Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 20:02   #501
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.544
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Jeg må innrømme at jeg glemmer litt å prikke folk.. så leser jeg litt mer enn jeg skriver. Ikke alltid det er tid i disse travle dagene. Men liker å se om jeg finner noe rimeligere ting epå markedsplassen så syns det er litt kjipt med disse reglene. Selv om jeg kanskje skjønner det litt

Kanskje vi må begynne å tigge etter prikker


Nei, nei, da får du bare røde prikker skjønner du

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:03   #502
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Da får man røde.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:05   #503
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Å..nei da må vi ikke det

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:01   #504
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.827
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Skjønner ikke helt hva man tjener på at aktive brukere uten nok prikker stenges ute. Da blir det jo færre å handle med for dem som er "inne".

Innlegg sier noe om brukeren, og brukeren kan selv gjøre en innsats ( eller ikke) for å oppnå adgang. Prikker derimot... Hjelper ikke å skrive bra heller, når så mange glemmer å prikke... Og så er det sikkert noen som har fordel av å kjenne folk IRL, som sannsynligvis øker sannsynligheten for å bli prikket regelmessig. Dvs man kan by på seg selv i årevis uten å komme inn. Skjønner ikke at formålet med regelen oppnås.

Antall innlegg skjønner jeg, prikketallet er veldig høyt, ihvertfall for meg.

Ligger på et snitt av 5 innlegg pr dag, og liker å være aktiv når jeg kan. Har fått mange hyggelige prikker men nå blir det visst waaaaaaaayy lenge til det forumet er tilgjengelig igjen for meg, hvertfall.......

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:24   #505
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Skjønner ikke helt hva man tjener på at aktive brukere uten nok prikker stenges ute. Da blir det jo færre å handle med for dem som er "inne".

Jeg synes selv jeg har forklart ganske greit hvorfor rykte også bør telle, men jeg kan godt utdype litt: Jeg synes det er forskjell på å lire av seg 500 innlegg helt uten substans, og å diskutere godt, dele erfaringer og historier og generelt skrive ting som andre setter pris på, kjenner seg igjen i, synes er godt sagt eller hva man nå vil prikke for. Hvem som helst kan skrive 500 innlegg. Hvis man vil handle med hvem som helst, så kan man gjøre det på finn.no.

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Og så er det sikkert noen som har fordel av å kjenne folk IRL, som sannsynligvis øker sannsynligheten for å bli prikket regelmessig.

Vissvass, for å si det med Teo. Jeg kjenner noen av brukerne her inne IRL. Det er nesten aldri dem jeg får prikker av, og jeg prikker så godt som aldri dem heller. De snakker jeg jo med i bloggene eller utenom forumet. Det er mye lettere å prikke noen man ikke kommuniserer med på annen måte. Så vidt jeg kan huske pleier de som kjenner mange her inne å hevde det samme - det er liksom ikke behov for å si seg enig eller skryte av noe bra pr. prikk, det gjør man i andre sammenhenger.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 21:49   #506
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Skjønner ikke helt hva man tjener på at aktive brukere uten nok prikker stenges ute. Da blir det jo færre å handle med for dem som er "inne".

Innlegg sier noe om brukeren, og brukeren kan selv gjøre en innsats ( eller ikke) for å oppnå adgang. Prikker derimot... Hjelper ikke å skrive bra heller, når så mange glemmer å prikke... Og så er det sikkert noen som har fordel av å kjenne folk IRL, som sannsynligvis øker sannsynligheten for å bli prikket regelmessig. Dvs man kan by på seg selv i årevis uten å komme inn. Skjønner ikke at formålet med regelen oppnås.

Antall innlegg skjønner jeg, prikketallet er veldig høyt, ihvertfall for meg.

Ligger på et snitt av 5 innlegg pr dag, og liker å være aktiv når jeg kan. Har fått mange hyggelige prikker men nå blir det visst waaaaaaaayy lenge til det forumet er tilgjengelig igjen for meg, hvertfall.......

