Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-17, 14:46   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Er det sidene til NRK som henger, eller er det i min ende? Nytt klipp 13:28 som meldt i før nevnte video, men jeg får ikke spilt det av...

De har nok enorm pågang. Jeg kom plutselig inn.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 10-04-17, 15:18   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom også plutselig inn.

Gammel 11-04-17, 18:21   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er Sana som er blå i chattene nå ja?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 18:26   #4
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er Sana som er blå i chattene nå ja?

dharma er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 18:54   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Det er koselig at det har begynt igjen.

Gammel 11-04-17, 19:11   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nytt klipp!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 19:12   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Aner at det blir noe med en av ballonggutta. Og kult å se Sana på hjemmebane.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 19:48   #8
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det bare klipp og Chat som vises på p3-siden? Må jeg faktisk lage meg en instagramprofil for å se det som legges ut på Instagram?

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 20:16   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Noen instagram-bilder legges også ut der, men ikke alt.

Gammel 11-04-17, 20:22   #10
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Æsj, da må jeg vel komme meg på Insta da...

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 21:15   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Kun Sana sine som vises der nå. De andre vises kun på Insta. Der er mulig å søke de opp uten å ha insta.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-04-17, 22:41   #12
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Hjelp! Mye å følge med på. Ny chat, insta fra Chris og video fra balllngsquaden på egen YouTube-kanal.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 00:41   #13
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvordan finner jeg videoen på YouTube?

Gammel 12-04-17, 00:51   #14
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Hvordan finner jeg videoen på YouTube?

Gå inn på profiler på skam.p3.no, under Elias Bakkoush er det link til YouTube-kanalen.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 01:13   #15
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Gå inn på profiler på skam.p3.no, under Elias Bakkoush er det link til YouTube-kanalen.

Takk!

Gammel 12-04-17, 02:04   #16
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det at denne Mikael dukker opp igjen betyr kanskje at vi skal få vite mer om forhistorien til Even selv om det er Sana-sesong?

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 10:40   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What? Må jeg følge en egen YouTube-kanal også hvis jeg ønsker å få med meg alt?

Dette blir snart for mye for en gammel kjerring som meg.

Gammel 12-04-17, 10:43   #18
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg holder meg til nettsiden. Det som ikke kommer der, glipper for meg, og det er helt greit.

Gammel 12-04-17, 11:22   #19
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

det siste bildet fra Noora på insta! Fantastisk!

Nytt med egen YouTube-kanal, ja. Følger med overalt, jeg. Er tendensen at mer info kommer andre steder enn klipp, og jeg tror Andem og co har blitt flinkere til å bruke alle plattformene mer aktivt. Noe som gjør serien mer populær blant unge. Digger at de oppdaterer og at de tar i bruk mer og bruker SoMe mer aktivt. Var mye mer info på SoMe i sesong 3 enn de foregående sesongene. Fredagsfolket gikk glipp av en god del ved ikke å følge med på alle plattformene i sesong 3, vil jeg si.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 12-04-17, 11:24   #20
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

For å følge YouTube er det bare å klikke abonner, så kan du velge å få varsler om noe nytt blir lagt ut. Enklere å følge enn hovedsida hvor det ikke er mulig å få varsel når nytt klipp kommer. Avfølger når sesongen er over. Abonnerer på en haug med kanaler allerede.

amylin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.