|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesSukrin går utmerket i ostekake. Må bare røre det ut i geleen så det løser seg opp. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeg lagde den supermørke sjokoladekaken fra lavkarbo med sukrin - den ble ikke bra. Der var det ikke noe å løse opp sukrinen i, så det ble sandkornaktig. Smaken var jo fin, men den ble helt merkelig å tygge. |
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeg hadde Sukrinen rett i ostekremen før jeg helte den i formen. Mulig jeg hadde flaks, men det ble hvertfall perfekt. Kjipt med sjokoladekaken da. Black Sunday? Jeg har laget en sukkerversjon av den, knallgodt.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesHm... Jeg visste at det ikke var smart å sitte i denne tråden før frokost... Jeg føler en bountykake snike seg inn i komfyren snart. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies
Jeg må seriøst pelle meg østover på besøk skjønner jeg. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Bare kom du - kaka står i kjøleskapet den. Og der står den trygt for noen har smakt på både røra og sjokoladekremen såpass at jeg nesten er kvalm. Eh - at noen nesten er kvalm mener jeg. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Det er alltid noen. Aldri vi. |
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeg vil også treffe Skvettis. *lokkermed 550 forskjellige kaker*
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Om den lekre Interdama er hjemme om litt over en uke satser jeg på å ta ferden sørover. |
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesOm litt over en uke er vi kanskje i Danmark.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesDet kan godt være at det kan ordnes. Så lenge det er i begynnelsen. Får ny turnus på mandag, grilling og dere høres perfekt ut. Dette skal vi søren meg få til. |
|
|
|
#12 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesDet hadde vært fantastisk! Jeg har ikke noen dato klar enda for vi flytter ikke inn før 1. juli eller muligens dagen før, og så tar det jo noen dager å komme i orden, men jeg trenger jo sikkert ikke å ha ALT helt 100 % på plass med mindre dere får noia av noen esker.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Selvsagt, alltid.. Nesten.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesJeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes denne var så godt altså! Jeg eeeelsker sånne oste/sjokoladekaker men denne var langt fra noen favoritt hos meg! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Sv: Chocolate Cream Cheese BrowniesMine likte dem, men jeg passet godt på at trettenåringen ikke oppdaget at det var kremost i dem før han hadde smakt og erklært at de var gode.
|
![]() |
|
|