|
|
#501 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Dongeribukse og lang mørkegrønn topp. |
|
|
|
|
|
#502 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svart midt-på-leggen bukse fra Noa Noa, gråblå topp fra Esprit med puffermer.
|
|
|
#503 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Mørk smal jeans, hvit lang singlet og en kort grå Odd Molly tunika utenpå. |
|
|
|
|
|
#504 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lee-jeans, grå t-shorte med sølvprint og mange armringer i sølv. |
|
|
|
|
|
#505 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Beige chinos, hvit, luftig singlet, grå cardigan og skjerf i svart-rosa-lyseblå-mørkerosa. |
|
|
|
|
|
#506 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brun cardigan, hvit singlet, grønt- og brunmønstrete skjørt, tynne strømper og brune sko. :høstmodus:
|
|
|
#507 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Kosebukse, kosegenser, ingen bh, snart på vei i seng igjen..
|
|
|
|
#510 |
|
intro
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?
|
|
|
|
#511 |
|
Sviiisj!!
|
"Mine" mary janes, de som jeg ønsker meg?
|
|
|
#512 |
|
intro
|
Nei da, disse er gamle - den klassiske FP-modellen fra noen sesonger tilbake, med smal rem og en bitteliten hæl. Har hatt dem siden våren 2007, tror jeg. Det blir det første tilskuddet til den store skoparken som nok vil bygge seg opp på jobb dette halvåret også, ja.
|
|
|
|
#513 |
|
Sviiisj!!
|
Åh, de ja. De passer overhode ikke min fot. Jeg er veldig spent på den nye modellen i høst, som ligner på barbara-lesten.
|
|
|
#514 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lys baggy jeans og tighy hvit- og blåstripete topp med trekvart arm. |
|
|
|
|
|
#515 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Brun linbukse fra Part Two og mørk grå topp fra HM med blomstermønster i brunt, rosa og lysegrått.
|
|
|
#517 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Naturhvit genser og ditto strømpebukse med nettingmønster. Over har jeg en gammelrosa tunikakjole med blonde nederst. Skjerf i brunt og gammelrosa. Dette var jobbantrekket - har stort sett sittet på stas i dag. |
|
|
|
|
|
#518 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Dongeribukse og hvit t-skjorte. |
|
|
|
|
|
#519 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lys, lys beige Noa Noa bukse (helt plain), turkis noa noa genser, turkis friisbelte med bling bling beltespenne, noa noa skjerf i turkis, grågrønt, off-white og oransje og off-white cardigan fra HM. Brune, høyhelte Sally O'Hara sko.
|
|
|
#520 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Tynn blå kjole/lang tunika fra H&M
|
![]() |