![]() |
#501 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Skrytetråd IIAv en eller annen merkelig grunn, så elsker Mina å ha hjemmestrikket ulltøy rett på kroppen. Dette settet er designet spesielt til henne. Og hun er mye mer fornøyd enn det ser ut som på bildet, hun var bare ikke helt fornøyd med at jeg skulle ta bilde av henne før hun fikk dusje.
#502 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIjeg bøyer meg i støvet av beundring for alle dere kreative sjeler!
#503 |
Kykkeliky !
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIVi skal på årets smalahåvefest i kveld. Og som vanlig er problemet: what to wear i bildet... Jeg går så vanvittig opp og ned i vekt om for tida, at stretch klær burde egentlig være obligatorisk i mitt skap om dagen Men men... Jeg HATER seriøst å gå rundt i butikker og til slutt måtte gå slukøret hjem uten noe, eller enda verre, noe jeg bare halvliker og som dermed blir liggende i skapet etterpå.
![]() |
#504 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIFor en hærlig kjole/tunika du har laget deg
#505 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IISå fin kjole! Skulle ønske jeg kunne sy... men jeg kan bare strikke.
#506 |
Kykkeliky !
![]() |
![]() Sv: Skrytetråd II
Tusen takk !
Den var superfin, flotte farger !
![]() |
#507 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Skrytetråd IINy pose! En vinterpose denne gangen. Kunden sendte meg et sengesett som hun ønsket å ha på innsiden. Jeg ble ganske fornøyd med navnet. Jeg gikk og grublet på hvilken farge jeg skulle ha rundt på bokstavene, og kom plutselig på at det var litt orange i stoffet noen steder, så da brukte jeg det og det ble kjempe fint!
#510 |
Kykkeliky !
![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIDenne har jeg krangla med i dag. Den ble langt fra slik jeg ville ha den Men ok, la gå... Den har tykk ullfleece inni, kjøpt her lokalt. Og Knøttas Katvig sengtøy ble ofret. Vet ikke helt om jeg kanskje angrer på det, men pytt pytt. Vi har to sett til, men i rosa. Den har dundyne inni, en litt tynn dundyne, men siden det blir "3 lag" oppå hverandre tror jeg at det går greit. Jeg HATER vognposer, så til de som syr det, dere møter ingen konkurranse i meg der ! Navnet til knøtta brodert på ene lokket, og jeg manglet snorstopper, så det får jeg feste på i morgen når jeg er i byen. Posen er laget etter Voksi formen, men litt enklere snøreprinsipp. Jeg føler meg lite intelligent hver gang jeg skal snøre en voksi nemlig...
![]() |
#513 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIKjempefin pose Lille L. Du kan være stolt av den!
![]() |
#515 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIDet var en skikkelig fin pose, Lille L! Beundrer dere alle over hvor flinke dere er til håndarbeid!!! |
![]() |
![]() |
#516 |
A friend with benefits
|
Og hva er prosjektet? I dag er det 16 og jeg har vært nyskjerrig i en evighet.
#517 |
Kykkeliky !
![]() |
Tusen takk
![]() |
#519 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrytetråd IIEndelig kunne jeg klippe ned veven i dag, og her er telemarksteppet som jeg har holdt på med siden forrige vinter. Er veldig fornøyd med resultatet
Sist redigert av Malus : 17-11-08 kl 22:57. |
![]() |
![]() |
Emneord |
strikking |
|
|