Er formålet med å henge her å kunne handle?
Venneprikking er blitt tilbakevist en rekke ganger, men at det betyr noe hvem som prikker er ikke til å komme bort fra. Vi har ulik verdi etter hvor mange prikker vi selv har, så selvsagt vil det ta deg lengre tid å oppnå en viss poengsum dersom de grønneste brukerne ikke faller for dine innlegg og berømmer med grønne.

Og det er et poeng: Du må få ros i form av grønne prikker mange nok ganger for at du skal være verdig kjøp og salg. Er ikke det greit nok, når det faller tilbake på deg selv senere?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:27   #507
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Er formålet med å henge her å kunne handle?
Venneprikking er blitt tilbakevist en rekke ganger, men at det betyr noe hvem som prikker er ikke til å komme bort fra. Vi har ulik verdi etter hvor mange prikker vi selv har, så selvsagt vil det ta deg lengre tid å oppnå en viss poengsum dersom de grønneste brukerne ikke faller for dine innlegg og berømmer med grønne.

Og det er et poeng: Du må få ros i form av grønne prikker mange nok ganger for at du skal være verdig kjøp og salg. Er ikke det greit nok, når det faller tilbake på deg selv senere?

Det er sikkert ulike formål med å være her, men FP er ett litt mindre og mer intimt forum i forhold til mange andre, dermed blir ett av formålene ved å være her er å oppleve å være inkludert og verdsatt. Prikkesystemet er en måte å rangere brukerne på og det kommer man ikke utenom.

Jeg synes det er litt merkelig at så mange i denne tråden sier at vi som mister goder eller ikke har tilgang må "suck it up" og slutte å sutre. Det kan da ikke være overraskende at folk opplever det sårt å bli ekskludert fra det gode selskap. Folk er forskjellige, de bidrar ulikt på et forum. Ikke alle bidrar på den måten som sanker flest grønne prikker, men de kan utgjøre en viktig del av mangfoldet allikevel.

Jeg synes det er litt synd om det skal være slik at antall prikker på kontrollpanelet skal definere hvem du er eller at hovedfokus når man forfatter innlegg skal være om dette tilfredsstiller massene slik at man kan sanke prikker.

For meg er det ikke viktig å komme inn på markedsplassen engang og allikevel finner jeg det sårt at jeg nektes adgang, men sånn er livet. Jeg kommer ikke til å starte en innhøstningssesong. Det ville blitt veldig unaturlig for meg. Jeg bidrar med det jeg kan, jeg.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:36   #508
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes det er litt synd om markedsplassen skal være et slags symbol på "det gode selskap", jeg, da. Hele poenget er vel at det er forumet som skal være hovedmotivasjonen til at man bruker nettstedet, ikke markedsplassen.

Til sammenlikning: Jeg har nok innlegg og nok ryktepoeng til å få tilgang til M2, men er ikke inne ennå likevel. Og det gidder jeg ikke gnåle om i alle sånne M2-tråder som dukker opp. Det er ikke viktig. Om HP nå kom og sa at "vi har endret kravene, nå må man ha 5000 innlegg og 5000 i rykte for å få tilgang", så ville jeg da ikke føle meg ekskludert fra det gode selskap. Jeg er da ikke her for M2, jeg er her fordi det er et knakende bra forum med en masse fine folk som jeg liker å snakke med.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:39   #509
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg blir litt matt jeg. Meissa, ville du ha reagert på samme måte dersom du hadde fått en ny jobb og sett at de etablerte kollegene hadde et fellesskap du ikke fikk være med på? Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

  Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 22:42   #510
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.202
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg tenker at forumet øker, og for å holde på kvalitet og interesse må slike justeringer gjøres innimellom.

Jeg er absolutt ikke noen schmarting, og får nesten aldri prikker av de få jeg kjenner her inne, men syntes det gikk forbausende kjapt å få mange prikker her, og ser veldig at jo mer jeg engasjerer meg i diskusjoner, jo flere prikker får jeg.
Er man ute etter kjøp og salg er jo FINN et bra sted.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:12   #511
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.827
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Bare så det er sagt, jeg har ikke verken brukt markedsplassen eller hatt noe ønske om det. Rent praktisk Spiller det ingen rolle for akkurat meg - men for andre. Det er det prinsipielle jeg er opptatt av.

