Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 02:11   #501
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har en eksistensiell krise i kveld
Men nå har jeg ikke så mye valg. Jeg MÅ sove. Hverdag og jobb og rutiner og kjeheheeedelige ting venter.

Oi, uffda. Håper det løser seg.

Det å måtte sove er fælt, da tenker jeg bare enda mer.
Jeg burde ha vært i seng for lenge siden, siden Lilletrollet står opp tidlig, men jeg klarer bare ikke.

Gammel 10-03-09, 10:12   #502
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har spist frokost, og nå sitter jeg egentlig og gruer meg til å ta det siste rotet før vaskehjelpa kommer.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:14   #503
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på skolen og diskuterer asiatisk fremgang vs. afrikansk manglende sådan.

Gammel 10-03-09, 11:43   #504
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter jaggu på jobb og rødmer igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:21   #505
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Noen som flørter, eller har du luft i magen pga for mye søtt i går?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:27   #506
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

I går var det ikke mye søtt, det var i forrigårs.

Flørting får meg ikke til å rødme. Så ofte. Konsekvenser av flørting kan dog fort få meg til å gjøre det. :kryptisk: og

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 12:45   #507
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vasker jo egentlig hus...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:10   #508
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Helt klart en kombinasjon. :ser for meg en flatulerende aC på flørtern:

Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:12   #509
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg lager middag, og har "bakt" ostekake til mannen som har bursdag i morgen.

Gammel 12-03-09, 14:34   #510
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Er godtesyk

Jeg også.
Jeg er så glad jg skal i bursdagsselskap i kvld.

Jeg har pakket for harde livet nå, vi drar til foreldrene mine i ettermiddag og blir der til søndag.

Gammel 14-03-09, 11:44   #511
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har akkurat tapt i Ludo. Guttungen på 7 år vinner ALLTID!

Nå prøver jeg å rette engelskprøver og senere må jeg mobilisere alle krefter for å få ungene til å rydde rommene sine.

Gammel 14-03-09, 12:08   #512
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg bretter klær... og støvsuger meeeens jeg sitter her..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 12:10   #513
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ser på TV, underholder poden og kjenner strikkepinnene snakke til meg ...

Gammel 14-03-09, 12:15   #514
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Prøver å lage pai...

Gammel 14-03-09, 12:18   #515
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg lager middag, og har "bakt" ostekake til mannen som har bursdag i morgen.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Prøver å lage pai...

Er sulten ...

Gammel 14-03-09, 12:42   #516
Skvetten
Passiv

Standard

Har fått frokost i magen og bør pelle meg ut på trening i solen snart.

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 12:53   #517
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Har fått frokost i magen og bør pelle meg ut på trening i solen snart.

Sulten OG dårlig samvittighet ...
Nei og nei ...!!

Gammel 14-03-09, 13:02   #518
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Sulten OG dårlig samvittighet ...
Nei og nei ...!!

Er det nå jeg skal fortelle om mild fylleangst og stålånde etter nattens inntak av diverse?

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 13:44   #519
Lotta67
Mamma til to tette

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lotta67 er litt kul
Standard

Har laget "matmuffins" som vi skal ha til bursdagen til guttene neste helg. Nå står en grov pizzadeig og hever, skal lage pizzasnurrer. Tidligere har jeg laget horn med ost og skinke og jeg skal også lage grove piroger. Fyller fryseren! :-). Mannen er på lekeplassen med guttene.

Gammel 14-03-09, 14:57   #520
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Er det nå jeg skal fortelle om mild fylleangst og stålånde etter nattens inntak av diverse?

Har nettopp kjøpt en kjempediger godtepose, skjønner du ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.