Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 22:04   #521
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.273
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Der sa du noe! Det tror jeg er det eneste stedet jeg faktisk studerer folks fottøy Engelskmenn er også så fascinerende lite opptatt av å ha sko som passer til årstiden. Og MYE sko som egentlig er altfor små, med tær og hæler hengende langt utenfor.

Det gjelder klær også.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 22:23   #522
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.722
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Eller kjenne litt på sårheten, og være åpen om den. Her er garantert flere som føler sånn.

Joda, men for meg blir det litt samme som om usikre personer med masse tatoveringer går inn i en "hva synes du om tatoveringer?" -tråd. Da ville jeg også anbefalt disse å unngå slike tråder. Om de likevel går inn og leser, og deretter skriver at de blir lei seg og føler seg mindreverdige av alle som skriver at de synes det er stygt, ja, da ville jeg også ha begrenset med sympati. Særlig hvis enda flere sa at det var fint.

Men det er vel gjerne slik at uansett hvor mange som sier noe positivt så hjelper det ikke, så lenge en person sier noe negativt. For det er denne ene man henger seg opp i og husker.

Jeg har forresten null peiling på eller interesse for mote, og finnes ikke selvsikker på det området. Har garantert brutt mange av "reglene" til mange her inne. Men denne tråden fant jeg utrolig nok ganske underholdende, jeg skjønner jo at det ikke er særlig alvorlig ment.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 22:26   #523
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.722
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg må forresten innrømme at jeg også har vær mer enn normalt observant når det gjelder folks fottøy de siste dagene.

Og selv jeg har fått med meg at knallfargede eller hvite joggesko er de nye converse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 22:51   #524
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.530
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg tenkte på det med sko i ettermiddag, men klarte ikke å huske noe om hvilke sko jeg hadde sett på folk idag. Tipper det var svarte vernesko på de fleste, egentlig. Og det er vel et stykke unna kjerring. Gubbesko.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-16, 06:37   #525
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg har aldri vært moteselvsikker. Jeg er mer 'klar for begravelse til enhver tid'. Alltid sortkledd og heller dyster. Og det selv i joggesko.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 21:30   #526
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.848
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg havnet uforvarende i Birkenstock-hypen i fjor, når jeg var overlykkelig over å finne sandaler som både bein og rygg liker. De er attpåtil hvite!



Jeg legger sjelden merke til hva andre har på beina, med mindre de er tydelig ubekvemme. Har ikke registrert noen hvit-joggesko-bølge heller. :akterutseilt:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:14   #527
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg har fått nye converse. Nå kan jeg endelig være med i gjengen på Øya.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:24   #528
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.462
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Velkommen Candy!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:27   #529
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

De var så fine til det røde school-girl-skjørtet mitt og den ekte amerikanske vintage collegejakken, så.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 22:47   #530
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har fått nye converse. Nå kan jeg endelig være med i gjengen på Øya.

Men er de hvite?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-16, 23:03   #531
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Selv om jeg har sterke meninger og hva som er kjerring, så må jeg krype til korset og innrømme at jeg sjelden legger merke til hva andre har på beina så lenge det ikke er sko jeg virkelig liker. Ellers går det meste meg hus forbi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 07:42   #532
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Men er de hvite?

På tuppen.

De hadde noen veldig kule hvite Adidas også, men det får vente.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 09:00   #533
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Hvis Toms også anses som kjerringsko så har jeg lært av tråden at nesten alt jeg har av fottøy er kjerring.

Tror jeg kjøpte mine første Toms i USA i 2008 og mine første Birkenstock i omtrent 1995, så det betyr jo at jeg har kjørt kjerringstil stort sett hele mitt voksne liv. Jeg har også mange Fly London sko, og definitivt av den modellen som anses som kjerring.

Jeg synes slike tråder er utrolig morsomme. Stort sett bekrefter de jo bare det man ofte vet og tenker selv.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 09:11   #534
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Stort sett bekrefter de jo bare det man ofte vet og tenker selv.