Som nevnt, de som bruker MP er avhengig av å få interessenter til sine kjøp og salg, og tråden her viser jo at det nå er mange fonøyde brukere som nå blir utestengt for lang tid framover. Klart det er kjipt for dem - men antakelig også for dem som har handlet med dem og som nå mister " kunder".

At man når forumet øker skal opprettholde kvalitet... Eksklusivitet er kanskje et bedre ord? Synes ikke noe om det. Synes ikke det har noe legitimt formål at det til enhver tid skal være en mindretallsgruppe "på toppen" - når medlemstallet øker, begrenses toppgruppen så pyramideformen opprettholdes...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:19   #512
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Diva, her.

Jeg blir litt matt jeg. Meissa, ville du ha reagert på samme måte dersom du hadde fått en ny jobb og sett at de etablerte kollegene hadde et fellesskap du ikke fikk være med på? Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

Det er vel ikke så rart om man føler seg utenfor hvis man ikke får være med i et etablert fellesskap?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:20   #513
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Bare så det er sagt, jeg har ikke verken brukt markedsplassen eller hatt noe ønske om det. Rent praktisk Spiller det ingen rolle for akkurat meg - men for andre. Det er det prinsipielle jeg er opptatt av.

Som nevnt, de som bruker MP er avhengig av å få interessenter til sine kjøp og salg, og tråden her viser jo at det nå er mange fonøyde brukere som nå blir utestengt for lang tid framover. Klart det er kjipt for dem - men antakelig også for dem som har handlet med dem og som nå mister " kunder".

At man når forumet øker skal opprettholde kvalitet... Eksklusivitet er kanskje et bedre ord? Synes ikke noe om det. Synes ikke det har noe legitimt formål at det til enhver tid skal være en mindretallsgruppe "på toppen" - når medlemstallet øker, begrenses toppgruppen så pyramideformen opprettholdes...

Dette med å begrense adgangen til markedsplassen er jo relativt nytt. FP er blitt et stort forum, det er vanskeligere å holde oversikten og det kommer stadig nye til. Også noen som kun er ute etter kjøp og salg, og jeg skjønner jo at de synes fp er et bra sted for dette også da man har en svært velfungerende markedsplass. Mye på grunn av trygghet på grunn av at man "kjenner" de som vanker her og på grunn av internjustis. Jeg tror ikke det er noe mål at det skal være noen eksklusivitet, men en grense på 100 innlegg og 100 i rykte som ble satt først er kanskje ikke strengt nok til å sørge for det som opprinnelig var poenget - å forbeholde markedsplassen for aktive brukere på forumet ellers. Som har vært her mer enn et par uker.

Jeg skjønner dog at det føles langt opp til 500 poeng når man har 120. Når man kikker tilbake, ser man imidlertid at det ikke tar så lang tid å komme opp til 500 poeng. Jeg tror at det for mange er en ball som ruller, i starten når man er litt forsiktig får man ikke så mange grønne. Men når man er blitt varm i trøya og tør delta litt aktivt i diskusjoner, kommer grønnprikkene oftere også. Og jeg vil kanskje også tro at den siste prikkejusterinen som såvidt jeg kan se har ført til at flere medlemmer gir noen flere prikker, vil dette gå enda fortere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:26   #514
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.664
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er vel ikke så rart om man føler seg utenfor hvis man ikke får være med i et etablert fellesskap?

Nei, det synes ikke jeg i hvert fall. Og om kollegene mine hadde et "etablert fellesskap" jeg ikke fikk være med i fordi jeg var ny, hadde jeg nok ikke blitt værende på den arbeidsplassen særlig lenge.

