!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 21:22   #498
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

I går kjøpte jeg maling for 8890,-
Og parkett til tre soverom og to ganger ...
.... men jeg har bestilt julekasse til 3500,- fra Trondheim (julepynt kommer i desember og sklir unna mitt shoppeforbud) og gardiner fra samme sted til bla kjøkkenet. Cornelias Hus.
Vet ikke helt hvordan gardinene blir ennå, men bilder og mål sendes oppover i dag, så står hun som skal sy de helt fritt mht stoff og utseende

Interiør er ikke min greie, men det er så godt at det finnes slike damer som hun i Trondheim.

Hentet bursdagsgaven til Ine-mor i går, Kejo jakke, utrolig kul.
Brun med champagnefarget mønster på ryggen

Føys, så lett jeg lar meg friste! Men falt for den med at julepynten ikke inngår i shoppestoppen Har også bestilt meg julekasse fra CH. Var innom de før jul i fjor og de hadde utrolig mye fin julepynt der.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 09-11-06, 22:10   #499
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Nettopp lagt inn en bestillig hos Josefssons:

Gammel 09-11-06, 22:22   #500
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Nettopp lagt inn en bestillig hos Josefssons:

Den kjolen har jeg bestilt også!!
Så fint det andre du har bestilt var!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.