Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-07, 10:26   #521
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Synes du? Hmm jeg synes ikke det....mer som David Coverdale....synes ikke Glenn er klissete som Bolton

Kanskje en krysning av de to? Han er jo litt harry, det kommer man ikke unna.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 10:09   #522
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje en krysning av de to? Han er jo litt harry, det kommer man ikke unna.

Synes ikke han er harry egentlig. Synes nesten han ser litt sjenert ut

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 11:54   #523
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Synes ikke han er harry egentlig. Synes nesten han ser litt sjenert ut

Det trenger ikke være noen motsetning! Jeg syns han virker som en hyggelig og normal fyr, men stilen (sang- og klesstil) hans syns jeg er litt harry. Litt sånn trubadur-karaokevennlig. Og veldig Michael Boltonsk/David Coverdalesk. Som for øvrig er veldig harry begge to. Ikke helt mitt musikalske favorittutrykk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:11   #524
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idol ...?

I kveld synes jeg faktisk at Kim Rune var best, deretter Glenn (usj, egentlig) og til sist Bjørn Johan. BJ fikk en kjip låt, i mine øyne (men for all del, han sang den bra).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:47   #525
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg synes de er kjempeflinke alle tre. I dag vil jeg ikke at noen skal ut. Syntes Glenn var flink på begge, Kim Runes første sang var SÅ bra, og han fikk til den andre også. Og BJs andre sang fikk jeg bittelitt tårer i øyekroken av. Lurer på om jeg skal være Telemarkspatriot og heie på Kim Rune.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:51   #526
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

I dag velger jeg å tro at Kim Rune går ut, jeg syns de to andre var hakket bedre.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:52   #527
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

I dag velger jeg å tro at Kim Rune går ut, jeg syns de to andre var hakket bedre.

Det syns og håper jeg også. Og så håper jeg veldig at Glenn vinner.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:53   #528
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Idol ...?

Heier fortsatt på Glenn, håper han kommer til finalen.
Ellers så er jo alle 3 veldig flinke synes jeg.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 20:53   #529
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol ...?

Det er lett å la seg blende av personlige låtfavoritter, tror jeg, så derfor vet jeg ikke om jeg liker "True Colors" fordi det er en fin sang, eller fordi Bjørn Johan faktisk gjorde en god tolkning av låten. Jeg vil ha Bjørn Johan og Glenn videre.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:01   #530
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg synes det er ganske jevnt - dette blir spennende! Nå håper jeg at Kim Rune og Bjørn Johan går til finalen. Alle tre er dyktige, men disse to gutta imponerer meg mer fordi de er så unge. Glenn er jo like gammel som de to andre til sammen, og jeg synes det blir litt "juks" (selv om jeg selvfølgelig kjenner reglene).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:04   #531
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Kan'ke dere stemme på Glenn i dag da?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:06   #532
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg vil at Glenn skal ut jeg men alle er flinke og det går nesten for det samme, faktisk

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:07   #533
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Ikke lett. Glenn har bra stemme, men ikke noe særpreg. Klarer ikke å skille han fra 5 andre rockesangere. Kim Rune blir litt for tilgjort, men synger knallbra. Bjørn Johan imponerte stort med Sex bomb, skulle gjerne hørt den igjen.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:10   #534
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ikke lett. Glenn har bra stemme, men ikke noe særpreg. Klarer ikke å skille han fra 5 andre rockesangere. Kim Rune blir litt for tilgjort, men synger knallbra. Bjørn Johan imponerte stort med Sex bomb, skulle gjerne hørt den igjen.


(Kilde: youtube.com)
er din venn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:12   #535
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Synes Glenn presterte best idag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:13   #536
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Åh, tror jeg er litt forelsket i BJ, og litt i Bluen som fant frem. :smask:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:19   #537
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ikke lett. Glenn har bra stemme, men ikke noe særpreg.

Hva?!? Han har jo særpreg i bøtter og spann!

Jeg ønsker Glenn og BJ videre. Kim Rune var knallflink på den første sangen, men synes den siste var trist...

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:20   #538
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Åh, tror jeg er litt forelsket i BJ, og litt i Bluen som fant frem. :smask:

Jeg sitter her og fniser høyt over at han kan kalles BJ. Og at man kan være forelsket i BJ. Jaja, hver sin lyst. :barnsligoglengesidenfåttnoenå:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:21   #539
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Hva?!? Han har jo særpreg i bøtter og spann!

Jeg ønsker Glenn og BJ videre. Kim Rune var knallflink på den første sangen, men synes den siste var trist...

Ikke det jeg kaller særpreg. Linnea har særpreg, ikke fordi hun sang spesielt bra bestandig, men du klarer å skille stemmen hennes fra andres. Det samme med Kurt. Glenn er en av veldig mange pubartister med god stemme, men ikke noe mer enn det.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-07, 21:22   #540
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg vil at Glenn skal ut jeg men alle er flinke og det går nesten for det samme, faktisk





Jeg har faktisk stemt for første gang i dag jeg - på Glenn.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no