Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-10, 22:43   #1
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Mobilen din har synkronisert med FB-kontoen din. Om du synkroniserer med gmailkontoen også, så får du sikkert opp lista med alle kontaktene dine igjen.

Gammel 30-11-10, 23:28   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Mobilen din har synkronisert med FB-kontoen din. Om du synkroniserer med gmailkontoen også, så får du sikkert opp lista med alle kontaktene dine igjen.

Hmm, det var jeg ikke klar over at jeg hadde gjort, men trolig skjedd unnder oppgraderingen da kanskje. Ellers har jeg vel bare trykt litt rundt omkring som vanlig og ikke husker helt hva jeg har holdt på med på veien. Det skjer titt og ofte.

Takk for oppklaringen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 09:46   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Hmm, det var jeg ikke klar over at jeg hadde gjort, men trolig skjedd unnder oppgraderingen da kanskje. Ellers har jeg vel bare trykt litt rundt omkring som vanlig og ikke husker helt hva jeg har holdt på med på veien. Det skjer titt og ofte.

Takk for oppklaringen.

Jeg aner en forklaring på opptil flere merkeligheter her.

Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 18:20   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg aner en forklaring på opptil flere merkeligheter her.

Stor mulighet for det altså.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 15:51   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

フィクション

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 19:18   #6
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker minien mest som telefon, dvs sms og ringing, og da er ikke batterikapasiteten noe problem. Skrur av trådløst nett når jeg ikke bruker det, så da trekker ikke det strøm heller.

Gammel 06-01-11, 00:17   #7
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Har noen fått problemer med xperiaen sin etter oppgradering? Det virker som min har fått litt bug. Den slår seg av, dvs, ikke helt av, men jeg må logge inn igjen for å aktivere sim-kortet, uten at jeg har gjort noe. Den henger noen ganger, og noen ganger blar den veldig tregt. Er det noe man kan gjøre for å fikse det, eller må man bare holde ut?

Gammel 06-01-11, 08:19   #8
Albertine
Passiv

Standard

Min kutter. Midt i samtaler, i begynnelsen av samtaler, får ikke kontakt. Til å bli gal av.

Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 11:39   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Kan noen anbefale meg en fin app som kan brukes til å kun slippe gjennom bestemte nummere i arbeidstiden? Den må sperre for sms også.

Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 11:59   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Kan noen anbefale meg en fin app som kan brukes til å kun slippe gjennom bestemte nummere i arbeidstiden? Den må sperre for sms også.

Jeg googlet og fant denne. Det kommer opp en hel del om man søker på call blocker i marked også, men jeg aner ikke hva som er bra da. Jeg tror jeg trenger noe slikt selv. Prøver å laste ned en gratis om heter Call & SMS Filter nå.

Gammel 19-01-11, 21:31   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for ide!!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 12:08   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den så ikke ut som den tok sms - men blackballer derimot - den er kommet på android. Den er fiiiin.

Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 12:12   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Den så ikke ut som den tok sms - men blackballer derimot - den er kommet på android. Den er fiiiin.

Bra du fant noe! Den gratissaken jeg fant tar sms, får prøve den ut litt seinere.

Gammel 10-01-11, 12:22   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tok den sms likevel? Jeg slurveleste.

Jaja - nå har jeg råflottet meg med tredve kroner i software så da får det brukes.

Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 12:25   #15
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

Ja, ikke den i lenka, altså. En jeg fant da jeg søkte den opp. Kanskje den bare fantes til mini, jeg er ikke sikker på hvordan det der virker, jeg? Ellers synes jeg jo det var 30 meget vel anvendte kroner.

Gammel 19-01-11, 19:05   #16
Albertine
Passiv

Standard

Kan jeg bruke min Xperia i USA?

Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:27   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt backup av telefonen nå, og skal se om jeg klarer lage en app!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 21:18   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får plutselig ikke til å motta mms'er.

Og plutselig funket det igjen. Jai ikke forstå!

Gammel 28-01-11, 21:11   #19
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Guttungen ønsker seg seg10 mini pro til bursdagen. Men jeg ser en som heter x10 mini er noe billigere.
Er det stor forskjell? Det viktigste var visst noe med tastaturet, men det er kanskje likt på begge?

Sist redigert av tinkadott : 28-01-11 kl 21:18.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:35   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Guttungen ønsker seg seg10 mini pro til bursdagen. Men jeg ser en som heter x10 mini er noe billigere.
Er det stor forskjell? Det viktigste var visst noe med tastaturet, men det er kanskje likt på begge?

Om "reelt tastatur" er det viktigste, er et mini pro som gjelder, for det har ikke mini. Det er i praksis det som er hovedforskjellen på dem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.