Øh, nei. Det eneste som bekreftes i denne tråden er at folk har forskjellig smak.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 09:19   #535
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er jo greit. Men du vil jo ha hvite sko, så da syns jeg du skal kjøpe det. Det er masse damer på din alderpå løkka med sånne.

Nei, Birckenstock Gizeh er vel den ultimate tyske hipiesandalen. Den er til og med oppkalt etter nordafrika. For ordens skyld, jeg har både den klassiske sandalen og gizeh med feste mellom tåa. I tillegg til Nike airmax /(dog ikke hvite), converse og vans. Hilsen kvinne (snart 42).

Jeg blir nesten litt rørt når jeg leser dette Tallulah.

Det var dette med stil og personlighet igjen, fremfor alder. Du er jo perfekt eksempel på person med plenty av begge deler, - du trenger definitivt ikke ta samme hensyn som meg ved valg av fottøy (mener jeg!). Ikke nå, og ikke når du blir 52, 62 eller enda eldre heller tror jeg.

Jeg synes det er litt rart og merkelig å si at selvfølgelig kan man bare gå med hva man vil, uansett alder eller hva det måtte være. Gjelder det bare joggesko eller alt av annet tøy også?

Jeg er en person som overhode ikke har noen problemer med å innrømme at jeg er ganske "traust" i stilen. Jeg går også stort sett i svarte klær med noen innslag av grått og brunt. Hvis jeg virkelig utfordrer meg selv og vil sjokkere folk har jeg på meg grønn cardigan ca en gang i mnd. Jeg har også veldig "modne damer" vesker og som tråden viser, jeg går i kjerringsko. Og det er i denne konteksten jeg mener at hvite joggesko til meg ville vært heller "kleint". Det handler rett og slett om stilen og helheten, ikke nødvendigvis hva jeg har lyst på.

Så når folk sier de har hvite joggesko og de er over 45 så er det selvfølgelig helt topp og ikke noe jeg mener er upassende på andre. Bare så det er sagt. Og hvis noen føler jeg snakker meg selv ned så gjør jeg overhode ikke det - klær, mote og stil er ikke noe jeg egentlig er så veldig opptatt av. Derfor bryr jeg meg heller ikke og lever veldig godt med den stilen jeg har, helt uavhengig av hva folk måtte mene. Men noen "regler" eller føringer legge jeg da altså for meg selv, basert på den stilen og personligheten jeg faktisk har og er. Det lever jeg veldig godt med. :-)

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)

Sist redigert av Lisa : 23-04-16 kl 09:39.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 10:56   #536
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg har jo stilt meg tvilende til skjørt og joggesko over 35, men merker at jeg er ganske open minded når det kommer til hvite joggesko uansett alder. Hadde ikke hatt problemer med å gå med det selv, og har vel i grunn aldri reagert på farger på joggesko.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 11:17   #537
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg gikk nettopp med lysegrå Nike joggesko (Air Roshe heter de muligens) til lysegrå trikotkjole og mørkeblå strømpebukse, bare på trass etter å ha lest denne tråden.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 18:23   #538
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.069
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Har ikke lest tråden etter at jeg selv skrev innlegg - og har i dag kjøpt BÅDE hvite NB joggesko og TOMS i skinn, uten å ha fått med meg at det var kjerringsko

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 18:37   #539
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Mamma på 71 har mange sko som jeg kunne brukt. Og jeg har lånt sko hos henne. Hvem det sier mest om, aner jeg ikke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 18:50   #540
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.722
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Har ikke lest tråden etter at jeg selv skrev innlegg - og har i dag kjøpt BÅDE hvite NB joggesko og TOMS i skinn, uten å ha fått med meg at det var kjerringsko

Det er ikke kjerring med mindre du bruker det til skjørt. Ja, unntatt hvis du er under 30 år, da kan du bruke det til skjørt uten å være kjerring. Kort oppsummert.

Men det viser seg, når man leser tråden, at de fleste likevel bruker joggesko til skjørt, selv om de er over 30, og/eller synes det er greit, enten det defineres som kjerring eller ikke.

Ja, og noen er kjerring fordi de synes at joggesko til kjole er kjerring. For å gjøre forvirringen komplett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no