Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-26, 15:18   #501
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

så fint.

Gammel 13-01-26, 15:58   #502
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Åhh My

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-26, 17:22   #503
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

My- det var helt nydelig å lese

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-26, 18:18   #504
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nettopp! Sånne samtaler!

Verden går faktisk fremover!

Gammel 13-01-26, 19:54   #505
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå; pappa. Han er (sprek) pensjonist, og gjør altså alt for barnebarna om dagen. Han syns det er for kaldt (og for mye snø) for dem å gå til skolen, så han kjører rundt på Storesøster og venninnene hennes omtrent hver dag. Og han syns det er så koselig, fordi da prater de sammen og han får være en stor av livet til disse 17/18-åringene. I dag så kunne han ikke hente Storesøster på skolen, så da vippset de henne penger til bussen.
(Det er bittelitt frustrasjon også, fordi det er kun 2km å gå, så vi ønsker egentlig at hun skal gå…)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-26, 20:22   #506
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

For en fin pappa, Musemus .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-26, 21:54   #507
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

For en fin pappa, Musemus .

Takk, så hyggelig at du sier det. Nå ringte han Storesøster og spurte om han kunne få kjøre henne i morgen tidlig. Som han sier; Jeg har jo ikke noe annet å gjøre på morgenen. (Klokka 7.40, liksom. )

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-26, 22:18   #508
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig koselig!

Gammel 13-01-26, 22:35   #509
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Så utrolig koselig og fint gjort av han, Musemus
Og tenk det forholdet de to har.

Gammel 14-01-26, 09:49   #510
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ene naboen som hadde måkt gangsti gjennom hele bakgården i morges (også nedenfor sitt eget rekkehus og helt ned til oss), slik at jeg kom meg til t-banen helt uten utfordringer. Jeg har skikkelig gode naboer!

Da vi plutselig var tomme for kanel på julaften, etter at butikkene var stengt, tok det ca ett minutt før vi hadde kanel allikevel.

Gammel 14-01-26, 11:50   #511
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det my skrev! Jeg ble skikkelig rørt i går kveld av det, men orket ikke skrive noe da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-26, 11:53   #512
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad for at det barnet som hadde de store indre vanskene i høst, turde å flytte sammen med venner nå i vinter.
At det andre barnet klarer seg bedre og bedre i studiene og snart er ferdig.
At jeg skal ha en hjemme alene-helg denne helgen mens mannen tar med de nevnte barna på fotballtur.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-26, 12:36   #513
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg er glad for at det barnet som hadde de store indre vanskene i høst, turde å flytte sammen med venner nå i vinter.
At det andre barnet klarer seg bedre og bedre i studiene og snart er ferdig.
At jeg skal ha en hjemme alene-helg denne helgen mens mannen tar med de nevnte barna på fotballtur.

Gammel 15-01-26, 16:45   #514
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag ble jeg tipset om en artikkel i et EKSTREMT smalt magasin/tidsskrift som har omtalt en rapport som jeg forfattet i fjor. Det var med stor glede jeg kunne konstatere at artikkelforfatteren med vanvittig presisjon oppsummerer alt jeg forsøkte å formidle i rapporten.

Og ikke nok med det - han var helt enig i konklusjonene mine.

Jeg blir glad langt inn i sjela. Både for at rapporten min faktisk hadde et publikum litt utover de 6-7 statlige aktørene som omtales, men også at jeg blir forstått ... så innmari godt. Jeg er ikke snauere enn at jeg klapper meg på skuldra over vel utført jobb og, ikke minst, formidling.

Gammel 15-01-26, 16:48   #515
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fantastisk Tjorven! For en bekreftelse å få!

Gammel 15-01-26, 17:41   #516
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg startet dagen med ansvarsgruppemøte på Lillesøster. Meg, to fra skolen, fastlegen og helsesykepleier.
Og alle er helt enige om at landbruksskolen er det riktige for Lillesøster. Såpass enige at spes.ped koordinator på videregående allerede er i kommunikasjon med inntakskontoret om at her MÅ Lillesøster få komme dit, da vi har prøvd deres løsning med å gi henne tredjevalget, og det fungerer ikke for Lillesøster. Legen er klar for å skrive legeattest, læreren er klar for å ringe og kjempe, og vi har møte med landbruksskolen på mandag.

Etterpå kjørte jeg for å besøke Samboeren, og da kom tilfeldigvis hun som var mye på han på intensiven ned for å ha en prat. Og jeg tror nesten det var mer nyttig for meg enn for han.
Det var godt å få prate litt med henne, og ikke minst godt for meg at hun fikk se at han er mer enn syk liksom.

Og da jeg dro var i han i gang med fire runder i gangen med gåing, men jeg burde jo skjønt at "fire runder i gangen" ikke var fire runder i gangen, men fire runder rundt hele avdelingen.. Han med prekestol, ergoterapeut etter på halv tolv med IV-apparatet. Men, han har mål om fem runder i morgen, og noe sier meg at det målet når han.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-26, 13:20   #517
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Denne hører også hjemme i gruffetråden, men jeg velger å se positivt på det:

Jeg skifter batterier i bilnøklene mine selv. Har vært så fornøyd med at jeg fikser det uten noen problemer. Til i høst, etter batteriskifte nektet nøkkelen å virke. I julen begynte den andre nøkkelen å rope på nytt batteri, men da turte jeg ikke å skifte selv.

Spol frem til besøk på bilverksted (i annet ærend) i dag:
- Jada, jeg kan ta en kikk på bilnøkkelen din samtidig, jeg.
- Heisann, her er batteriet satt inn feil vei!

Det er i sånne anledninger jeg diskret vrir siving.ringen rundt, så den ikke er så gjenkjennelig.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-26, 13:28   #518
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Stillhet og ro..

Gammel 16-01-26, 13:44   #519
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Denne hører også hjemme i gruffetråden, men jeg velger å se positivt på det:

Jeg skifter batterier i bilnøklene mine selv. Har vært så fornøyd med at jeg fikser det uten noen problemer. Til i høst, etter batteriskifte nektet nøkkelen å virke. I julen begynte den andre nøkkelen å rope på nytt batteri, men da turte jeg ikke å skifte selv.

Spol frem til besøk på bilverksted (i annet ærend) i dag:
- Jada, jeg kan ta en kikk på bilnøkkelen din samtidig, jeg.
- Heisann, her er batteriet satt inn feil vei!

Det er i sånne anledninger jeg diskret vrir siving.ringen rundt, så den ikke er så gjenkjennelig.

Herlig når man kan velge om ting hører hjemme i gruff eller gladtråden! Da har man kommet et godt stykke.

Gammel 16-01-26, 14:35   #520
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Helten og jeg er publikum på en snookerturnering i London. Hele uka har jeg kommet inn med samme sko/boots og samme veske over skulderen, med samme innhold (notatbok, blyant og penn, reservemedisin og sammenleggbar hårbørste). I dag var plutselig veska for stor for en dørvakt vi ikke hadde møtt før. Heldigvis så en av de kjente vaktene det og målte ordentlig. Da slapp jeg inn likevel.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.