Jeg forstår poenget, og jeg forstår ønsket, helt uten problemer. Men det er det å utestenge folk som allerede har tilgang jeg synes er dumt. Jeg vet ikke hvor lett eller vanskelig det er, men ideelt sett hadde det gått an å si at regelen om 500 poeng kun gjelder for brukere som registrerte seg etter denne tråden kom, f.eks.

(Jeg har klart å opparbeide meg de manglende poengene slik at jeg ikke mister tilgangen, så jeg argumenterer ikke lenger "for meg selv", bare så det er sagt.)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:31   #515
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, det synes ikke jeg i hvert fall. Og om kollegene mine hadde et "etablert fellesskap" jeg ikke fikk være med i fordi jeg var ny, hadde jeg nok ikke blitt værende på den arbeidsplassen særlig lenge.

.

Jepp, men samtidig blir det vanskeligere å komme inn i fellesskapet om man setter seg aleine på et bord i lunsjen også. Må bidra litt selv også.
Som du ser, er jeg litt vinglete her. Har ingen sterke følelser for saken, men synes generelt at noen og enkelte blir litt sutrere. Jeg har iallfall ikke inntrykk av at prikkene på FP blir gitt på bakgrunn av kjennskap og vennskap, da ville neppe jeg hatt såpass mange som jeg har.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:37   #516
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.640
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Diva, her.

Jeg blir litt matt jeg. Meissa, ville du ha reagert på samme måte dersom du hadde fått en ny jobb og sett at de etablerte kollegene hadde et fellesskap du ikke fikk være med på? Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

Dette hadde jeg iallefall reagert på! Jeg hadde nok fort sett meg om etter annen jobb dersom miljøet på arbeidsplassen min var sånn.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:39   #517
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.664
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Nei, der er jeg enig med deg, rine, og jeg synes heller ikke det er vanskelig å få prikker her. Jeg fikk vel ikke langt unna 100 prikker bare ved å vise frem et bilde av sønnen min og jeg tror ingen av dem var fra de (få) jeg kjenner fra før. Åpner man seg litt, er det ikke vanskelig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 23:40   #518
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Diva, her.

Jeg blir litt matt jeg. Meissa, ville du ha reagert på samme måte dersom du hadde fått en ny jobb og sett at de etablerte kollegene hadde et fellesskap du ikke fikk være med på? Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

Om jeg begynner i en ny jobb så håper jeg inderlig at de som tar i mot meg gjør sitt beste for at jeg skal føle meg velkommen og inkludert. (jeg har aldri følt meg uvelkommen her på forumet altså. I noen tråder kanskje, men ikke generelt. Det er flust med hyggelige folk her og det er derfor jeg ønsker å være her.)

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 01:00   #519
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jepp, men samtidig blir det vanskeligere å komme inn i fellesskapet om man setter seg aleine på et bord i lunsjen også. Må bidra litt selv også.
Som du ser, er jeg litt vinglete her. Har ingen sterke følelser for saken, men synes generelt at noen og enkelte blir litt sutrere. Jeg har iallfall ikke inntrykk av at prikkene på FP blir gitt på bakgrunn av kjennskap og vennskap, da ville neppe jeg hatt såpass mange som jeg har.

Jeg synes absolutt ikke at noen sutrer. Enkelte kanskje ja, men ikke noen!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 20:42   #520
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.936
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Synes ikke det har noe legitimt formål at det til enhver tid skal være en mindretallsgruppe "på toppen" - når medlemstallet øker, begrenses toppgruppen så pyramideformen opprettholdes...

Altså - 500 innlegg og 500 poeng er på ingen måte noen mindretallsgruppe. Hadde man satt kravet på 10000 og 10000 så, da kunn eman snakket om "mindretallsgruppe på toppen".
Det er ca 600 medlemmer som har 500 innlegg eller mer. Det er da slett ikke noe mindretall.

Og folk gidder ikke å spise lunsj med noen som sitter sure i en krok og venter på å bli oppvarta altså. For å sette det på spissen, man må by på seg selv for å bli del av sosiale miljøer overalt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no